Eli voinko antaa hiiren pinkkejä afrikkalaiselle kynsisammakolle (Xenopus laevis) vaikka kerran kahdessa kuukaudessa?
Kyseessä on siis muniva naaras, eli kokoa löytyy ja kun se munii, voisi ravitseva "välipala" olla oikein mieluisa ylläri.
Pinkkejä kynsisammakolle
1
179
Vastaukset
- Zuuls
Syöhän tuo samppi muutenkin (jos annat) esim. pieniä paloja rasvatonta raakaa lihaa, sisäelimiä, kalaa yms., että ehkä kannattaisi pitäytyä noissa kuitenkin eikä antaa pakastettua pinkkiä..
Tai no minä en menisi ihan suorilta antamaan, mutta varmaan joku fiksumpi korjaa tämän, jos on ihan ok antaa.
Miettien vain, että tuo pinkki on lähinnä liskoille ja käärmeille ja esim. parta-agamallekkin annetaan vasta, kun on aikuinen ja silloinkin harvoin ja kokoerokin on jo aika iso. :D
Eli faktana en osaa sanoa, mutta noin ajatellen en menisi antamaan, mutta jos tuossa listassa oli jotain mitä et ole antanut niin voithan sillä ns. hemmotella välillä? :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976