Amstel

jussi

Mitäpä olette mieltä Amstelin oluista?Sääli,kun sitä ei ilmeisesti saa Suomesta....Saako sitä Tallinnasta,vai pitääkö lähteä merta edemmäs kalaan...?

7

1331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jen

      ... totesin Kreikassa, että Amstel on pirun hyvää olutta! Kova menetys, ettei sitä saa Suomesta :(.

    • #¤&

      Kreikassa Amstel- ja Mythos-olutta tulikin lipitettyä, eikä ollut kuin alle euron 0,5L pullo.. helskutin hyvää kyllä!
      Tämä on kolmen vuoden takaa, tietääkö kukaan jos hinnat on nousseet? Olen menossa keväällä taas.

      No Mythosta myytiin vielä hiljattain Alkossa, mutta minä ainakin tyhjensin varaston Lohjan Alkosta aikoja sitten eikä niitä ollut enää kuin 8 pulloa jäjellä.
      Nyt sitä ei kyllä enää saa.
      Virossa en ole nähnyt vaikka etsinyt olen viimeksi joulun aikaan. Pitääpä tutkia asiaa laajemmin nyt kun muistin kyseisen olutmerkin taas.

      • Jukka

        Lokakuussa Amstelin sixpäkki 0,3 litraisina maksoi 1200Drakmaa,eli varsin huokeaa!(1000Drakmaa oli 17,5mk)Jumalaisen hyvää olutta!Ei Mythoskaan ole yhtään hullumpaa!


      • #¤%
        Jukka kirjoitti:

        Lokakuussa Amstelin sixpäkki 0,3 litraisina maksoi 1200Drakmaa,eli varsin huokeaa!(1000Drakmaa oli 17,5mk)Jumalaisen hyvää olutta!Ei Mythoskaan ole yhtään hullumpaa!

        Elleivät siis ole pysyneet samoina niin eivät kyllä ole nousseet kovinkaan rajusti.
        Jos tämä "muutos" on kolmen vuoden ajalta niin ehkäpä voin pikkuhiljaa lakata pelkäämästä järkyttäviä hintoja sinne kohta mennessäni!
        Kyllä ne siellä osaavat,
        ihastunut olen nimittäin Retsinaan myös.
        Sitä onneksi saa Alkosta..
        Kiittäen hintatiedoista.


      • Olut
        #¤% kirjoitti:

        Elleivät siis ole pysyneet samoina niin eivät kyllä ole nousseet kovinkaan rajusti.
        Jos tämä "muutos" on kolmen vuoden ajalta niin ehkäpä voin pikkuhiljaa lakata pelkäämästä järkyttäviä hintoja sinne kohta mennessäni!
        Kyllä ne siellä osaavat,
        ihastunut olen nimittäin Retsinaan myös.
        Sitä onneksi saa Alkosta..
        Kiittäen hintatiedoista.

        Amstelia tuotiin aikoinaan Suomeen, muttei varmaan myynyt tarpeeksi. Amstelhan on heinekenin tuotemerkki...
        Erinomaiselta kyllä Amstel siellä Kreikassa maistuu :) !


      • naama_tummana_85
        Olut kirjoitti:

        Amstelia tuotiin aikoinaan Suomeen, muttei varmaan myynyt tarpeeksi. Amstelhan on heinekenin tuotemerkki...
        Erinomaiselta kyllä Amstel siellä Kreikassa maistuu :) !

        Mythosia myydään ainakin citymarketeissa, viime viikolla kävin hakemas muutaman saunakaljan..


    • Anonyymi

      Tutustuin kyseiseen jano juomaan vuonna ?olikohanse jotain kahdeksankyt loppu puolta. Paikkana oli Salzburg. Oli kaunis lämmin aamu päivä, Makoilin Salzach-joen rannalla nakkikioskin kupeessa . Rupesi sen verran huikoomaan , että päätin ostaa nakkisämpylän ja oho, täällä myydään myös olutta . Pyöritteli viileää uutta tuttavuuttani kädessäni nimeltään Amstel. Maistoin ja se oli siinä. Ei siis mitään Suomessa siihen aikaan totuttuun maitokaupan Pilsnerä. Vahvuus oli sitä luokkaa, etten muista kuinka sieltä selvittiin lopuksi hotellille. Mielestäni Olut nimen alla myydään nykyään tuotteita jotka eivät tosiaankaan sinne kuulu. Amstel on tehty minun makuuni. PIDÄN !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe