mulla onki sen numero!!

numerollinen

moikka!mä sainki mun frendilt pikku G:n numeron!!Yepee!!

10

1210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei todellakaan kateellinen..!

NO mitäs meinaat sillä numerolla tehdä? Levitteletkö numeroa muillekin? Aiotko kenties soittaa sille? Mitä sanot jos soitat? Mitä odotat Pikku G:n vastaavan sinulle? Kuvitteletko hänen olevan hyvillään kun tuntemattomat fanit soittelee?

• jonsku

vai niin...on mullaki sen Pikkuveljen numero ja oon soittanu sille...jes...tosi mielenkiintosta.oon kyllä sulle vähä kateellinen vaikka en kyllä uskaltaisi soittaa G:lle.se ei ehkä tykkää jos soitat sille...(:

• minä^^

mitä sä sillä numerolla teet?

• annuli

niin varmaan.. juu kaikki uskoo sua.. sä oot mielistelijä!!! ei millään pahalla... mut toi on vanha homma saada huomioo... "mulla on pikku g:een numero"

• ganz1

Totta... puuttui vielä että olisit laittanut sen tänne...

• Piggu Kee

Sen numero oli muistaakseni 3. Vai olix se 4?

• el diablo

hah, asiallista..

• peikkotyttoo

hei sori mut pikkug on on broidi!!! xDhehe

• peikkotyttoo

on mun*

• MusicaGirl

Varmaan nyt sait. Ei se jakele numerojaan faneille, se on tietysti yksityinen, törppö! Keksi parempi aihe jos haluat huijata jotain. Hyvää kesän jatkoa,

t: MusicaGirl :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      235
      5386
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      84
      3464
    3. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      119
      3218
    4. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3053
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      72
      2929
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      92
      2738
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      15
      2425
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      103
      2297
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      165
      1786
    10. Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä

Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn
      Haapavesi
      9
      1420
    Aihe