Olen 34 vuotias poika ja en ole edes suudellut naista.
Tähän menneestä elämästä kerron sen verran että olen ollut säännöllisesti työelämässä jo ylä asteelta asti. Ja nuoruus ja koko elämä on tärväytynyt kirjallisesti töiden ja harrastusten parissa. Ja oikeastaan kaikki sosiaalinen elämäk on liittynyt ainoastaan harrastus ja työelämässä kohtaamiini ihmisiin. Ja ne on järestään miehiä. Ja olen vielä muutenkin niin huonoissa asemissa kun asun tosi pienellä kylällä itä Suomessa ja tällä kylällä ei ole enää vapaita naisia. Ja lisäksi en juo ja baareissa en käy.
Netistä olen kyllä monta vuotta hakenut seuraa mut ei se onnistu kun ei oo pelimiehen vikaa että naiset kiinnostus. Olen kuitenkin menestyvä yritttäjä omalla alallani ja omaisuus mitataan seitsemän numeroisilla luvuilla. Olen ihan normaalin näkönen ja koinenen. Järkeväkin. Mutta kokematon. Nyt kun vielä menin lukemaan miten muut paneskelee keskenään ja vielä minkälaista seksiä parisuhde vaatii. Niin minua rupes iha pelottamaan että voinko minä pitää naisen tyytyväisenä jos semmosen jostain tietysti ensin sais kun enhän minä osaa mitään temppuja. Pitääkö minun tämän takia lopettaa perheestä haaveilu? Vehkeet kyllä toimii.
pelottaa että onko minulla enää mahdollisuutta perheeseen.
arka haaveilija
3
191
Vastaukset
- ikisinkku 36
Elä luovuta. Itse asiassa jos sinä vaan löydät tai sinut löytää joku normaali nainen niin varmasti siinun kokemattomuudesta on vain hyötyä. Se saattaa juuri sytyttää jonkun nirson iki sinkun.
- neito;)
Poikuudella ei ole mitään merkitystä siihen ettei sinusta olisi perhe elämään. Se oikea opettaa sinulle riittävät temput ;)
- 100e
Osta maksullinen nainen ja opettele sellasella ensihätään... saat suudella ja vaikka mitä ja eikä varmasti anna pakkeja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4423794Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181642- 1161476
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891444Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991378Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591336- 501256
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi901191Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047- 441039