Mette Mannonen

Metteorologi

Tuo Mette Mannonen on aivan tajuttoman ihana. Onko kellään mitään juoruja hänestä?

14

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boooooring

      Seisokintappaja, vampirella?

    • valuuttakauppias.

      Nättihän tuo on. Miksi hänestä pitäisi olla juoruja?

    • Gan-Ji

      Ihana on. Yhdeksänkymmentäluvun loppupuolella pidettiin Meten kanssa hauskaa yya-sopimuksen hengessä. Olisi varmaan pitänyt akreditoida sopimus, sillä toista niin sensuellia ja villiä neitoa ei ole vastaan astellut.

    • Yctccg

      Mette on ottanut silikonitissit. Kaheksan desi
      Nyt alkuun. Nyt ois kiva jyystää

    • Ihana Mette

      Mette kun tulee ruutuun ja sanoo sanan pakkanen niin sillon mulla rupeaa jöpöttämään ja tojimaan. Sillon vaimo ottaa kullin suuhun ja sanoo että olen niin mettenä. On se kaunis meteorologi.

      • Himo Vemppaaja

        Minä joudun teippaamaan jeesusteipillä jorman aina reiteen kiinni kun Mette kertoo maikkarilla sääjuttuja!


      • Kari Runk
        Himo Vemppaaja kirjoitti:

        Minä joudun teippaamaan jeesusteipillä jorman aina reiteen kiinni kun Mette kertoo maikkarilla sääjuttuja!

        Minä ruikautin mällillä tv:n rikki, kun Mette ihan selvästi iski minulle silmää.


      • asiaa pohtiva
        Kari Runk kirjoitti:

        Minä ruikautin mällillä tv:n rikki, kun Mette ihan selvästi iski minulle silmää.

        Muodostuiko kullisi ja television väliin sähköjännite.... siis saitko sähköiskun?


      • Kari Runk
        asiaa pohtiva kirjoitti:

        Muodostuiko kullisi ja television väliin sähköjännite.... siis saitko sähköiskun?

        Oikein hekumallisen tällin sainkin.


    • nnnncjmckc

      Mette on taas sinkku erottuaan pettävästä Hybrid Children Saskasta....

      • hän on minun!

        Ei ole muuten enään sinkku!


    • Satsimus Maximus

      Kyllä Metelle irtoaa aina satsi.

      Ave, Mette!

    • kaunis on

      Ei ole muuten enään sinkku!

      Jostain luin että on ollut parikin kertaa aviossa?

      • Kukasn ei jaksa

        Lattana ja ilmeetön.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe