Olen ruokkinut kissaani kolmen kuukauden ajan täydennysravinnoksi tarkoitetulla ruualla ilman mitään vitamiineja. Vasta nyt selvisi ettei ruoka olekaan täysravintoa. Onkohan kissalle tuossa ajassa voinut tulla jotain terveydellistä haittaa?
Apua! Annoin vääränlaista ruokaa!
4
135
Vastaukset
- silleen teen
No tuskinpa se nyt suuremmin on kärsinyt.
Alat nyt sitten antaa parempaa sapuskaa.
Minä ene edes tiedä, mikä se ero on noissa kauppojen täys ja täydennyssapuskoissa.
Osta jauhelihaa ja tee pikku nyssyköitä pakkaseen. Sekoitat sitten niihin noita kaupan mössöjä.
Niin minä teen.
Samoin broilerisuikaletta ja jotain kalapaloja.
Ei yhtään sen kalliimmaksi tule.
Syö vähemmän ja kakkii vähemmän. - voi itku
Kalkin vajaus on tullut, luusto voi olla heikentynyt. Aloita välittömästi täysravinto ruokavalio ja osta kissan kalkkitabletteja.
- voihan!
Joo tiedän sen verran että täysravinto sisältää vitamiinit ja täydennysravinto ei. Tuo kalkki on tosiaan yksi mikä täydennysravinnosta puuttuu ja kalkki/fosforitasapaino on kissalle tärkeä.
Syy miksi kissani on ollut täydennysravinnolla on sellainen että yhden ruokamerkin täydennysravintopussissa oli käännösvirhe ja siinä luki suomeksi täysravinto täydennysravinnon sijaan. Kirjoitin firmalle ja ne vastasivat ettei kolmessa kuukaudessa kissalle tapahdu mitään. Vaan itseäni kalvaa epäilys kun 3 kk tuntuu aika pitkältä ja pääravintona sitä syötin. Ottaa niin päähän!!! Käännösvirhe on nyt korjattu. - op95
Kannattaa pyytää jotain korvauksia virheestä. Ainakin, jos tulee myöhemmin ilmi jotain terveysongelmia kissallesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237