Tunteeko kukaan heppaa nimeltä Apassi, itse tunnen orin mutta kysyn teiltä mitä te tiedätte orista?
Apassi.....................
6
438
Vastaukset
- Satu
Tarkoitatko kenties tämän vuoden ravikunnigasta, Apassia?
- Jensku007
Kyllä vaan tarkoitan
- closer_88
Jensku007 kirjoitti:
Kyllä vaan tarkoitan
Hieno hevonen mut menee hermot ku mun yks kaveri höpöttää koko ajan semmosta ett "Apassi on söpö ja Viesker on paljo surkeempi( silloin kun Viesker vielä kisas.") Eli meinaa niin ku pikkusen mennä hermot ja sit vielä ku Apassin pärstä on jokaisessa lehdessä!!!! PS: MUN MIELIPIDE (EI KANNATA SUUTTUA)
- Satu
closer_88 kirjoitti:
Hieno hevonen mut menee hermot ku mun yks kaveri höpöttää koko ajan semmosta ett "Apassi on söpö ja Viesker on paljo surkeempi( silloin kun Viesker vielä kisas.") Eli meinaa niin ku pikkusen mennä hermot ja sit vielä ku Apassin pärstä on jokaisessa lehdessä!!!! PS: MUN MIELIPIDE (EI KANNATA SUUTTUA)
Apassi
Rautias suomenhevosori, joka syntyi 1995. Kasvattaja: Mikko Keskinen. Kilpaurallaan 117 starttia,ennätykset 22.2ly ja 20.0aly. Voittosummaa on kertynyt 301 527 euroa. Sukua:
i.Vokkerilla e.Salperon Tähti
ii.Vokker ei.Nils-Aslaks
ie.Erilla ee.M.T.Salpero
Apsilla on nyt 70 rekisteröityä jälkeläistä, jotka ovat kaikki syntyneet 2003 ja 2004.
Apassi on voittanut urallaan paljon suurkilpailuja, nyt esim. se on ravikuningas.
Oleppa hyvä!:)
- lootukainen
tiiän kyllä apassin ja oon nähny sen tv:stä aika usein. mutta en tunne
- Anonyymi00006
oon kuullut ja ratsastanut sen jälkeläisellä apassi juniorilla eli junnulla ottakaa siiitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938