Minulla on10 vuotias poika häntä kiusataan koulussa.Jore on kertonut tästä kotona.Jore on siis poikani,ja olen soittanut useamman kerran kouluun opettajalle mutta vaikka hän sanoo että hän lupaa katsoa asian,sitten seuraavana päivänä kuulen Jorelta että häntä on taas kiusattu ja ettei opettaja ole puhunut asiasta mitään
poikaani kiusataan koulussa
kiusatun pojan äiti
4
129
Vastaukset
- kiusatun pojan äiti
Toivoisin että saisin neuvoja.
- jore?
Miksi tämä on lihavuuspalstalla? Onko Jore siis lihava?
- Neuvo
Sinun pitää puhua suoraan rehtorille. Opettajille puhuminen on yhtä tyhjän kanssa. Soita rehtorille ja kerro suoraan mistä on kyse ja mitä toivot asialle tehtävän. Ole jämpti ja peräänantamaton! Oikein paljon jaksamista sinulle ja pojallesi!
- kiusatun pojan äiti
Laitoin tämän viestin Vahingossa tänne.Jore ei ole lihava:)
Kiitos neuvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614328KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1383042Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo462360Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452274- 241873
- 911872
- 281586
- 221549
- 1481384
- 321210