Amstel

jussi

Mitäpä olette mieltä Amstelin oluista?Sääli,kun sitä ei ilmeisesti saa Suomesta....Saako sitä Tallinnasta,vai pitääkö lähteä merta edemmäs kalaan...?

7

1339

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jen

... totesin Kreikassa, että Amstel on pirun hyvää olutta! Kova menetys, ettei sitä saa Suomesta :(.

• #¤&

Kreikassa Amstel- ja Mythos-olutta tulikin lipitettyä, eikä ollut kuin alle euron 0,5L pullo.. helskutin hyvää kyllä!
      Tämä on kolmen vuoden takaa, tietääkö kukaan jos hinnat on nousseet? Olen menossa keväällä taas.

No Mythosta myytiin vielä hiljattain Alkossa, mutta minä ainakin tyhjensin varaston Lohjan Alkosta aikoja sitten eikä niitä ollut enää kuin 8 pulloa jäjellä.
      Nyt sitä ei kyllä enää saa.
      Virossa en ole nähnyt vaikka etsinyt olen viimeksi joulun aikaan. Pitääpä tutkia asiaa laajemmin nyt kun muistin kyseisen olutmerkin taas.

• Jukka

Lokakuussa Amstelin sixpäkki 0,3 litraisina maksoi 1200Drakmaa,eli varsin huokeaa!(1000Drakmaa oli 17,5mk)Jumalaisen hyvää olutta!Ei Mythoskaan ole yhtään hullumpaa!

• #¤%
        Jukka kirjoitti:

Lokakuussa Amstelin sixpäkki 0,3 litraisina maksoi 1200Drakmaa,eli varsin huokeaa!(1000Drakmaa oli 17,5mk)Jumalaisen hyvää olutta!Ei Mythoskaan ole yhtään hullumpaa!

Elleivät siis ole pysyneet samoina niin eivät kyllä ole nousseet kovinkaan rajusti.
        Jos tämä "muutos" on kolmen vuoden ajalta niin ehkäpä voin pikkuhiljaa lakata pelkäämästä järkyttäviä hintoja sinne kohta mennessäni!
        Kyllä ne siellä osaavat,
        ihastunut olen nimittäin Retsinaan myös.
        Sitä onneksi saa Alkosta..
        Kiittäen hintatiedoista.

• Olut
        #¤% kirjoitti:

Elleivät siis ole pysyneet samoina niin eivät kyllä ole nousseet kovinkaan rajusti.
        Jos tämä "muutos" on kolmen vuoden ajalta niin ehkäpä voin pikkuhiljaa lakata pelkäämästä järkyttäviä hintoja sinne kohta mennessäni!
        Kyllä ne siellä osaavat,
        ihastunut olen nimittäin Retsinaan myös.
        Sitä onneksi saa Alkosta..
        Kiittäen hintatiedoista.

Amstelia tuotiin aikoinaan Suomeen, muttei varmaan myynyt tarpeeksi. Amstelhan on heinekenin tuotemerkki...
        Erinomaiselta kyllä Amstel siellä Kreikassa maistuu :) !

• naama_tummana_85
        Olut kirjoitti:

Amstelia tuotiin aikoinaan Suomeen, muttei varmaan myynyt tarpeeksi. Amstelhan on heinekenin tuotemerkki...
        Erinomaiselta kyllä Amstel siellä Kreikassa maistuu :) !

Mythosia myydään ainakin citymarketeissa, viime viikolla kävin hakemas muutaman saunakaljan..

• Anonyymi

Tutustuin kyseiseen jano juomaan vuonna ?olikohanse jotain kahdeksankyt loppu puolta. Paikkana oli Salzburg. Oli kaunis lämmin aamu päivä, Makoilin Salzach-joen rannalla nakkikioskin kupeessa . Rupesi sen verran huikoomaan , että päätin ostaa nakkisämpylän ja oho, täällä myydään myös olutta . Pyöritteli viileää uutta tuttavuuttani kädessäni nimeltään Amstel. Maistoin ja se oli siinä. Ei siis mitään Suomessa siihen aikaan totuttuun maitokaupan Pilsnerä. Vahvuus oli sitä luokkaa, etten muista kuinka sieltä selvittiin lopuksi hotellille. Mielestäni Olut nimen alla myydään nykyään tuotteita jotka eivät tosiaankaan sinne kuulu. Amstel on tehty minun makuuni. PIDÄN !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1259
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      75
      1073
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      947
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      793
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      747
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      81
      688
    7. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      683
    8. IS Viikonloppu 25.-26.7.2026

Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin
      Sanaristikot
      68
      626
    9. 28
      625
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      609
    Aihe