Hesalaisille jo tiedoksi :))

Geijo

11

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23232323

Kyllä se talvi vielä "yllättää". Eteläsuomalaiset eivät opi koskaan enkä ihmettele yhtään - kaikki tuntuvat elävän jossain fantasiamaailmassa täysin irrallaan todellisuudesta.

• yllätys yllätys

Ha haa, eipä yllätä. Vaihdoin nastat alle. Kyllä pk-seudulla 8-9 kuukautta nastakausi kestää. Se on ihan minimi, parempi olisi pitää ne alla ympäri vuoden, varmuuden vuoksi.

• Mielikuvaharha

Ja pohjoisemmassa osassa maata asuvat kuvittelevansa muille vittuilemalla tekevänsä itsestään eteläsuomalaisia parempia kuljettajia. Kaikki vaan eivät millään ymmärrä ettå pääkaupunkisaudun liikenne on määrältää aivan toista luokkaa kuin muualla maassa. Kun siellä jotain ongelmia tulee liikenteeseen se luo mielikuvan siitä että siellä porukka olisi jotenkin huonompia ajotaidoiltaan.

• Kyllä talvi yllättää myös pohjois Suomessa, mutta siellä vai non liikenne todella vähäistä verrattuna pääkaupunki seutuun ettei kolareita satu samalla tavalla

• just joo
        yllätys yllätys kirjoitti:

Ha haa, eipä yllätä. Vaihdoin nastat alle. Kyllä pk-seudulla 8-9 kuukautta nastakausi kestää. Se on ihan minimi, parempi olisi pitää ne alla ympäri vuoden, varmuuden vuoksi.

Ei siihen nastoja tarvita että pystyy liikenteessä ja palstoilla pelleilemään.

http://www.metro.fi/uutiset/a1387807133216

Jollain on taas kovin tylsää, kun pitää alkaa tätä nasta-kitka-pelle-keskustelu-väittelyä käynnistämään. Kyllähän se tästä lähtee, mutta kovin vaivaisesti vielä...

• Hattus

ja hesalaiset syyttää aina muita autoilijoita siitä, että kolaroivat stadissa ja stadilaisetko muka ei? HAHHAH SALLI MUN NAURAA

• Ughh, olen puhunut.

Miksi stadilaisen pitäisi ajaa autolla stadissa? Huomista lukuunottamatta ratikat, metro ja bussit vievät nopeasti perille. Ne surullisen kuuluisat massakolarit tapahtuvat moottoriteillä, kun maalaiset tulevat stadiin töihin.

• tyhmäkansa

Ihanaa. Kohta kurapaska taas lentää ja ilma on pölystä sakeana.

• Redneck Baboons

"kaikki tuntuvat elävän jossain fantasiamaailmassa täysin irrallaan todellisuudesta."

Koko ikäni Etelä-Suomessa asuneena tiedän että tuo jos mikä on täyttä faktaa. Talven tulo on yksi sellainen perusilmiö. Mutta odotas kun tulee kesä, niin silloin viimeistään ripustetaan ajatuskone narikkaan.

• vieläkö naulassa
    • Kuuaaaaaaaas

hesassa talvi yllättää talvellakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      48
      3054
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      22
      2445
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2318
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      37
      2292
    5. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1951
    6. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      33
      1698
    7. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      87
      1671
    8. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      40
      1640
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      16
      1596
    10. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      22
      1513
    Aihe