Oisko jollaki hyvää onnittelurunoa 18 vuotta täyttävälle??!! oon kuullu jonku missä tuulet puhalsi viinanhuuruista...jotain...En vaan millään muista miten menee...
18 w onnitteluruno
3
19294
Vastaukset
- yksi
Row, row, row your boat
gently down the stream.
And when you see a crocodile,
don't forget to scream!
:P:P:P - ulla
no, kato täää runo menee sellain, kato ja kuuntele tarkkaan,: Oi, sun kannattais, pitää tiekast kii, viinanhuurut sut muuten vie taivaisiin, ps. kirjoitz huolella, toi oli vitsi se ei oo mikää runo, älä kirjoita!
- tyttö!!
Moikka kaikki!
Miksi kaikkia kiusataan koulussa?
minun kaveriani ja minua kiusataan jostain
vaikka me ei tehdä mitään. Meidän opettajakin
on ihan tyhmä hän mäkättää koko ajan minulle ja mun kamulleni vaikka ei olla tehty mitään!
tänäänkin se käski mun mennä varastoon miettimään asioita.Minä olin ihan ihmeissäni, että mitä asioita! voittekos auttaa siinä, että mitäs pitää
tehdä jos meitä kiusataa? Jos me mennään opelle sanomaan niin sitten se sanoo, että olitte varmaan myös siinä että kiusasitte! vaikka ei olttu.
ottakaa kantaa!
sähköpostiosoite on krisse@pakka.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272316Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502269- 1302255
- 1352160
- 551782
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311371
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161205Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381147