mahallaannukkujat´!

masunukkuja..

moikka!

olen valitettavasti yksi niitä jotka eivät osaa muuten nukkua kuin mahallaan.. nyt varsinkin kun muutenkin yöllä unen saaminen on todella hankalaa, löydän itseni harmittavan usein mahaltaan nukkumasta vaikka yritän jo tässä vaiheessa tavasta irti..

joten: missä vaiheessa olette luopuneet mahallaan nukkumisesta? ja vielä tärkeämmin; MITEN IHMEESSÄ OLETTE SEN ONNISTUNEET TEKEMÄÄN??? kiitos vastanneille

mamma rv 9 4

4

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedetään

Nukuin mahallani aina rv18 asti. Mitäs siitä sanot.
      Sitten maha alkoi olemaan jo sellainen pieni kumpu, että tuntui pahalta nukkua mahallaan ja jotenkin se siitä. Nyt menossa rv31 ja masunukkuminen on enää vain muistoissa;)
      Nykyään masu on jo niin iso, että vauveli painaa issiasta ja unet tulee vain kyljellään tyyny jalkojen välissä. Tsemppiä!

• rv 19+2

oon kans ollu aina mahallaan nukkuja ja pohdiskelin tuota samaa alkuraskaudesta että miten kummassa siitä pääsee eroon.. mahallaan voi nukkua huoletta niin pitkään kun vaan itse pystyy!! kyllä siitä tavasta luopuu viimeistää siinä vaiheessa kun maha pullottaa.. itselläni ei vielä kovinkaan iso maha ja monasti viel nukun mahallani.. tosin kovin kivalta sei enää tunnu..

• masulla nukkuja

Nuku ihan huoletta mahallasi niin kauan kuin elimistösi sanoo toista. Kyllä se nukkumisasento sitten ihan luonnostaan muuttuu eikä sitä tarvitse edes harjoitella ;)

Itse nukun vieläkin mahallani, tai oikeastaan osittain mahallani ja rv 24

• pikku-y

Itsekin olen aina tykännyt nukkua vatsallaan. Nyt voi vielä ihan hyvin olla, mutta joskus kun vatsaa enemmän nipistelee niin kyllä sitä automaattisesti kääntyy. Ei kannata ressata. Se pikkuinen on vielä niin pieni ja hyvin suojattu että ei se sinne littaannu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe