Amstel

jussi

Mitäpä olette mieltä Amstelin oluista?Sääli,kun sitä ei ilmeisesti saa Suomesta....Saako sitä Tallinnasta,vai pitääkö lähteä merta edemmäs kalaan...?

7

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jen

... totesin Kreikassa, että Amstel on pirun hyvää olutta! Kova menetys, ettei sitä saa Suomesta :(.

• #¤&

Kreikassa Amstel- ja Mythos-olutta tulikin lipitettyä, eikä ollut kuin alle euron 0,5L pullo.. helskutin hyvää kyllä!
      Tämä on kolmen vuoden takaa, tietääkö kukaan jos hinnat on nousseet? Olen menossa keväällä taas.

No Mythosta myytiin vielä hiljattain Alkossa, mutta minä ainakin tyhjensin varaston Lohjan Alkosta aikoja sitten eikä niitä ollut enää kuin 8 pulloa jäjellä.
      Nyt sitä ei kyllä enää saa.
      Virossa en ole nähnyt vaikka etsinyt olen viimeksi joulun aikaan. Pitääpä tutkia asiaa laajemmin nyt kun muistin kyseisen olutmerkin taas.

• Jukka

Lokakuussa Amstelin sixpäkki 0,3 litraisina maksoi 1200Drakmaa,eli varsin huokeaa!(1000Drakmaa oli 17,5mk)Jumalaisen hyvää olutta!Ei Mythoskaan ole yhtään hullumpaa!

• #¤%
        Jukka kirjoitti:

Lokakuussa Amstelin sixpäkki 0,3 litraisina maksoi 1200Drakmaa,eli varsin huokeaa!(1000Drakmaa oli 17,5mk)Jumalaisen hyvää olutta!Ei Mythoskaan ole yhtään hullumpaa!

Elleivät siis ole pysyneet samoina niin eivät kyllä ole nousseet kovinkaan rajusti.
        Jos tämä "muutos" on kolmen vuoden ajalta niin ehkäpä voin pikkuhiljaa lakata pelkäämästä järkyttäviä hintoja sinne kohta mennessäni!
        Kyllä ne siellä osaavat,
        ihastunut olen nimittäin Retsinaan myös.
        Sitä onneksi saa Alkosta..
        Kiittäen hintatiedoista.

• Olut
        #¤% kirjoitti:

Elleivät siis ole pysyneet samoina niin eivät kyllä ole nousseet kovinkaan rajusti.
        Jos tämä "muutos" on kolmen vuoden ajalta niin ehkäpä voin pikkuhiljaa lakata pelkäämästä järkyttäviä hintoja sinne kohta mennessäni!
        Kyllä ne siellä osaavat,
        ihastunut olen nimittäin Retsinaan myös.
        Sitä onneksi saa Alkosta..
        Kiittäen hintatiedoista.

Amstelia tuotiin aikoinaan Suomeen, muttei varmaan myynyt tarpeeksi. Amstelhan on heinekenin tuotemerkki...
        Erinomaiselta kyllä Amstel siellä Kreikassa maistuu :) !

• naama_tummana_85
        Olut kirjoitti:

Amstelia tuotiin aikoinaan Suomeen, muttei varmaan myynyt tarpeeksi. Amstelhan on heinekenin tuotemerkki...
        Erinomaiselta kyllä Amstel siellä Kreikassa maistuu :) !

Mythosia myydään ainakin citymarketeissa, viime viikolla kävin hakemas muutaman saunakaljan..

• Anonyymi

Tutustuin kyseiseen jano juomaan vuonna ?olikohanse jotain kahdeksankyt loppu puolta. Paikkana oli Salzburg. Oli kaunis lämmin aamu päivä, Makoilin Salzach-joen rannalla nakkikioskin kupeessa . Rupesi sen verran huikoomaan , että päätin ostaa nakkisämpylän ja oho, täällä myydään myös olutta . Pyöritteli viileää uutta tuttavuuttani kädessäni nimeltään Amstel. Maistoin ja se oli siinä. Ei siis mitään Suomessa siihen aikaan totuttuun maitokaupan Pilsnerä. Vahvuus oli sitä luokkaa, etten muista kuinka sieltä selvittiin lopuksi hotellille. Mielestäni Olut nimen alla myydään nykyään tuotteita jotka eivät tosiaankaan sinne kuulu. Amstel on tehty minun makuuni. PIDÄN !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1248
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      14
      892
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      832
    Aihe