Vittu saatana perkele.

Heiskanen

Olisi pitänyt ajatella silloin enemmän häntä ja hänen tunteita niin asiat olisi nyt paremmin. Ajattelin vain ja ainoastaan itseäni. Voi jumalauta.

16

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä se enää

      hyödyttää syyttää itseään?Voithan yrittää kertoa hänelle nuo e.m. asiat, jos se jotenkin auttaisi asiaa..

      • Ap.

        No.. Eipä hänkään ajatellut yhtään miltä minusta tuntuu.. Ajatteli vain itseään, käänsi kaikki hänen puolelleen ja minua vastaan, näytteli minulle, narsisti kun on..


      • roskadiagnoosit
        Ap. kirjoitti:

        No.. Eipä hänkään ajatellut yhtään miltä minusta tuntuu.. Ajatteli vain itseään, käänsi kaikki hänen puolelleen ja minua vastaan, näytteli minulle, narsisti kun on..

        Miksi hän on narsisti ja sinä et, jos kerran ajattelet vain itseäsi?


      • Ap.
        roskadiagnoosit kirjoitti:

        Miksi hän on narsisti ja sinä et, jos kerran ajattelet vain itseäsi?

        Hän näytteli muille että hänellä oli vaikeaa, valehteli minulle... Ajatteli enemmän itseään kuin minua..


      • Ap.
        Ap. kirjoitti:

        Hän näytteli muille että hänellä oli vaikeaa, valehteli minulle... Ajatteli enemmän itseään kuin minua..

        Mä en näytellyt, minulla oikeasti oli vaikeaa silloin..


      • roskadiagnoosit
        Ap. kirjoitti:

        Hän näytteli muille että hänellä oli vaikeaa, valehteli minulle... Ajatteli enemmän itseään kuin minua..

        Mitä hän valehteli sinulle?

        Ja mitä sinun edes tulisi tietää hänen vaikeuksistaan? - jos nyt me ulkopuoliset mistään mitään tietämättömät ja samalla niin itserakkaan kaikentietävät päätämme leikkiä, ettei sellaisia toki olekaan...


      • Käyttäjätunnus_on_käytös
        Ap. kirjoitti:

        Mä en näytellyt, minulla oikeasti oli vaikeaa silloin..

        Tossa meni nyt vähän teatteri pieleen.


    • se voi olla syy

      sinulla voimakas asperger, se voi selittä

      • Ap.

        Juuri sellaiset haluan pyyhkiä pois maailmankartalta, juuri ne jotka ei hyväksy aspergeriä!


    • Mitäs täällä riehkas

      Hei Heiskanen kuule. Eiköhän jokainen ajattele itseäänkin. Ei sitä aina hoksaa ajatella toista, varsinkin kun tunteet ovat pinnassa. voitko keskustella asiasta rauhallisesti hänen kanssaan ?

      • ajattele läheisiäsi

        Ei asperger ym. varmaankaan niin paljoa haittaa, jos hakee apua siihen. Muuten se voi pilata läheisten elämää.


      • Anonyymi
        ajattele läheisiäsi kirjoitti:

        Ei asperger ym. varmaankaan niin paljoa haittaa, jos hakee apua siihen. Muuten se voi pilata läheisten elämää.

        Kaikki aspergerithan eivät ole saaneet diagnoosia. Joten, eivät koe olevansa mitenkään erilaisia. Loukkaavat usein vihamielisesti puheillaan, tajuamatta, välittämättä siitä, että satuttavat. Eivätkä siksi ole pahoillaan, eivätkä anteeksi pyytele. Hyvin haastavia seuralaisia. Mikäli ei kumppani tiedä toisella olevan asperger. Aspergerit saattavat itsekin ihmetellä, miksi heillä ei ole ystäviä. Ymmärtämättä lainkaan, että syy on, heidän tunnevammaisessa, epäsosiaalisessa käytöksessä.


    • ValonVälähdysNäkyi

      Sen yhden kerran kun Heiskasen päässä käy jokin järkevä ajatus, niin tyrmää sen samantien... Ei voi kuin taivastella.

    • Anonyymi

      VITTU SAATANAT perkele aaaAAA

      • Anonyymi

        Älä muuta sano vittu saatanat aaaaaaaAaaaa perkeleen jumalauta että vituttaa


    • Anonyymi

      Itse olin aloittajan kuvaamassa tilanteessa, parivuotta sitten.

      En tosiaankaan tiennyt, miten selviäisin henkisesti, tai taloudellisestikaan.
      Itsesyytökset olivat hirveät. Uskoin että minussa on jotain todella pahasti pielessä.

      Piehtaroin itsesäälissä ja haudoin kostoa.
      Kostosuunnitelmani oli yksinkertainen.
      Tc deittipalveluun maksullinen profiili. Sitten kiertäisin mahdollisimman monta deittiä, moraalista viis.

      Kiinnostusta sain kymmeniä. Mut yksi oli heti ekana päivänä yli muiden. Liiankin hyvä ollakseen totta. Arvot parisuhteesta ja toisista kanssaihmisistä oli identtiset.
      Huumorintajukin oli sellainen että, hän pystyi jatkamaan, kuin itse olisin puhunut.
      Mietin että nyt mua taas vedätetään.

      Yritin jutella muidenkin kanssa, mut ei ne tuntuneet miltään.
      Muutaman päivän jälkeen, kerroin , koska olisi ollut liian väärin häntä kohtaan vedättää.
      Hämpä ei kadonnutkaan. Ei sinnepäinkään. Lupasi vain parempaa huomista.
      Sanoessaan olevansa aina minun puolellani, ajattelin sen olevan vain, jotain sanan helinää. Mut ei se ollut.
      Nyt minä saan rakastaa ja saan rakkautta ihan niin paljon kuin haluan. Hän voi olla erimieltäkin kanssani, mut tiedän hänen olevani aina puolellani.

      Hollywoodissa tätä pidettäisiin liian epäuskottavana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe