Olen ruokkinut kissaani kolmen kuukauden ajan täydennysravinnoksi tarkoitetulla ruualla ilman mitään vitamiineja. Vasta nyt selvisi ettei ruoka olekaan täysravintoa. Onkohan kissalle tuossa ajassa voinut tulla jotain terveydellistä haittaa?
Apua! Annoin vääränlaista ruokaa!
4
101
Vastaukset
- silleen teen
No tuskinpa se nyt suuremmin on kärsinyt.
Alat nyt sitten antaa parempaa sapuskaa.
Minä ene edes tiedä, mikä se ero on noissa kauppojen täys ja täydennyssapuskoissa.
Osta jauhelihaa ja tee pikku nyssyköitä pakkaseen. Sekoitat sitten niihin noita kaupan mössöjä.
Niin minä teen.
Samoin broilerisuikaletta ja jotain kalapaloja.
Ei yhtään sen kalliimmaksi tule.
Syö vähemmän ja kakkii vähemmän. - voi itku
Kalkin vajaus on tullut, luusto voi olla heikentynyt. Aloita välittömästi täysravinto ruokavalio ja osta kissan kalkkitabletteja.
- voihan!
Joo tiedän sen verran että täysravinto sisältää vitamiinit ja täydennysravinto ei. Tuo kalkki on tosiaan yksi mikä täydennysravinnosta puuttuu ja kalkki/fosforitasapaino on kissalle tärkeä.
Syy miksi kissani on ollut täydennysravinnolla on sellainen että yhden ruokamerkin täydennysravintopussissa oli käännösvirhe ja siinä luki suomeksi täysravinto täydennysravinnon sijaan. Kirjoitin firmalle ja ne vastasivat ettei kolmessa kuukaudessa kissalle tapahdu mitään. Vaan itseäni kalvaa epäilys kun 3 kk tuntuu aika pitkältä ja pääravintona sitä syötin. Ottaa niin päähän!!! Käännösvirhe on nyt korjattu. - op95
Kannattaa pyytää jotain korvauksia virheestä. Ainakin, jos tulee myöhemmin ilmi jotain terveysongelmia kissallesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817537
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883459- 592414
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se701538Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3731484Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201376- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028