NT oli vakain windows

NT takaisin!

sen jälkeen ei ole enään ollut edes siedettävässämäärin vakaa!

7

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timekillerx

Kyllä 7 on ollut yllättävän toimiva ja vakaa. Ei mulla käyttis kyllä ole tainnu kertaakaan kaatua ellen ole ite jotain sössiny ja kone on 24/7 päällä.

• jooo oooo

NT on paras ja vakain!

• ennen oli hyvä!

Kokeilin joskus huvikseen Windows NT 4.0 käyttistä Virtualbox:ssa, vaikutti oikeesti ihan asialliselta, selkeeltä ja ammattimaiselta käyttikseltä. Nyt kokeiltu Windows 10 samassa virtualbox:ssa tuntui tosi kaameelta sekameteli sopalta =D

• nt4 epävakaa

NT4 ei ollut kovin vakaa, kun siinä oli grafiikka-ajurit siirretty kernel modeen. Joten kun oli luokallinen NT4 koneita, pari niistä oli aina sinisessä ruudussa.
        Sen sijaan NT3.51 oli vakaa, ja uudemmat NT:t (7 ja 8 eli nt6.1 ja nt6.2) ovat taas vakaita - bugittava ja ylikuumeneva näytönohjain ei saa niitä kaatumaan, korkeintaan peli tilttaa työpöydälle ja näytönohjainajuri käynnistetään uudelleen.

• Nimimerkki-varattu

Eikös NT4 tarvinnut buuttia tasaisin väliajoin. Kyseessä oli jokin ominaisuus, jonka takia käyttöjärjestelmä kaatui kun yhtä jaksoista päällä oloa tuli riittävästi, olisiko ollut jotakin 4 viikon luokkaa.

Tuossa vuosituhannen vaihteessa silloisessa työpaikassa oli yksi NT4 kone jota käytettiin vuorokaudessa alle tunnin, mutta oli kuitenkin koko ajan päällä ja tasaisin väliajoin oli ketarat ojossa, kun käyttin kaatui.

• M-Kar
        nt4 epävakaa kirjoitti:

NT4 ei ollut kovin vakaa, kun siinä oli grafiikka-ajurit siirretty kernel modeen. Joten kun oli luokallinen NT4 koneita, pari niistä oli aina sinisessä ruudussa.
        Sen sijaan NT3.51 oli vakaa, ja uudemmat NT:t (7 ja 8 eli nt6.1 ja nt6.2) ovat taas vakaita - bugittava ja ylikuumeneva näytönohjain ei saa niitä kaatumaan, korkeintaan peli tilttaa työpöydälle ja näytönohjainajuri käynnistetään uudelleen.

Bluescreen ei liity mitenkään vakauteen.

Vakaus on sitä, että miten siihen tulee muutoksia. NT4:n tehtiin muistaakseni viisi service packia, Windows 2000:n, neljä, XP:n kolme, Vistaan kaksi, seiskaan yksi...

Ja ne service packit ovat olleet niitä vähän isompia muutoksia, eli kyllä se vakaus on vähitellen parantunut.

• jhgytfr

Minusta 3.11 oli paras unohtamatta toki 98:n toista versiota. Eikä 7 ollut paha mutta rohkenen epäillä, että se on myös nyt paskottunut päivityksillä "me hallitsemme maailmaa viruksilla."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raivoaako Putin, kun Suomi hyväksytään naton jäseneksi

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008913259.html "Kommentti: Madridista jysähti sittenkin – Suomi kutsutaan Naton jäseneksi jo keskiviikkona Lähes
      NATO
      489
      5005
    2. Miten olette pärjänneet kuumuuden kanssa?

Viime yö oli trooppisen lämmin ja kämpässä kuuma. Heräilin vähän väliä kuumuuden takia vaikka nukuin pelkkä lakana päällä. Täkin heitin jo viime viiko
      Maailman menoa
      380
      4131
    3. Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!

https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!
      Maailman menoa
      263
      3710
    4. Nakkilassa on raiskattu wanhus

Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )
      Nakkila
      19
      2796
    5. JA SIEPIN VALITUS ALKOI TAAS

Siepin unelma-asunnossa oli hajonnut ilmalämpöpumppu, jonka takia hän joutui lähtemään kuumuutta pakoon ylelliseen hotelliin. mutta voi kauhistus, k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      1668
    6. No aloititko sä jo suhteen

sen toisen ihailijasi kanssa? Sen jonka kanssa sulla oli jotain vispiläkauppaa? Olenko jo unohdettu ja tarpeeton?
      Ikävä
      152
      1489
    7. Mitä oikein odotat?

Rehellisiä vastauksia sitten vain.
      Ikävä
      134
      1371
    8. Totuus on että

Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j
      Ikävä
      41
      1136
    9. Natoon liittymisen hinta kova.

Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht
      Maailman menoa
      270
      1046
    10. Haluaisin tietää miten sulla menee

Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(
      Ikävä
      64
      1035
    Aihe