Olen miettinyt uuden Mitsu Lancerin ostoa, onko kokemuksia käyttövarmuudesta? Tarvitsisin perusajopelin, jolla pääsee varmasti paikasta A paikkaan B.
Kestääkö uudet mitsut?
7
1632
Vastaukset
- Velipekka V
Mitsu on japanin mosse.Osta vaikka daewoo nubira.
- Dave
Mitsuhan on aina tunnettu Japanin mersuna.
- Eskelinen
Dave kirjoitti:
Mitsuhan on aina tunnettu Japanin mersuna.
Mikä vitsi.
- Tojo
Eskelinen kirjoitti:
Mikä vitsi.
...tehdään Japanissa, eikä missään Pitsan/kebabin vääntäjä maissa, niinkun mun Tojo!
- Voi jessus
Kävin kokeilee daewoo ewandaa, siis sitä joka on vielä isompi kuin nubira ja ei toiminu yhtään. Rengasmelu oli kova ja ohjaus oli maantiellä niin höllä, että koko ajan piti pitää ratista kii. Kyllä tuntu oma carisma koeajon jälkeen jämäkältä ja hiljaselta.
- stw
Lancer 2.0 STW vm 03 ajettu nyt 26000km eikä ainakaan vielä ollut pienintäkään vikaa.
- Norjassa
Ostin 99 uuden Carisman Norjassa,ajelin sillä 5 vuotta,ainoa vika oli kaksoispuola,joka piti vaihtaa 104000 km jälk. 195 euroa maksoi.Ihmiset näkyy olevan ainakin siellä tyytyväisiä Mitsuihin,kun ei niitä pahemmin kaupitella käytettyinä.Ongelmana voi olla varaosien hinta,kun niitä autoja on kuitenkin suht vähän myyty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760