http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014092118681495_uu.shtml
Ihan vaan, ettei tule yllätyksenä kuten joka vuosi niin on ollut tapana.
Hesalaisille jo tiedoksi :))
11
105
Vastaukset
- 23232323
Kyllä se talvi vielä "yllättää". Eteläsuomalaiset eivät opi koskaan enkä ihmettele yhtään - kaikki tuntuvat elävän jossain fantasiamaailmassa täysin irrallaan todellisuudesta.
- yllätys yllätys
Ha haa, eipä yllätä. Vaihdoin nastat alle. Kyllä pk-seudulla 8-9 kuukautta nastakausi kestää. Se on ihan minimi, parempi olisi pitää ne alla ympäri vuoden, varmuuden vuoksi.
- Mielikuvaharha
Ja pohjoisemmassa osassa maata asuvat kuvittelevansa muille vittuilemalla tekevänsä itsestään eteläsuomalaisia parempia kuljettajia. Kaikki vaan eivät millään ymmärrä ettå pääkaupunkisaudun liikenne on määrältää aivan toista luokkaa kuin muualla maassa. Kun siellä jotain ongelmia tulee liikenteeseen se luo mielikuvan siitä että siellä porukka olisi jotenkin huonompia ajotaidoiltaan.
Kyllä talvi yllättää myös pohjois Suomessa, mutta siellä vai non liikenne todella vähäistä verrattuna pääkaupunki seutuun ettei kolareita satu samalla tavalla
- just joo
yllätys yllätys kirjoitti:
Ha haa, eipä yllätä. Vaihdoin nastat alle. Kyllä pk-seudulla 8-9 kuukautta nastakausi kestää. Se on ihan minimi, parempi olisi pitää ne alla ympäri vuoden, varmuuden vuoksi.
Ei siihen nastoja tarvita että pystyy liikenteessä ja palstoilla pelleilemään.
http://www.metro.fi/uutiset/a1387807133216
Jollain on taas kovin tylsää, kun pitää alkaa tätä nasta-kitka-pelle-keskustelu-väittelyä käynnistämään. Kyllähän se tästä lähtee, mutta kovin vaivaisesti vielä...
- Hattus
ja hesalaiset syyttää aina muita autoilijoita siitä, että kolaroivat stadissa ja stadilaisetko muka ei? HAHHAH SALLI MUN NAURAA
- Ughh, olen puhunut.
Miksi stadilaisen pitäisi ajaa autolla stadissa? Huomista lukuunottamatta ratikat, metro ja bussit vievät nopeasti perille. Ne surullisen kuuluisat massakolarit tapahtuvat moottoriteillä, kun maalaiset tulevat stadiin töihin.
- tyhmäkansa
Ihanaa. Kohta kurapaska taas lentää ja ilma on pölystä sakeana.
- Redneck Baboons
"kaikki tuntuvat elävän jossain fantasiamaailmassa täysin irrallaan todellisuudesta."
Koko ikäni Etelä-Suomessa asuneena tiedän että tuo jos mikä on täyttä faktaa. Talven tulo on yksi sellainen perusilmiö. Mutta odotas kun tulee kesä, niin silloin viimeistään ripustetaan ajatuskone narikkaan. - vieläkö naulassa
Savolaisille tiedoksi.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288741888904.html
Mites oli talvirenkaat. - Kuuaaaaaaaas
hesassa talvi yllättää talvellakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 483054
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222445- 222318
- 372292
- 281951
- 331698
- 871671
- 401640
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161596- 221513