Googlettamalla ei oikein löytynyt tuoreita kokemuksia hotelli Farilagsta. Ingles on tuttu paikka, mutta emme aiemmin ole majoittuneet näin lähellä keskustaa. Meteliä varmaankin on, kuten yleensäkin kaupunkialueella, ja hotelli vanha, joten lie kulunut?
"Keittokomeron" kunto mietityttää, onko astioita riittävästi, millaiset sängyt, toimiiko siivous? Hotellissa on plussaa sijainti (lähellä kauppoja ja lääkäriasemia, mummolle tärkeää), huoneiston koko (yli 60 neliötä, ), kohtuullinen hinta (pakettimatka lauantaista lauantaihin 400/hlö marras-joulukuun vaihteessa) sekä dyynien ja rantabulevardin läheisyys (nautimme kävelyreissuista rannalla). Ilman mummoa matkataan sitten omatoimi- ja kaupunkilomille, mutta pakettimatka on ihan hyvä ratkaisu nyt :)
Kiitos asiallisista vastauksista!
Kokemuksia hotelli Farilagasta Playa del Inglesissä?
11
2667
Vastaukset
- kerran ollut
Olen ollut Farilagassa melkein 10v sitten, enkä kovin hyvin muista . Meillä oli kolmio terassilla, ja siitä pääsi hyvin uimaaltaalle, Rantaan oli suht lyhyt matka, alamäkeä mennessä ja ylämäkeä tullessa.
- Käyty on
On tullut oltua neljä kertaa ja viimeksi kolme vuotta sitten. Vaatimaton perushotelli, jossa on rajoilla se kolme tähteä. Voi ottaa lisämaksusta alakerran huoneiston, jolloin on kätevä mennä vaikka altaalle. Sängyt ovat näitä vaatimattomia, kuten kaikissa perushotelleissa. Astiasto vähäistä ja kulunutta. Itselle ok kun on tottunut näihin halpishotelleihin, joita Suomessa ei hyväksyisi. Kaverin perheelle kun suosittelin haukkuivat perusteellisesti, kun olivat tottuneet muissa maissa parempaan tasoon. Inglesin keskustahotellit ovat näitä vaatimattomia. Parhaat hotellit ovat taas sivussa, jonne en menisi ilmaiseksikaan. Mummolle on vähän jyrkän puoleinen katu, josta mennään sisään.
- Inglesiin talvella
Kiitos vastauksista! taso tosiaan ainakin kuvien perusteella on halpista, mutta tällä kertaa paikka ratkaisi. Erehdyimme edellisellä Kanarian matkalla Bahia Felizeen. Kiva alue lapsiperheelle, todella siisti ja hyvin varusteltu hotelli huone, mutta tosi syrjässä.Ilman vuokra-autoa oltais oltu julkisen liikenteen tai matkatoimiston retkien varassa. Hotelleja on vuosien varrella tullut nähtyä todella laidasta laitaan, 90-luvun Liettuasta 2010-luvun Lontooseen. Tällä kertaa hotelli sijoittunee siihen puoliväliin... Joku voisi pitää mua pihinä, kun otan esim kahvinsuodattimen mukaan matkalle :D Totuus on kuitenkin se, että saman hotellinkin eri huoneissa varustus voi olla aivan erilainen. Yhdestä huoneesta on vuosien varrella kadonnut tavaraa kattilasta kahvinkeittimeen. Tykätään kuitenkin huoneistohotelleista siksi, että tykkään laittaa esim aamupalaa tuoreista tarvikkeista itse. Oli budjetti 500 tai 4000 euroa viikolle, omaa matkailua helpottaa, kun on mukana joitain itselle tärkeitä juttuja. Yhdelle se on oma tyyny, toiselle tiskiharja tai astiapyyhe. Lomailusta tulee rasittavaa, jos jokainen aurinkovoidepurkki ja saippua täytyy hankkia lomakohteesta!
- inkilisi
Vaikka Farilaga on lähellä keskustaa,niin mistään ei kuulu meteliä,se on kuitenkin hiljaisen kadun varressa.Vaikka on vanha niin ei se huono ole,pari kertaa on oltu.Taksilla pääsee portille joka on ovelta ja hissiltä n.10metrin päässä.Respassa aina joku paikalla(ei ongelmaa avaimien kanssa).Ruokaa ei tule tehtyä lomilla,joten keittiövarustuksesta ei muistikuvia.
- Käyty on
Itse en ole enää vuosiin tehnyt mitään ruokia, aamupaloja ym. hotelleissa. Näissä edullisissa hotelleissa on yleensä aivan järkyttävät keittiövarusteet. Varmaan sieltä uudesta saakka olleita. Pesty ilman tiskiainetta ja pinttyneet rumaan kuntoon. Pesuhuoneet ovat myös huonosti tehtyjä ja rumia. Sänkyjen patjat, törkyiset viltit ovat myös huonoja ja vanhoja. Tähän kaikkeen on tottunut, mutta ensikertalaisille voi näyttää pahalle. Torakoihinkin tottuu. Ei tämä Farilaga nyt mikään huonoin ole. Oli ennen ainakin suomalaisten suosiossa kun tämä takavuosina erittäin suosittu Tiffanykin oli auki ja aivan vieressä.
- Inglesiin talvella
Käyty on kirjoitti:
Itse en ole enää vuosiin tehnyt mitään ruokia, aamupaloja ym. hotelleissa. Näissä edullisissa hotelleissa on yleensä aivan järkyttävät keittiövarusteet. Varmaan sieltä uudesta saakka olleita. Pesty ilman tiskiainetta ja pinttyneet rumaan kuntoon. Pesuhuoneet ovat myös huonosti tehtyjä ja rumia. Sänkyjen patjat, törkyiset viltit ovat myös huonoja ja vanhoja. Tähän kaikkeen on tottunut, mutta ensikertalaisille voi näyttää pahalle. Torakoihinkin tottuu. Ei tämä Farilaga nyt mikään huonoin ole. Oli ennen ainakin suomalaisten suosiossa kun tämä takavuosina erittäin suosittu Tiffanykin oli auki ja aivan vieressä.
Ap jatkaa: Olimme Teneriffalla Americsissa 2,5 vuotta sitten, äkkilähtö 2 tähden hotelliin. Las Piramides-hotellin yhteydessä oli pahin hotelli, johon olen Kanarian saarilla törmännyt. Sänkyjen patjoista tuli jouset läpi, huone oli täynnä muurahaisia, wc-pönttö vuosi lattialle, lavuaari tulvi, jääkaapissa oli hometta, kolikolla toimiva tv otti rahat mutta ei toiminut, sängyn pääty irtosi, vaatekaappi ja laatikot hajosivat käsiin jne jne. Näköala oli betoniaitaa, 4 metrin päässä parvekkeesta oli ravintolan keittiön poistoilmaputki. Meteli jatkui kolmeen yöllä. Parvekkeen ovi oli rikki, ja koska huone oli maantasolla, huoneeseen olisi päässyt kiipeämällä parvekkeelle. Saimme vaihdettua huoneen Las Piramidesin puolelle, ja olo oli kuin olisi viiden tähden hotelliin päässyt! Ja Piramides on kahden tähden hotelli :D
"Parhaat" hotellikokemukset löytyvät Liettuasta. Huoneessa oli kaksi laveria neuvostoaikaisilla "patjoilla" varustettuna, ei lakanoita, lattialle vuotava lavuaari, ikkunat rikki (toisesta ikkunasta kasvoi puu sisään :DDD) käytävällä sijaitseva vessa ei toiminut, ja vessapaperia ei ollut toimivassakaan vessassa. Nuoren reppureissaajan budjettiin hotelli sopi (huone maksoi muistaakseni 12 markkaa vuonna -95), mutta punkit, torakat ja ties mitkä loiseläimet saivat vaihtamaan hieman parempaan hotelliin. Myöhemmin kuulin, että hotellin kanta-asiakkaita olivat Kaunasin halvimmat ilotytöt. Lähti nyt rönsyilemaan pois Kanaria-aiheesta, mutta tällaisiakin kokemuksia on matkoilta kerätty :)
Hyvä tietää, että kannattaa varautua omiin astioihin Farilagassa. Tältä palstalta sain hyvän vinkin aikoinaan: osta Ikeasta neljän euron kevyt paistinpannu, ota mukaan ja jätä huoneeseen (paluumatkalla ei vie tilaa laukussa). Aamiaisen voi tehdä tuoreesta leivästä, kasviksista & hedelmistä, tuoremehusta ja sillä Ikea-pannulla paistetusta munakkaasta. Suurin osa ihmisitä ei halua tehdä lomalla ruokaa, mutta itse nautin kokkailusta. Myös lukuisat allergiat rajoittavat ravintolaruokailua. Kun on kesämökki-olosuhteissa saanut ruoat laitettua ja tiskattua ilman sähköä tai juoksevaa vettä, huonommassakin hotellissa saa laitettua ainakin aamiaisen!
- Inglesiin talvella
Vielä tähän Teneriffan hotelliin: hotelli oli Parque Catleya Americasissa. En tosiaan voi suositella hotellia!! Ilmeisesti hotellia ei enää löydykään suomalaisten matkatoimistojen listoilta, onneksi.
- Matka lähenee
Täällä kaivataan myös kokemuksia Farilagasta. Entä onko kellään tietoa, mikä olisi hyvä aamiaispaikka hotellin lähellä? Buffet-tyyppinen, ei pelkkää englantilaista muna-pekoni-kahviaamiaista. Minkä hintaisia hotellien aamiaiset Inglesin keskustassa ovat, eikös monissa paikoissa voi ostaa aamiaisen, vaikka ei asuisi kyseisessä hotellissa?
- Käyty on
Ei siinä oikein taida lähellä olla aamupalapaikkoja. Kun itse olin Farilagassa kävin aamupalalla muutamalla reissulla aina siinä Buenos Aires hotellissa Jumbon vieressä. Luulen että se on nykyisin 9 € paikkeilla. Siinä oli hyvä aamupala. Esim. Hotelli Los Salmonesin uusitussa ravintolassa on aamupala 9 €. Itse syön aina hotellin aamupalan joka aamu. Green Fieldissä on myös hyvä aamupala, mutta sisältyy hotellin hintaan.
- inklisi
Taitaa voida kaikissa Inglisin hotelleissa voida ostaa aamupalan,vaikkei asu ko. hotellissa.BuenaVentura-hotellissakin oli hyvä aamupala jo mainittujen lisäksi.
Monet baarit tarjoilevat aamupalaa (ei yleensä buffet) suhteellisen myöhään,sopii bilettäjille,mutta monille liian myöhään.
- Lomalainen
Pari vuotta sitten oltiin ko hotellissa ja kuten edellä jo kerrottiin, niin paikka hyvä ja hotelli ihan perus. Pitäkää kuitenkin joko eteisessä tai vessassa valot öisin päällä, niin ei torakat tule esiin. Samoin keittön nurkassa olevaan viemäriputkeen ei kannata kurkistella. Keittön varustelu oli normaalia tasoa eli tarpeellisest astiat ja keittovälineet löytyi. Tehtiin aamupala ja joskus ruokaakin hotellilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181