Amstel

jussi

Mitäpä olette mieltä Amstelin oluista?Sääli,kun sitä ei ilmeisesti saa Suomesta....Saako sitä Tallinnasta,vai pitääkö lähteä merta edemmäs kalaan...?

7

1331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jen

      ... totesin Kreikassa, että Amstel on pirun hyvää olutta! Kova menetys, ettei sitä saa Suomesta :(.

    • #¤&

      Kreikassa Amstel- ja Mythos-olutta tulikin lipitettyä, eikä ollut kuin alle euron 0,5L pullo.. helskutin hyvää kyllä!
      Tämä on kolmen vuoden takaa, tietääkö kukaan jos hinnat on nousseet? Olen menossa keväällä taas.

      No Mythosta myytiin vielä hiljattain Alkossa, mutta minä ainakin tyhjensin varaston Lohjan Alkosta aikoja sitten eikä niitä ollut enää kuin 8 pulloa jäjellä.
      Nyt sitä ei kyllä enää saa.
      Virossa en ole nähnyt vaikka etsinyt olen viimeksi joulun aikaan. Pitääpä tutkia asiaa laajemmin nyt kun muistin kyseisen olutmerkin taas.

      • Jukka

        Lokakuussa Amstelin sixpäkki 0,3 litraisina maksoi 1200Drakmaa,eli varsin huokeaa!(1000Drakmaa oli 17,5mk)Jumalaisen hyvää olutta!Ei Mythoskaan ole yhtään hullumpaa!


      • #¤%
        Jukka kirjoitti:

        Lokakuussa Amstelin sixpäkki 0,3 litraisina maksoi 1200Drakmaa,eli varsin huokeaa!(1000Drakmaa oli 17,5mk)Jumalaisen hyvää olutta!Ei Mythoskaan ole yhtään hullumpaa!

        Elleivät siis ole pysyneet samoina niin eivät kyllä ole nousseet kovinkaan rajusti.
        Jos tämä "muutos" on kolmen vuoden ajalta niin ehkäpä voin pikkuhiljaa lakata pelkäämästä järkyttäviä hintoja sinne kohta mennessäni!
        Kyllä ne siellä osaavat,
        ihastunut olen nimittäin Retsinaan myös.
        Sitä onneksi saa Alkosta..
        Kiittäen hintatiedoista.


      • Olut
        #¤% kirjoitti:

        Elleivät siis ole pysyneet samoina niin eivät kyllä ole nousseet kovinkaan rajusti.
        Jos tämä "muutos" on kolmen vuoden ajalta niin ehkäpä voin pikkuhiljaa lakata pelkäämästä järkyttäviä hintoja sinne kohta mennessäni!
        Kyllä ne siellä osaavat,
        ihastunut olen nimittäin Retsinaan myös.
        Sitä onneksi saa Alkosta..
        Kiittäen hintatiedoista.

        Amstelia tuotiin aikoinaan Suomeen, muttei varmaan myynyt tarpeeksi. Amstelhan on heinekenin tuotemerkki...
        Erinomaiselta kyllä Amstel siellä Kreikassa maistuu :) !


      • naama_tummana_85
        Olut kirjoitti:

        Amstelia tuotiin aikoinaan Suomeen, muttei varmaan myynyt tarpeeksi. Amstelhan on heinekenin tuotemerkki...
        Erinomaiselta kyllä Amstel siellä Kreikassa maistuu :) !

        Mythosia myydään ainakin citymarketeissa, viime viikolla kävin hakemas muutaman saunakaljan..


    • Anonyymi

      Tutustuin kyseiseen jano juomaan vuonna ?olikohanse jotain kahdeksankyt loppu puolta. Paikkana oli Salzburg. Oli kaunis lämmin aamu päivä, Makoilin Salzach-joen rannalla nakkikioskin kupeessa . Rupesi sen verran huikoomaan , että päätin ostaa nakkisämpylän ja oho, täällä myydään myös olutta . Pyöritteli viileää uutta tuttavuuttani kädessäni nimeltään Amstel. Maistoin ja se oli siinä. Ei siis mitään Suomessa siihen aikaan totuttuun maitokaupan Pilsnerä. Vahvuus oli sitä luokkaa, etten muista kuinka sieltä selvittiin lopuksi hotellille. Mielestäni Olut nimen alla myydään nykyään tuotteita jotka eivät tosiaankaan sinne kuulu. Amstel on tehty minun makuuni. PIDÄN !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      620
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      111
      523
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe