Oikein ruotsidemokraatit!

Riippumaton osaaja

Ruotsidemokraatit haluavat parlamentin puhemiehen paikan, niin sitä pitää. Täytyyhän hyvän vaalituoksen jossain näkyä kun ei kerran hallitukseen kelpuuteta. Tsemppiä naapurin veljespuolueelle!

8

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjä.

      parlamentin puhemiehen paikka menee suurimmalla puolueelle. näin on ollut aina pohjoismaissa ja näin tulee olemaan jatkossakin. se on sanaton sopimus josta kaikki ovat yhtä mieltä. joten älä unta nää...

      ps. miksi sinä muuten olet innostunut ruåtsidemokraateista? soini on jo aikoja sitten ilmoittanut että perSSut eivät tee yhteistyötä heidän kanssaan. eu-parlamentissa perSSut istuvat eri ryhmässä kuin ruåtsidemokraatit. niin että miksi sinä kuitenkin luulet että teillä on jotain yhteistä? mitähän se mahtaisi olla...

      • poispois

        POIS PAKKORUOTSI, hyi


      • Onko demarit suomen suurin puolue?


      • Riippumaton osaaja

        Demarit ei ole suurin puolue ja Heinäluoma on puhemies. Yhteistä on mamuvastaisuus, ruotsidemokraatit on siinä mielessä inhimillisempiä kuin suomen persut, että he kannattavat kehitysavun lisäämistä jotta muuttopaine vähenisi. Suomen persut haluaa rajat kiinni ja kehitysavun alasajoa.


    • Tulevaisuus on

      Soini potkaistaan pellolle ja otetaan Halla-aho tilalle niin hyysääminen loppuu.

      • Kysyjä.

        Niin ja samalla saadaan nergumusu koko porukan pomoksi koska halla-aho on luvannut jo hänelle olla hyvin kiltisti. Muuten joutuu nurkkaan seisomaan


    • Halla-ahon äänestäjä

      ECR-RYHMÄN JÄSENTEN MIELIPITEITÄ RUOTSIN VAALEISTA

      EU-parlamentin Eurokriittisen konservatiiviryhmän ECR
      jäsenet ottavat kantaa Ruotsin ihmeellisiin toilauksiin Ruotsin
      eduskunnan Riksdagenin vaalin jälkeen, kun on puhuttu
      suurvoiton tehneiden Ruotsidemokraattien jättämisestä jotenkin
      päätöksenteon ulkopuolelle

      (vaikka miten se olisi mahdollista, kun suurin puolue sosialidemokraatit saa noin 113 paikkaa ja enemmistö tarvitsee 175 paikkaa?)
      http://www.svt.se/nyheter/val2014/preliminar-mandatfordelning-klar

      Jussi Halla-aho (43 vuotta, 80 772 ääntä) ja
      Tanskan Morten Messerschmidt (33 vuotta, 465 758 ääntä)
      ovat samassa ECR-ryhmässä

      Morten Messerschmidet kirjoittaa
      http://www.aftonbladet.se/debatt/article19549521.ab

      Tämä (Ruotsidemokraattien syrjintä) tarkoittaa myös sitä, että Tanskassa ei voida sulkea päätöksenteosta niitä lähes 800000 ihmistä, jotka äänestivät Ruotsidemokraatteja

      Ruotsin (muiden puolueiden) strategia ei ole vain lyhytnäköinen vaan myös hyvin epädemokraattinen koska se samalla muuttaa Ruorsin painekattilaksi
      joka uhkaa räjähtää

      Det innebär också att man i Danmark aldrig skulle utesluta de nära 800 000 personer som har röstat på Sverigedemokraterna från inflytande.

      Den svenska strategin är inte bara kortsiktig, den är också starkt odemokratisk då den förvandlar Sverige till en tryckkokare som hotar att explodera.

      Jussi Halla-aho kirjoittaa
      http://www.halla-aho.com/scripta/ruotsin_valtiopaivavaaleista.html

      Ruotsin vaalikampanja ja vaalien jälkeiset reaktiot ovat erehdyttävästi samankaltaisia kuin edellisten, vuonna 2010 pidettyjen vaalien aikaan. Muiden puolueiden ohjelmat, teemat ja vastakkainasettelut katosivat marginaaliin. Vaalien puheenaiheena ei ollut työllisyys, kilpailukyky, velkaantuminen, eläkkeet, julkinen sektori tai edes maahanmuutto. Puheenaihe oli se, menestyykö ruotsidemokraatit vaaleissa. Kaikkien sanomalehtien pääkirjoitukset jyrisivät viikkojen ajan jyrkkää "eitä" rasismille. Expressen-lehti heijasti valtiopäivätalon seinään iskulauseen "Rösta nej till rasism!". Aiempien kampanjoiden tapaan ruotsidemokraattien ehdokkaita uhkailtiin, vaalitilaisuuksia häirittiin, omaisuutta vandalisoitiin ja vaalikojuja poltettiin. Sanomalehdet kieltäytyivät julkaisemasta puolueen vaalimainoksia.

      Ruotsi on ylimielisyyteen, omahyväisyyteen ja suuruudenhulluuteen sairastunut yhteiskunta, joka uskoo voivansa pelastaa maailman ja tekee samalla eurooppalaisessa mittakaavassa ainutlaatuista kansallista itsemurhaa. Kymmenen miljoonan asukkaan maa ottaa vastaan neljänneksen kaikista Välimeren etelä- ja itäpuolelta Euroopan unioniin saapuvista pakolaisista, "pakolaisista" ja näiden perheenjäsenistä.

      • esimerkkiä Suomelle

        Mamut pitävät Ruotsin talouden ja viennin huippukunnossa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe