Olen 34 vuotias poika ja en ole edes suudellut naista.
Tähän menneestä elämästä kerron sen verran että olen ollut säännöllisesti työelämässä jo ylä asteelta asti. Ja nuoruus ja koko elämä on tärväytynyt kirjallisesti töiden ja harrastusten parissa. Ja oikeastaan kaikki sosiaalinen elämäk on liittynyt ainoastaan harrastus ja työelämässä kohtaamiini ihmisiin. Ja ne on järestään miehiä. Ja olen vielä muutenkin niin huonoissa asemissa kun asun tosi pienellä kylällä itä Suomessa ja tällä kylällä ei ole enää vapaita naisia. Ja lisäksi en juo ja baareissa en käy.
Netistä olen kyllä monta vuotta hakenut seuraa mut ei se onnistu kun ei oo pelimiehen vikaa että naiset kiinnostus. Olen kuitenkin menestyvä yritttäjä omalla alallani ja omaisuus mitataan seitsemän numeroisilla luvuilla. Olen ihan normaalin näkönen ja koinenen. Järkeväkin. Mutta kokematon. Nyt kun vielä menin lukemaan miten muut paneskelee keskenään ja vielä minkälaista seksiä parisuhde vaatii. Niin minua rupes iha pelottamaan että voinko minä pitää naisen tyytyväisenä jos semmosen jostain tietysti ensin sais kun enhän minä osaa mitään temppuja. Pitääkö minun tämän takia lopettaa perheestä haaveilu? Vehkeet kyllä toimii.
pelottaa että onko minulla enää mahdollisuutta perheeseen.
arka haaveilija
3
185
Vastaukset
- ikisinkku 36
Elä luovuta. Itse asiassa jos sinä vaan löydät tai sinut löytää joku normaali nainen niin varmasti siinun kokemattomuudesta on vain hyötyä. Se saattaa juuri sytyttää jonkun nirson iki sinkun.
- neito;)
Poikuudella ei ole mitään merkitystä siihen ettei sinusta olisi perhe elämään. Se oikea opettaa sinulle riittävät temput ;)
- 100e
Osta maksullinen nainen ja opettele sellasella ensihätään... saat suudella ja vaikka mitä ja eikä varmasti anna pakkeja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1162674- 862324
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651830- 561777
- 1661713
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581566Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461556- 1221362
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3711271Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281259