Vain elämää

sambaa

Hieno jakso. Kuka tietäis mistä Jenni Vartiaisen mekko on? kaunis mekko :)

9

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo riittää

      Vaihdan nykyään autolla suoraan kolmoselta vitoselle. Pelkään että vaihdelaatikosta alkaa vai elämää.

      Eikö mikään riitä!

    • Itkuiikat

      Koko joulu itkupillitysohjelmien uusintoja. "Haluatteko vielä nähdä meitä"


      Joo halutaan,juhannukseen asti. Lopettakaa sitten. Jookos.

      Osa 2.luokan tähtiä, joitten levytyksistä harvoilla ihmisillä on mitään tietoa.

    • hgybjuolmk,

      Ja ensi syksynä jatkuu. Ketä mukaan ?

      - Annikki Tähti
      - Vilho Vartiainen
      - Atomirotta
      - Miisa
      - Matti ja Teppo
      - Sini Sabotage

    • Saatulinna

      Aloitus on jokauan elänyt, mutta olipa tuo J.Vartiainen vaisu tuossa ohjelmassa. En tykännyt. Todennäköisesti leikkaaja on osasyyllinen, mutta ei kokonaan. Herää Jenni Vartiainen. Jos lähdet moiseen sarjaan mukaan, tulee myös ajatella katsojia ja antaa jotain itsestään. Ohjelman jälkeen en keikallesi tulisi.

      • Vali vali vali

        Yritä jo päästä yli tästä Valtakunnallisesta katastrofista. Jenni on kertonut selkeästi olevansa ujo, eli seurassa lähinnä tarkkailee ja kuuntelee eikä ole koko aikaa suuna päänä hölöttämässä kuten eräät ohjelmassa esiintyneet. Keikalla ja laulaessaan hän on kuin kotonaan, eli tekee mitä osaa jolloin vapautuu. Olen käynyt Jennin keikoilla 4x ja upeaa showta, puhdasta laulamista, huumoria, fanien huomioimista, ja keikan jälkeen äärimmäisen lämmin ja mukava sekä fiksu tyyppi.

        No älä huoli, ei sinua hänen keikoille tarvitakaan, kyllä niissä väkeä käy muutenkin!


    • enkato

      No tässä tämän vuoden kattaus :

      http://www.iltalehti.fi/popstars/2015060219792542_ps.shtml

      Ei herätä innostusta.....

      • parhaattakana

        joo mulle tämä riitti ei tarvi kattoo kaikki on tylsii , vilkkumaa rosti maijanen ei hele....


    • smörfittan

      voi saatana mikä paskaformaatti tekoitkuineen. minäkin vaihdan autossa suoraan kolmoselta vitoselle siinä pelossa että nelosella ryöppyää tämä tekemällä tehty ähkyntä.

    • Millanenko

      Eipä tule katsottua mutta jo vain sanoma öy alkaa puffaamaan iltapaskassa, huvittavin otsikko oli kun tuisku laittoi peput pyörimään, huonoin kun joku niistä melkein hukkui

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe