Tietääkö kukaan että ketä meikäläisiä on Lontoossa asustelemassa?
Ketä meikäläisiä Lontoossa?
4
1061
Vastaukset
- vl-myös
En tiedä, mutta Päivämies_lehden joulutervehdyksistä näet ketä siellä on :)
- vanh.lest
Tule vanhoollislestaadiolis palstalle. Ja lestaadiolaisuus chatti-kanavalle. Siellä on meikäläisiä. Siis tämän saman ylläpitäjän toimesta. :)
- mihin mennään
Esikoislestadiolaiset ovat myös meikäläisiä. Luulen että niitäkin on Lontoossa.
- el-kirahwi
mihin mennään kirjoitti:
Esikoislestadiolaiset ovat myös meikäläisiä. Luulen että niitäkin on Lontoossa.
Esikoislestadiolaisetkin ovat keskenään "meikäläisiä" (tai ehkä vielä useammin "meikeläisiä" e:llä), ja samaa sanaa olen kuullut käytettävän myös rauhansanalaisuudessa. Mutta ottaen huomioon, että kysyjän nimimerkkinä oli VL, niin todennäköisesti hän tarkoitti vanhoillislestadiolaisten "meikäläisiä".
Esikoislestadiolaisilla on Lontoossa seuroja ainakin kerran vuodessa, voi olla kaksikin, kun Norjasta tulee sinne saarnaajia. Lisäksi sunnuntaisin on ainakin aikaisemmin ollut kodeissa säännöllisesti lukuseuroja, joissa luetaan saarna Laestadiuksen postillasta. En tiedä, mikä tilanne on niiden suhteen tällä hetkellä.
Seurapaikkana on käytetty suomalaista merimieskirkkoa, jossa myös vanhoillislestadiolaisilla on ollut seuroja. Pappi oli kuulemani mukaan ihmetellyt, miksi lestadiolaiset eivät voi kokoontua samoihin seuroihin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798