Aloitin nyt tänään kyseisen lääkkeen vaikka hiukan pelottaakin haittavaikutukset mitä lääke voi aiheuttaa. Ainakaan vielä ei ole ollut mitään tuntemuksia missään, toivottavasti ei tulekkaan.
Olen kuullut että tämä lääke on auttanut monia pääsemään eroon tupakasta. Jopa ihmisiä jotka ovat polttaneet vuosikymmeniä. Itselläni on ollut jo jonkin aikaa paha yskä joka ilmeisesti on astmaa joten pakko olis päästä eroon. Kaikki mahdolliset muut keinot olen kokeillut ja mikään ei ole auttanut. Olen jopa tämän 10 vuotisen tupakointi historiani aikana ollut puolipäivää ilman.
Mut se mikä tässä nyt hieman pelottaa on nämä mahd. psyykkiset oireet. Masennus, ahdistuneisuu jne. Itse olen sairastanu masennuksen ja mulla on ahdistuneisuushäiriö. Kyseiset ongelmat ovat kurissa lääkityksen avulla ja ahdistuneisuudenkin aiheuttaa jokin tapahtuma, en ole muuten ahdistunut. Lääkäri ei maininnut näistä sivuoireista mitään ja luinkin ne itse vasta pakkausselosteesta. Lääkäri on kuitenkin tietoinen lääkityksestäni.
Haluankin kysyä onko tämä lääke kellekkään tuttu ja onko se aiheuttanut näitä psyykkisiä oireita?? Vai liittyvätkö ne enemmän siihen että on ilman nikotiinia ja ovat osittain vieroitusoireita jne.... jostain kuulin että tällä lääkkellä on enemmän lumevaikutusta kuin sitä oikeaa......
Champix kokemuksia??
pakko lopettaa
2
233
Vastaukset
- ihmese
Miksi ihmeessä niitä psyykepillereitä edes aloit käyttää, toisilla toimii mutta toisilla aiheuttaa kaikenlaisia hyvinkin pahoja oireita.
http://www.mediuutiset.fi/keskustelutjamielipiteet/uutiskommentti/myos champixin kayton riskit taytyy kertoa/a127626
Kertoiko lääkäri noista oireista? - dimbo36
Oletko koittanut ihan laastareita, pastilleita ja inhalaattoria??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633802Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091413- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651054Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13871- 38860
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11837- 65831