kauanko kestää

juhiug

-02 v70 ja kauankohan tätä pitää jaksaa pitää, kun ei hajoa millään, eikä vikoja vain ilmene, ei pääse uuden ostoon ennen eläkeikää tällä pelillä. on tämä niin pitkästyttävää touhua, kun ei voi moittia mistään.

9

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samamerkki

      Paljonkos ajettu?

      • juhiug

        ensimmäisen kirjoittajan nimimerkki on oikein toinen on jonkun kopio jotta älähän vastaile toisen nimissä, ja 298000km on lukema, ehkä joku ei ymmärrä, vaan käyttää toisen nim.


      • Kertoisitko
        juhiug kirjoitti:

        ensimmäisen kirjoittajan nimimerkki on oikein toinen on jonkun kopio jotta älähän vastaile toisen nimissä, ja 298000km on lukema, ehkä joku ei ymmärrä, vaan käyttää toisen nim.

        Diesel vai bensa?


      • samamerkki
        juhiug kirjoitti:

        ensimmäisen kirjoittajan nimimerkki on oikein toinen on jonkun kopio jotta älähän vastaile toisen nimissä, ja 298000km on lukema, ehkä joku ei ymmärrä, vaan käyttää toisen nim.

        Sulla ollut matkassa hyvää tuuria myös. Mulla S80 -01 oli aikoinaan ajossa 100 tkm, ja ärsyttäviä pikkuvikoja oli paljon. Auto oli kyllä huippuhyvä pitkän matkan kulkine. Nyt V70 D4 -13 ja neljäkymmentä tkm rullattu ilman pienintäkään ongelmaa. Mutta eihän noilla kilometreillä vielä voi sanoa että kyllä kestää.


    • juhiug

      Juuri tuli mittariin 62000km. Huollot on aika kalliita tähän, muuten ei seisoessaan paljon esim. öljyä syö. Kumma kun huollossa suosittelevat Fordin osia?
      Entinen Tojota piti vaihtaa jo 45000km ajettuna kun rupesi kolisemaan.

    • 6 Volvo

      Mulla oli 2002 v70 Dieseli eikä mitään ongelmia kuluvia osia vaihdettiin ja tietty huollot tehtiin mutta mitään ylimääräistä ongelmaa ei ollu. Myin sen pois puoltoista vuotta sitten kun oli tullut mittariin 380 000 ja sain ihan hyvän hinnankin vielä. Nyt on ollu 2010 D6 eikä vielä ainakaan ongelmia vaikka jo 250 000 ajettu.

      • samamerkki

        Siis D6? Vai D5? Jos D6, niin kerropa kulutus!


    • Pillkates

      Sanoppa muuta, katsastusinssiki totesi että ei niitä oikeen normaalisti ajamalla rikki saa,
      Nyttekin tuli 70thkm vuoden aikana ja ainoastaan huomautti etupää laikoista että kannattaa ensi kesäksi vaihtaa uusiin.
      Noh on niillä alkuperäisillä jo 220 000 km hidasteltu. Ehkä ne vois vaihtaakin.

      • Captivated

        Itellä vm -2002 V70 bensakoneella. Etulaikat vaihdatin 200tkm:n huollossa. Takana vielä alkuperäiset. Katsastuksessa ei ruostetta löytynyt ja katsastusmies sanoikin, että " ei Volvoissa"...
        Yhdellä pyörii kylällä 940- sarjan Volvo B joka on vanha taksi ja mittarissa 435tkm.
        Niveliä ja puslia jne kuluvia osia on kuulemma vaihdettu ja bensapumppu, ei muuta mainittavaa.
        Samaa mieltä aloittajan kanssa, että auto se kestää vaan, eikä edes tunnu kuluvan käytössä. Tsoin, eihän se näillä kilometreilla saisi vielä mihinkään kuluakaan.
        Yks nuori kaveri sanoi, että Volvot on sellaisia vanhojen miesten autoja. Niin, kun ostaa nuorena Volvon, niin sillä voi sitten vielä vanhanakin ajaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe