Tunteeko kukaan heppaa nimeltä Apassi, itse tunnen orin mutta kysyn teiltä mitä te tiedätte orista?
Apassi.....................
6
399
Vastaukset
- Satu
Tarkoitatko kenties tämän vuoden ravikunnigasta, Apassia?
- Jensku007
Kyllä vaan tarkoitan
- closer_88
Jensku007 kirjoitti:
Kyllä vaan tarkoitan
Hieno hevonen mut menee hermot ku mun yks kaveri höpöttää koko ajan semmosta ett "Apassi on söpö ja Viesker on paljo surkeempi( silloin kun Viesker vielä kisas.") Eli meinaa niin ku pikkusen mennä hermot ja sit vielä ku Apassin pärstä on jokaisessa lehdessä!!!! PS: MUN MIELIPIDE (EI KANNATA SUUTTUA)
- Satu
closer_88 kirjoitti:
Hieno hevonen mut menee hermot ku mun yks kaveri höpöttää koko ajan semmosta ett "Apassi on söpö ja Viesker on paljo surkeempi( silloin kun Viesker vielä kisas.") Eli meinaa niin ku pikkusen mennä hermot ja sit vielä ku Apassin pärstä on jokaisessa lehdessä!!!! PS: MUN MIELIPIDE (EI KANNATA SUUTTUA)
Apassi
Rautias suomenhevosori, joka syntyi 1995. Kasvattaja: Mikko Keskinen. Kilpaurallaan 117 starttia,ennätykset 22.2ly ja 20.0aly. Voittosummaa on kertynyt 301 527 euroa. Sukua:
i.Vokkerilla e.Salperon Tähti
ii.Vokker ei.Nils-Aslaks
ie.Erilla ee.M.T.Salpero
Apsilla on nyt 70 rekisteröityä jälkeläistä, jotka ovat kaikki syntyneet 2003 ja 2004.
Apassi on voittanut urallaan paljon suurkilpailuja, nyt esim. se on ravikuningas.
Oleppa hyvä!:)
- lootukainen
tiiän kyllä apassin ja oon nähny sen tv:stä aika usein. mutta en tunne
- Anonyymi00006
oon kuullut ja ratsastanut sen jälkeläisellä apassi juniorilla eli junnulla ottakaa siiitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site906076Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto534461SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574202SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963799Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost73543Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1042642SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502513Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352439Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat492158Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val71505