Minkä väriset silmät Eskolla on??

PikkuPetey

Tyttärellä on niin kirkkaan siniset silmät ja mulla on mielikuva, että Eskolla ja Martinalla, kummallakin olis tummat silmät. Muistan varmaan väärin. Tai ehkä ruskeasilmäisille voi myös syntyä sinisilmäinen lapsi. Joku varmaan tietää??

23

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettäs tiedät

      Silmien väri voi periytyä useamman sukupolven takaa.

      • TriTriR

        Biologian mukaan ruskeasilmäisyys olisi aina dominantti.


      • sukututkija

        Samoin tummaihoisuus ja afrotukkakin voi periytyä useamman sukupolven takaa.


      • tukusutkija
        sukututkija kirjoitti:

        Samoin tummaihoisuus ja afrotukkakin voi periytyä useamman sukupolven takaa.

        Entäs vaaleaihoisuus ja sinisilmäisyys??


      • Mummeli+60

        Kyllä mun tyttärelläni on tumman ruskeat silmät minulla siniset tyttären tytöllä kirkkaan siniset.Myöskin hiukset aivan vaaleat äidillä mustat


    • Kuontalo-Esko

      Eskon silmien väriä on vaikea erottaa sieltä hulmuavien kiharoiden alta.

      • voi itku

        päänahka vaikuttaa musteen siniseltä


    • riippu tissit

      Miten se menikään mara ... " Olen pettänyt kaikkia kumppaneitani PAITSI nykyistä suhdetta (takatukkaa stephua ") !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Eskona en nyt olis 100% varma että onko skidi oma. Sory to say esko !!!!

      • mjuuhgdss

        Ei se nyt enää ihan uusi juttu ole, että petti Eskoa, Sherlocki!!!


    • DNA testi

      Oon kanssa aikas varma että riippu tissi esko kasvattaa jonkun muun mälliä.

    • esko imettää

      Naapurissa asuu pariskunta , kummallakin vaaleet hiukset & silmät mutta lapsella on musta käkkärätukka ja ruskeat silmät.

    • pooop

      Minusta sekä Eskolla että Maralla tavallisen siniset silmät. Ja huom ruskeasilmäinen tulee varmuudella vain jos kummallakin vanhemmista on ruskeat silmät. Minun mammallani on ruskeat silmät ja pappalla siniset, äidilläni silti siniset.
      Mutta sen sijaan en ole koskaan nähnyt yhtikäs mitään Eskoon viittaavaa tuon Vikin ulkomuodossa, aivan eri näköinen mitä isänsä.....

      • Ere Pasanen

        Eskon silmistä en tiedä, mutta päänahka on musta-beige.


    • #olenpettänytkaikkia

      Toinen mielenkiintoinen seikka on lapsen hiusten väri. Kummallakin vanhemmalla tummat, toisella lähes mustat.

      • looks BAD

        Vichyn tuleva ongelma ovat rinnat. Mietis... Maran... Eskon...

        Urgh..


      • Emil från Lönneberga

        Hiustenväri nyt ei merkkkaa mitään. Vanhemmat värjänneet kumpikin haivenensa ja monilla lapsilla on pieneneä vaalea tukka ja isonatumma. Jokaisen hiustenväri tummuu vanhemmiten.


      • Escobar, Columbia
        Emil från Lönneberga kirjoitti:

        Hiustenväri nyt ei merkkkaa mitään. Vanhemmat värjänneet kumpikin haivenensa ja monilla lapsilla on pieneneä vaalea tukka ja isonatumma. Jokaisen hiustenväri tummuu vanhemmiten.

        Kolumbialaiset ovat tunnettuja sinisistä silmistä ja vaaleasta tukastaan.


    • pohjan tähden alla

      Kyllä vicken on siittäny pohjolan viikinki !! Kolumbian mies on käyny vaan haistelemassa.

      • Tuhma setä

        Liukkailla, kuten sedän nuoruudessa tavattiin sanoa.


    • Suuri nauraja

      punaset, useimmiten punaset

      • Red head

        Punatukkaisuutta ei taida löytyä kummastakaan vanhemmasta, ei äidistä eikä oletetusta isästä.


      • Nutrisse
        Red head kirjoitti:

        Punatukkaisuutta ei taida löytyä kummastakaan vanhemmasta, ei äidistä eikä oletetusta isästä.

        Garnierilta löytyy.


      • kdkdof
        Red head kirjoitti:

        Punatukkaisuutta ei taida löytyä kummastakaan vanhemmasta, ei äidistä eikä oletetusta isästä.

        Silmien väriähän tuossa kyseltiinkin, pölö!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe