Onko koolla ihan oikeasti väliä?

saynotoracism

Suurin osa naisista on tehnyt selväksi sen että koolla on väliä. Mutta toisaalta haluaisin nyt tietää että tarkoitetaanko tällä nyt sitä että koolla on vain väliä yhdynnässä vai tarkoittaako se myös sitä että poikaystävät ja aviomiehet valitaan peniksen koolla. Eli isomunaiset saavat kauniit naiset ja pienimunaiset saavat ei niin kauniit naiset vai onko se prioriteetti oikeasti siinä ihmisessä.
Eli nyt naisille kysymys: Kun huomaatte miehen vaikka ensimmäisen kerran mietittekö te kyrvän kokoa vai jotain muuta kuten luonnetta tai ulkonäköä?
Vai onko tärkein se raha?

Kysyn tätä siksi koska itselläni on aika pieni muna ja haluaisin tietää onko tässä maailmassa liikaa kyrpärasismia ja onko minun pakko tulla rikkaaksi saadakseni hyvännäköisiltä tai edes naisilta pillua vai pärjäänkö vain komeudellani ja luonteellani.

48

2842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhani39

      Suomikin on täynnä pienimunaisia miehiä, joilla on (avo)vaimo. Moni pienimunaisistakin juo liikaa alkoholia, eikä aina osallistu kodin askareisiin. Silti monen vaimo ei ota eroa. Tämä empiirinen fakta osoittaa, että naiset ovat hyvin suvaitsevaisia. Jos kerkiät tyrkätä naisen raskaaksi ja yrität edes parhaasi, ja nussit naista joskus, kaikki menee ihan hyvin. Muista vaimoa hääpäivänä, imuroi ja opettele tekemään makaronilaatikkoa. Jos vaimo paljastaa humalassa haaveilevansa isosta kullista, ehdota isoa kurkkua tai sauvaa. Huonolla tuurilla vaimosi käy vieraissa saamassa isoa, mutta todennäköisesti hän on kanssasi vuosia, jopa vuosikymmeniä. Useimmat naisista ovat yhä uskollisia. Saattavat katua sitä vanhainkodissa. Mutta tahtoivat silti tasaisen ja luotettavan miehen, jolla on pieni muna. Pienimunainen mies on uskollisempi, koska ei saa niin helposti vierasta naista. Ajattele positiivisesti, hyvä mies!

    • Saman voisi käänteisesti kysäistä kelpaako ruma nainen vaimoksi. Varmasti moni mies vastaa kyllä. Telkkarissa oli dokumentti naisilta kysyttiin onko koolla väliä ja kaikki vastasivat ettei parisuhteessa, mutta pelkässä panosuhteessa kyllä.

    • Morning coffee

      Suomalaisille luusereilla on tilastollisesti normaalit 13 - 14 x 10cm kurvät. Sitä en vain ymmärrä, kun se tuon kokoinen kurpä on kaikilla 5cm todellisuutta isompi ainakin näin anonyyminä netissä. Onko mittataidossa vai älys vika? Mitataan varmaan väärin.

      Mutta mitä tulee mulkunkoon korrelaatiosta naisiin solmittuihin parisuhteisiin, niin vaikea ottaa kantaa että saako isokyrpäinen kauniit naiset, koska en tunne yhtään isokyrpää. En tunne, koska en ole nähnyt isoa kyrpää livenä ja jäykkänä. Lepokoko ei kerro mitään, mutta toki pieni 5cm lepokulli ei kasva 10cm enempää.
      Itse uskon, että naiset haluavat sitä normaalia 12 - 15cm pitkää ja 10 - 12cm paksua kullia. Naiselle tärkeintä on rentoutuminen seksissä ja iso tai liian pieni kulli ei mahdollista sitä. Etenkin iso käy kipeää monelle. Naisen tyydytyksen kannalta siis pieni on isoa parempi. Keskikokoinen paras.

      Lepopituuden perusteella voin sanoa, että pienimunaiset menevät nopeaa naimisiin ja tekevät lapsia enemmän ja nuorempina.

      Iso molo on asia, että jos sellainen rumalla ja tyhmällö miehellä on, niin eihän hän pääse sitä käyttämään. Okei; aikanaan rumakin löytää ruman ja tyhmän ja pääsee isoaankin käyttämään. Sitten ruma ja tyhmä pari kehuuseksillään, jotta saavat luutua illuusion että ovat muka onnellisia rumina ja tyhminä.

      • Pidätkö myös itseäsi pienimulkkuisena luuserina. Onko kaikki pienimunaiset, siis tuon noin kolmetoista omaavat, luusereita?

        Sinähän sälli olet. Mielestäsi tuo on keskikoko ja eikös silloin noita luusereita ole aika paljon. Jos pieni kullikoko tekee luuseriksi, niin eihän Suomessa sitten oikein muita olekaan. Olethan sen kertonut, että isoja ei ole kellään.

        Kusit taas housuusi, kun kaikki normikulliset haukkuit luusereiksi.

        Pienimulkkuinenkin voi olla ruma ja tyhmä. En viitsi kertoa, mistä moinen mieleeni juolahti, mutta tuo kirjoituksesi minua valaisi.

        Täälläkin aina silloin tällöin joku käy kehumassa seksillään. Ihan kuin se olisi maailmassa harvinaista. Tuossa tapauksessa, illuusiota se kyllä on.

        Asiasta kolmanteen. Jokos se pikkuisen ja toivottavasti söpön kikkelin omaava nuori homppelipoju on päättänyt, haluaako se parrua perseeseensä nyt vai heti? Kovin heittelee kiimaa tihkuvia kirjoituksia tänne Askon paskanjauhannan sekaan ;)


      • oho nyt on paksu

        Anteeksi mutta 10-12cm paksua kullia? Minkä vitun monsterin kanssa sinä panet ja kuinka vitun löysä pillun pitää olla että 10-12 cm kulli sinne mahtuu? :d


    • ei koolla ole väliä,me voimme n.s. mukautua koon mukaan,ainoastaan sen käytöllä ja lopputuloksella on väliä.kokemusta on todella isosta kuin myös todella pienestä noin viis-senttisestä.lopputulos oli sama molemmissa tapauksissa.sain todella hyvät orkut.

    • valitaan

      ”valitaan peniksen koolla”?
      Mitä väljempi tussu sitä suurempaa haluaa. Väljään lahnaan tehoaa vain erikoisen suuri ja kestävä.

    • jos sinä tapaat naisen jossain,tuskin nainen heti kysyy sulta ,minkä kokoinen sulla on .et uskon sinun nyt ottavan turhaan ongelmaa siintä, missä sitä ei ole.

    • ---

      Jeps. Ekana nainen tarkistaa käytöstavat ja kasvojen säännöllisyyden, ruumiinrakenteen lisäksi. Nämä ovat asioita joita eivät homppelit tajua. Siksi suomme heille mielikuvitusleikit.

      • Miksi homppelit ei tajuaisi tuollaista selvää perusasiaa? Sinun suomisilla taas ei ole mitään virkaa, joten älä suo.

        Kuinkahan monta kertaa olen täälläkin sanonut, että naiset hurmataan ensin muuten ja sen jälkeen heille on hyvä upottaa vaikka se pienempikin kikkeli.

        Täällä vaan on muutamilla pienen omaavilla luulo, että naisen saaminen aloitetaan vetämällä kalu esiin. Voin kertoa, että ei se niin mene, yleensä. Se on eri juttu sitten, kun pelkkää panemista haetaan ja silloinhan vehkeet vetää esiin niin mies kuin nainen.

        Ja juuri silloin saattaa se huonoitsetuntoisen pienimunaisen kalu lurpsahtaa. Hyväitsetuntoinen pienimunainen taas aloittaa panemisen heti. Isomunainen sen sijaan odottaa hetken, jotta riittävä määrä vertaa ehtii siirtyä isoon kullíin jämäkkyyttä antamaan. Laittamalla korvatulpat vielä korviinsa, naisen kiimainen voihke ei puhkaise isomunan tärykalvoja...:D
        Siitä asiasta taas ei pikkukikkeleiden tarvitse olla huolissaan.


      • Kaataja
        h-x kirjoitti:

        Miksi homppelit ei tajuaisi tuollaista selvää perusasiaa? Sinun suomisilla taas ei ole mitään virkaa, joten älä suo.

        Kuinkahan monta kertaa olen täälläkin sanonut, että naiset hurmataan ensin muuten ja sen jälkeen heille on hyvä upottaa vaikka se pienempikin kikkeli.

        Täällä vaan on muutamilla pienen omaavilla luulo, että naisen saaminen aloitetaan vetämällä kalu esiin. Voin kertoa, että ei se niin mene, yleensä. Se on eri juttu sitten, kun pelkkää panemista haetaan ja silloinhan vehkeet vetää esiin niin mies kuin nainen.

        Ja juuri silloin saattaa se huonoitsetuntoisen pienimunaisen kalu lurpsahtaa. Hyväitsetuntoinen pienimunainen taas aloittaa panemisen heti. Isomunainen sen sijaan odottaa hetken, jotta riittävä määrä vertaa ehtii siirtyä isoon kullíin jämäkkyyttä antamaan. Laittamalla korvatulpat vielä korviinsa, naisen kiimainen voihke ei puhkaise isomunan tärykalvoja...:D
        Siitä asiasta taas ei pikkukikkeleiden tarvitse olla huolissaan.

        Poju ei tiedä mistä puhuu. Yrittää kyllä kovasti olla asiantuntija, mutta mistäpä runkkari näistä oikeasti tietäisi.


      • Kaataja kirjoitti:

        Poju ei tiedä mistä puhuu. Yrittää kyllä kovasti olla asiantuntija, mutta mistäpä runkkari näistä oikeasti tietäisi.

        Tiesin sen, että sinulla ei ota eteen. Sekö riipoo?

        Toisin kuin sinä, minä olen sentään tutustunut piippuun ;)


      • h-x kirjoitti:

        Tiesin sen, että sinulla ei ota eteen. Sekö riipoo?

        Toisin kuin sinä, minä olen sentään tutustunut piippuun ;)

        Kone korjaa hävyttömät sanat... Siis PILLLUUN...


      • ---
        h-x kirjoitti:

        Tiesin sen, että sinulla ei ota eteen. Sekö riipoo?

        Toisin kuin sinä, minä olen sentään tutustunut piippuun ;)

        häxy on tutustunut lähinnä haulikon piippuun. Isäntämiesten toimesta, kun on ollut hässimässä naapurikarjan lampaita. Eli kyllä häxylle on pimppikin näinollen tuttua tavaraa.


      • --- kirjoitti:

        häxy on tutustunut lähinnä haulikon piippuun. Isäntämiesten toimesta, kun on ollut hässimässä naapurikarjan lampaita. Eli kyllä häxylle on pimppikin näinollen tuttua tavaraa.

        Varmaan tutumpi kuin sulle, mutta ethän sinäkään taida olla pimppimiehiä. Haluaisitko munaa peppuusi vai antaa sitä?


      • ---
        h-x kirjoitti:

        Varmaan tutumpi kuin sulle, mutta ethän sinäkään taida olla pimppimiehiä. Haluaisitko munaa peppuusi vai antaa sitä?

        No häxy haluaisi munaa peppuun, mutta kun ei saa sitä, paitsi sikalan karjulta.


    • holomesinjon

      jos ei kulli oo tarpeeks iso voi käyttää nyrkkiä emännälle, se se on mukavaa.

    • Nainen 26 v

      Ei kai nyt helvetti soikoon ole munan koolla mitään väliä! Minulla on tosin ollut vain kaksi miestä, entinen ja nykyinen, joten vertailuaineistoa ei ole kovin paljon. Miehessä tärkeintä on kuitenkin se, että meillä on mukavaa yhdessä. Toki seksin sujuminenkin vaikuttaa, mutta siihen ei vehkeen koolla ole mitenkään suurta osuutta (iso muna ei tarkoita, että mies osaisi tyydyttää naisen).

      Ehkä olen naisten joukossa poikkeus, sillä odotin puoli vuotta, ennen kuin "annoin" miehelle. Kummallakaan ei ollut kiire. Suuseksiä oli jo ennen yhdyntää. Ainakin suihin ottaessa on vain hyvä asia, ettei miehellä ole hehtaarimunaa, mahtuu kerralla suuhun... tietysti odotan mieheltä myös vastapalveluksia, enkä kysele kielenkään kokoa :)

      • Gene Simmons

        Kyllä kielenkin koolla on väliä.


      • Sulle ei ole väliä

        mutts dinä et olekkaan ollut sellaisen miehen kanssa jolla on erektiossa 8cm kokoinen mikropenis. Niitäkin on.


    • Naisen mennessä panemaan sellaisen perusjampan kanssa niin iso kalu varmasti mukava yllätys. Isolla kalulla saa naisen tyydytettyä pariksi viikoksi. Muuten rakastunut nainen ottaa mielellään hyväilyjä pienempikin kaluiselta urokselta mielellään tai on muuten jonkun esim julkkiksen kanssa nussimassa, että päässä toteutuu villit haaveet toteen ja pienikaluinen julkkis antaa samaa säväriä vähintään kuin iso kaluinen tavis. Epäilen silti pienikullisen kanssa seurustelevan naisen olevan pettämisherkkä pikku jouluissa työpaikan iso kullisen häntä Heikin kanssa verrattuna kotona iso parrua saavaan naiseen. Toisaalta pieni kaluisen kanssa avioituneen naisen arvomaailmassa nussiminen ei välttämättä ole prioriteetissa niin korkealla kuin hakkaavaan ja alistavan iso kaluisen miehen kanssa asuvalla naisella.. vaikeaksi menee..

    • Kielen koko

      Onko kielen koolla muuten merkitystä :P Mä mittailen tota mun kieltä ja se on 5cm velttona ja 6cm levitettynä. Entä mistä ton kielen pituuden pitää mitata - perssilmästä vai kantapäistä ?

    • Mr Fakta

      Onko koolla väliä? On. Varsinainen kysymys onkin se, että kuinka paljon sille on kenellekin väliä.

    • saritux

      pojat! Mä lutkutan joka kyrpää koosta välittämättä ja juon spegut kaikilta Sara18v

      • voisua

        Tytöttääkö miestä taas?


    • Olen hoppeli

      Koolla on väliä.

    • gagaeheah

      Meidän kundiporukassa yhdellä jampalla on valtava penis. Ja ollaan kaikki sille salaa kateellisia. :D Mutta, ei se ole kyllä naisasioissa ikinä auttanut. Naisten kanssa siitä on kuulema ainoastaan ollut haittaa, koska seksi ei aina onnistu kunnolla. Ja itseasiassa, meidän porukasta pienikokoisimmalla miehellä on upein vaimo. Kyseinen vaimo kyllä hommattiin varmaankin juristin papereilla. :D

    • lauraliisa62

      Olen viiskymppinen leidi ja olen nähnyt sekä saanut elämäni aikana monenkokoista kullia, mutta nykyisen mieheni vehkeen koko kyllä yllätti ensikerralla , ei ollut prinssinnakki vaan hookoon sinininen. Peppu & suuseksistä pitävänä vähän arvelutti ensin, mutta hyvinhän se mahtui molempiin sekä pimppin runsaan liukkarin kera. Minusta iso on jotenkin pehmeämmän tuntuinen kovanakin, kuin ns.normikalu. Eihän se kokonaan mahdu sisään mihinkään reikääni, mutta ihanalta tuntuu. Kalun kokoa korostaa vielä se että mieheni on 170 cm pitkä, joten puuttuvat sentit yläpäästä ovat alapäässä. Mutta aina olen nauttinut sexistä, ei sillä kalun koolla ole ollut väliä…

    • Kaikkosen kanki

      Ajattele, että pokaat naisen raflasta. Kun tulette "siihen" hetkeen, kun nainen kaivaa kalusi esiin, niin mitä siitä seuraa jos sieltä ponkaisee esiin pieni terhakka pippeli esiin? Nainen todnäk ajattelee, että voivittu onpa tuurii takas raflaan. Pienipippelisille suosittelen yksinäistä elämää kätensä kanssa. Ei tule pettymyksiä.

    • jake_man

      mulla on 13.7 cm viikko sitten oli 13.5cm täytän 19päivä 16vuotta ni se näköjää kasvaa kokoajan lisää kyl oon ite ainakin iha tyytyväinen tämän hetkiseenkin kokoon :D ja oon 74kg ja 175 pitkä en oo yhtää läski vaa lihasta vatsalihaksetkin näkyy koska hyvät geenit ja kova työ :) ainut ongelma on atooppinen iho joka on erittäin vituttava esim jos syö jotain väärää ni näyttää ihan hirveelle koska tulee ihottumaa :/ mutta nyt kyl on iho iha priima kunnossa :)!

      • totuus on julma

        Eli todellisuudessa sulla on n. 11 senttinen ja painat 100 kiloa ja olet 160 senttiä pitkä.


      • totuus on julma kirjoitti:

        Eli todellisuudessa sulla on n. 11 senttinen ja painat 100 kiloa ja olet 160 senttiä pitkä.

        Oletko Asko tuon juniorinkin pienehkölle pippelille kateellinen? Pitäisikö sen olla vielä pienempi? Junnu itse on siihen tyytyväinen ja tyytyväisemmäksi muuttuu, kun tuo peli kasvaa aikuisen mittoihin.

        Totuus on tosiaan julma: Pieni muna aiheuttaa kantajassaan katkeruutta. Eikö olisi parempi hyväksyä totuus siitä, että kullit ovat eri kokoisia?

        Vähän pelottaa, millaisen raivarin saat, kun se yksi paksukullinen laittaa kullikuvansa kanssa sinulle terkut :D


    • koolla on

      Koolla on väliä. Huomattavan iso ja huomaamattoman pieni eivät ole parhaita.

      • Äööääöööö

        Sanoohan tuon järkikin. Miten ison muuten tuollaisen hintin perse vetää kokonaan?


    • Toivottavasti olin avuks

      Pituudella ei ole hirveesti väliä, eihän 20cm jättiläinen edes mahdu kokonaan meihin naisiin. Paksumpi tuntuu aina kivalta. Mutta muistakaa hyvät herrat että tärkeintä on miten te sitä kaluanne käytätte. Kun nainen on päällä hän yleensä liikkuu edestakasi eikä ylös ja alas koska silloin klitalla tuntuu hyvältä ja pääsee sellaseen asentoon et g-piste stimuloituu. G-pisteen löydätte kun työnnätte sormen n.3-6cm (kaikki naiset on tietty vähän erilaisia) ja painatte eteenpäin (häpyluuta kohti). Siinä kun tuntuu epätasainen pehmeä pinta niin ootte löytäny oikein. Siihen kohtaan kun kyrvällä osuu pantaessa niin tuntuu hyvältä. Esim doggy asennos mut voitte ite kattoo googlest tai youtubest enemmän asentoja jotka tuntuu naisilta hyvältä.

    • Anonyymi

      Hämeenlinnan nainen,onko 17.3cm pitkä ja ympärysmitaltaan 16cm oleva kalu keskikokoinen?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvä suhde ja seksi koostuu monesta asiasta. Joillekin koko on tärkeämpi joillekin ei. Tärkeintä että synkkaa.

    • Anonyymi

      U­­­u­­s­­­i s­­ek­­si­­tea­­tteri ava­­utu­u Su­­­omeen! Ku­tsu­­mme kai­­kk­­­i. Ilmo­it­­tau­tum­­­ine­­n ryhmä­ämm­­­e tääl­­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M9a6O3

    • Anonyymi

      Jos naisella on väljempi pimppaloora ,niin tottakai sillä on väliä. Silloin iso tuntuu hyvältä ja tarpeelliselta. Tiukka tai normi kokoinen pimppaloora tulee tyydytetyksi normi kalulla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nainen kirjoitti oikein Vaimo munan päällä keikkuu ( tietysti ensin pitää kullin seisoa kunnolla) ja siinä voi itseään liikuttaa ja ratsastaa sopivalla tavalla jotta klitoris saa kiihotuksen. Mies tietysti kohottaa pehvaansa,jotta kulli työntyy yhä syvempään. Molemmat asennot sekä tämä että lähetyssaarja ovat hyviä. Sitten monia muita variaatioita, mutta ei kaikki niin nautinnollisia

    • Anonyymi

      No kyllä ainakin itse mietin, että onko miehelle minkälainen penis... en voisi seurustella miehen kanssa, jolla on itselleni epäsopiva penis. Yhdyntä on minulle tärkein asia seksissä ja haluan saada suhteessa tarpeeni tyydytettyä.
      Rahalla ei ole mitään väliä. Hyvä luonnekaan ei korvaa huonoa seksiä.
      Suuseksi ei korvaa yhdyntää.

    • Anonyymi

      En ymmärrä aloitusta. Siis jos peniksen koolla on väliä vain yhdynnässä, niin tarkoittaisiko tämä sellaista ratkaisua, että nainen seurustelee miehen kanssa, jolla liian pieni / liian suuri mutta sitten käy naimassa toisen miehen kanssa, jolla sopiva penis? Vai miten nainen sitten tyydyttää tarpeensa?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä se on niin munan koko on tarkein asia miehellä, naiset eivät halua pienimunaiset miehet, kaikki työttömänä ja syrjäytyneet on pienet Munat muna määrä millainen mies on Isomuna miehet saavat enempi palkkaa. Miehen aivot on munissa mies on älykkäämpi jos Munat on Isot. Jos haluaa tutustua miehen pitää nähdä ensin Munat. Saunassa minä katselen millaiset Munat miehelle on. Minulla on iso muna ja minä osaan tehdä vaikka ihmisen toisen sisään

    • Anonyymi

      Luulin myös, että koolla ei ole väli yli 30v, en luule enää.
      Sain muutama vuosi sitten ensimmäistä kertaa kokea isoa ja sen jälkeen en ole muuta halunnutkaan.
      Miehelläni on suhteellisen pieni, mutta se ei haitannut ennen kuin sain kokea miltä iso tuntuu.
      74v anoppi.

    • Anonyymi

      Harva sitä nyt ensimmäisenä miettii. Riippuu toki siitä onko unelmien nainen lähipubin ruusu vai akateemisesti koulutettu. Isolla peniksellä on suurin merkitys siinä, että se vaikuttaa yleensä positiivisesti miehen itsetuntoon, epävarma ja peniksen kokoa kompensoiva mies ei vedä puoleensa.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe