Olen ruokkinut kissaani kolmen kuukauden ajan täydennysravinnoksi tarkoitetulla ruualla ilman mitään vitamiineja. Vasta nyt selvisi ettei ruoka olekaan täysravintoa. Onkohan kissalle tuossa ajassa voinut tulla jotain terveydellistä haittaa?
Apua! Annoin vääränlaista ruokaa!
4
119
Vastaukset
- silleen teen
No tuskinpa se nyt suuremmin on kärsinyt.
Alat nyt sitten antaa parempaa sapuskaa.
Minä ene edes tiedä, mikä se ero on noissa kauppojen täys ja täydennyssapuskoissa.
Osta jauhelihaa ja tee pikku nyssyköitä pakkaseen. Sekoitat sitten niihin noita kaupan mössöjä.
Niin minä teen.
Samoin broilerisuikaletta ja jotain kalapaloja.
Ei yhtään sen kalliimmaksi tule.
Syö vähemmän ja kakkii vähemmän. - voi itku
Kalkin vajaus on tullut, luusto voi olla heikentynyt. Aloita välittömästi täysravinto ruokavalio ja osta kissan kalkkitabletteja.
- voihan!
Joo tiedän sen verran että täysravinto sisältää vitamiinit ja täydennysravinto ei. Tuo kalkki on tosiaan yksi mikä täydennysravinnosta puuttuu ja kalkki/fosforitasapaino on kissalle tärkeä.
Syy miksi kissani on ollut täydennysravinnolla on sellainen että yhden ruokamerkin täydennysravintopussissa oli käännösvirhe ja siinä luki suomeksi täysravinto täydennysravinnon sijaan. Kirjoitin firmalle ja ne vastasivat ettei kolmessa kuukaudessa kissalle tapahdu mitään. Vaan itseäni kalvaa epäilys kun 3 kk tuntuu aika pitkältä ja pääravintona sitä syötin. Ottaa niin päähän!!! Käännösvirhe on nyt korjattu. - op95
Kannattaa pyytää jotain korvauksia virheestä. Ainakin, jos tulee myöhemmin ilmi jotain terveysongelmia kissallesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1024639- 272415
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102312- 2002199
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4261997- 1751545
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001279Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.331087Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72986Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79870