Huom

SHERIFFI

Poistin tuon yhden viestiketjun täältä, joka käsitteli sheriffin nimimerkkiä ja sitäpaitsi se on pelkkä nimimerkki. Syy poistoon oli se, että wiccalaisuuden pohtiminen ei kuulu tähän palstaan, vaan sille on ihan oma palstansa. Joten näin.

ja jos ongelmia tulee tai on häiriköintiä ilmassa, niin pistäkää postia tulemaan.

6

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • falbust

Huomasiko sheriffi muuten että viesti ketju oli kääntynyt jo yhteiskunnalliseksi keskusteluksi, ja varsinainen wiccalaisuuden pohdinta jäämässä takalalle.
      Näitä aasin siltoja tarvitaan joskus, ja on demokratian kannalta valitettavaa poistaa ketju kun se varsinaisesti pääsi asiaan.

Silloin kun ei mennä henkilökohtaisuuksiin ja kiihoteta rikolliseentoimintaan jne. silloin ketjujen pitää antaa kulkea.
      Se on sitä sanan ja ilmaisun vapautta mihin ei pidä puuttua.

• utelias

kalastella nuorten ääniä, koska nuoret ovat kiinnostuneet wiccalaisuudesta ja itsekkin wiccalaisuudesta ja noituudesta kiinostuneena en hyväksy wicca nimityksen käyttöä tässä tapauksessa
      "Poistin tuon yhden viestiketjun täältä, joka käsitteli sheriffin nimimerkkiä ja sitäpaitsi se on pelkkä nimimerkki.", mitä osoittaa jo seriffin nikki. Perussuomalaisten puh.joht. on katolinen ja ainakin lehtitietojen mukaan T.Halme olisi kääntynyt helluntalaiseksi, mikä on erittäin kaukana wiccalaisuudesta.

• Wiccatyttö

Vaikka puh.joht. olisi katollinen, se ei vaikuta mihinkään. Teidän EI tarvitse kiihtyä mun nickistä. Jos Soini on katollinen ja mä olen wicca niin mitä merkitystä sillä on? Maailma on täynnä erilaisia ihmisiä, ja sen ei pitäisi vaikuttaa tähän palstaan mitenkään joten rauhoittukaa.

En tullut valvomaan huonetta teidän kiusaksi, vaan säilyttämään yhteishengen jne.. Jos haluatte mennä juttelemaaan wiccalaisuudesta niin menkää sinne kuuluuvaan palstaan. Tää on PERUSSUOMALAISET-puolueen palsta ja täällä keskitytään siihen, eikä siihe että olenko wicca Tai miten Soini hyväksyy valvonnan. Olkaa tyytyväisiä että täällä joku pitämässä jöötä!

• Ari "käde" Kähärä
        Wiccatyttö kirjoitti:

Vaikka puh.joht. olisi katollinen, se ei vaikuta mihinkään. Teidän EI tarvitse kiihtyä mun nickistä. Jos Soini on katollinen ja mä olen wicca niin mitä merkitystä sillä on? Maailma on täynnä erilaisia ihmisiä, ja sen ei pitäisi vaikuttaa tähän palstaan mitenkään joten rauhoittukaa.

En tullut valvomaan huonetta teidän kiusaksi, vaan säilyttämään yhteishengen jne.. Jos haluatte mennä juttelemaaan wiccalaisuudesta niin menkää sinne kuuluuvaan palstaan. Tää on PERUSSUOMALAISET-puolueen palsta ja täällä keskitytään siihen, eikä siihe että olenko wicca Tai miten Soini hyväksyy valvonnan. Olkaa tyytyväisiä että täällä joku pitämässä jöötä!

Tyttökulta,vaikka ketju lähti uteliaan kysymyksestä Soinin kantaan sinun wiccalaisuuteen,niin se jäi jo ketjun toisessa osassa pois.kukaan muu kuin utelias ei "kiihtynyt", jos hänkään sinun nickiisi.
        Kuten falbus totesi aasin siltoja tarvitaan joskus aloittamaan keskustelu ja sehän siirtyikin yhteiskunnalliselle puolelle.
        Muista tyttö kulta että myös hengen kysymykset kuuluvat puoluepoliittiseen keskusteluun,jopa silloinkin kun saman puolueen edustajat sen tekevät.
        Tässä suhteessa toit turhaan itsesi esille ja puutuit sananvapauteen ja normaaliin keskusteluun.
        Uskon että tällä palstalla olevat ovat kuitenkin pääosin aikuisia, joille ei nickien tai muidenkaan tarvitse jöötä pitää. Kuka itsensä ylentää,se alennetaan toimii muutenkin kuin hengen lauseena.

• Wiccatyttö
        Ari "käde" Kähärä kirjoitti:

Tyttökulta,vaikka ketju lähti uteliaan kysymyksestä Soinin kantaan sinun wiccalaisuuteen,niin se jäi jo ketjun toisessa osassa pois.kukaan muu kuin utelias ei "kiihtynyt", jos hänkään sinun nickiisi.
        Kuten falbus totesi aasin siltoja tarvitaan joskus aloittamaan keskustelu ja sehän siirtyikin yhteiskunnalliselle puolelle.
        Muista tyttö kulta että myös hengen kysymykset kuuluvat puoluepoliittiseen keskusteluun,jopa silloinkin kun saman puolueen edustajat sen tekevät.
        Tässä suhteessa toit turhaan itsesi esille ja puutuit sananvapauteen ja normaaliin keskusteluun.
        Uskon että tällä palstalla olevat ovat kuitenkin pääosin aikuisia, joille ei nickien tai muidenkaan tarvitse jöötä pitää. Kuka itsensä ylentää,se alennetaan toimii muutenkin kuin hengen lauseena.

juu, MUTTA silti wiccalaisuus ei kuulu tänne.

• SERIFFI

Älkää tehkö turhia poisto ilmoituksia, sillä valitus tulee suoraan postiini ja kun avaan sen, kyseisen valitusviesti poistuu automaattisesti, enkä ehdi viestiä näkemään. En ymmärrä/tiedä tätä poistoideaa, joten otan yp:hen yhteyttä.

Älkää hermostuko. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe