Amstel

jussi

Mitäpä olette mieltä Amstelin oluista?Sääli,kun sitä ei ilmeisesti saa Suomesta....Saako sitä Tallinnasta,vai pitääkö lähteä merta edemmäs kalaan...?

7

1026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jen

... totesin Kreikassa, että Amstel on pirun hyvää olutta! Kova menetys, ettei sitä saa Suomesta :(.

• #¤&

Kreikassa Amstel- ja Mythos-olutta tulikin lipitettyä, eikä ollut kuin alle euron 0,5L pullo.. helskutin hyvää kyllä!
      Tämä on kolmen vuoden takaa, tietääkö kukaan jos hinnat on nousseet? Olen menossa keväällä taas.

No Mythosta myytiin vielä hiljattain Alkossa, mutta minä ainakin tyhjensin varaston Lohjan Alkosta aikoja sitten eikä niitä ollut enää kuin 8 pulloa jäjellä.
      Nyt sitä ei kyllä enää saa.
      Virossa en ole nähnyt vaikka etsinyt olen viimeksi joulun aikaan. Pitääpä tutkia asiaa laajemmin nyt kun muistin kyseisen olutmerkin taas.

• Jukka

Lokakuussa Amstelin sixpäkki 0,3 litraisina maksoi 1200Drakmaa,eli varsin huokeaa!(1000Drakmaa oli 17,5mk)Jumalaisen hyvää olutta!Ei Mythoskaan ole yhtään hullumpaa!

• #¤%
        Jukka kirjoitti:

Lokakuussa Amstelin sixpäkki 0,3 litraisina maksoi 1200Drakmaa,eli varsin huokeaa!(1000Drakmaa oli 17,5mk)Jumalaisen hyvää olutta!Ei Mythoskaan ole yhtään hullumpaa!

Elleivät siis ole pysyneet samoina niin eivät kyllä ole nousseet kovinkaan rajusti.
        Jos tämä "muutos" on kolmen vuoden ajalta niin ehkäpä voin pikkuhiljaa lakata pelkäämästä järkyttäviä hintoja sinne kohta mennessäni!
        Kyllä ne siellä osaavat,
        ihastunut olen nimittäin Retsinaan myös.
        Sitä onneksi saa Alkosta..
        Kiittäen hintatiedoista.

• Olut
        #¤% kirjoitti:

Elleivät siis ole pysyneet samoina niin eivät kyllä ole nousseet kovinkaan rajusti.
        Jos tämä "muutos" on kolmen vuoden ajalta niin ehkäpä voin pikkuhiljaa lakata pelkäämästä järkyttäviä hintoja sinne kohta mennessäni!
        Kyllä ne siellä osaavat,
        ihastunut olen nimittäin Retsinaan myös.
        Sitä onneksi saa Alkosta..
        Kiittäen hintatiedoista.

Amstelia tuotiin aikoinaan Suomeen, muttei varmaan myynyt tarpeeksi. Amstelhan on heinekenin tuotemerkki...
        Erinomaiselta kyllä Amstel siellä Kreikassa maistuu :) !

• naama_tummana_85
        Olut kirjoitti:

Amstelia tuotiin aikoinaan Suomeen, muttei varmaan myynyt tarpeeksi. Amstelhan on heinekenin tuotemerkki...
        Erinomaiselta kyllä Amstel siellä Kreikassa maistuu :) !

Mythosia myydään ainakin citymarketeissa, viime viikolla kävin hakemas muutaman saunakaljan..

• Anonyymi

Tutustuin kyseiseen jano juomaan vuonna ?olikohanse jotain kahdeksankyt loppu puolta. Paikkana oli Salzburg. Oli kaunis lämmin aamu päivä, Makoilin Salzach-joen rannalla nakkikioskin kupeessa . Rupesi sen verran huikoomaan , että päätin ostaa nakkisämpylän ja oho, täällä myydään myös olutta . Pyöritteli viileää uutta tuttavuuttani kädessäni nimeltään Amstel. Maistoin ja se oli siinä. Ei siis mitään Suomessa siihen aikaan totuttuun maitokaupan Pilsnerä. Vahvuus oli sitä luokkaa, etten muista kuinka sieltä selvittiin lopuksi hotellille. Mielestäni Olut nimen alla myydään nykyään tuotteita jotka eivät tosiaankaan sinne kuulu. Amstel on tehty minun makuuni. PIDÄN !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      50
      2672
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      84
      2301
    3. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      6
      1679
    4. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      51
      1170
    5. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      278
      1017
    6. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      54
      989
    7. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      70
      890
    8. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      15
      884
    9. Ikävä edelleen sinua

Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja
      Ikävä
      19
      779
    10. Sekaisin ihastuksesta

Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m
      Ikävä
      54
      761
    Aihe