Oisko jollaki hyvää onnittelurunoa 18 vuotta täyttävälle??!! oon kuullu jonku missä tuulet puhalsi viinanhuuruista...jotain...En vaan millään muista miten menee...
18 w onnitteluruno
3
19328
Vastaukset
- yksi
Row, row, row your boat
gently down the stream.
And when you see a crocodile,
don't forget to scream!
:P:P:P - ulla
no, kato täää runo menee sellain, kato ja kuuntele tarkkaan,: Oi, sun kannattais, pitää tiekast kii, viinanhuurut sut muuten vie taivaisiin, ps. kirjoitz huolella, toi oli vitsi se ei oo mikää runo, älä kirjoita!
- tyttö!!
Moikka kaikki!
Miksi kaikkia kiusataan koulussa?
minun kaveriani ja minua kiusataan jostain
vaikka me ei tehdä mitään. Meidän opettajakin
on ihan tyhmä hän mäkättää koko ajan minulle ja mun kamulleni vaikka ei olla tehty mitään!
tänäänkin se käski mun mennä varastoon miettimään asioita.Minä olin ihan ihmeissäni, että mitä asioita! voittekos auttaa siinä, että mitäs pitää
tehdä jos meitä kiusataa? Jos me mennään opelle sanomaan niin sitten se sanoo, että olitte varmaan myös siinä että kiusasitte! vaikka ei olttu.
ottakaa kantaa!
sähköpostiosoite on [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951782
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2371667- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849