Gloryholea tai panopaikkaa rovaniemellä

kovana ja valmiina

Onko missään?

27

1152

Vastaukset

• Oletko minkä ikäinen/näköinen? Saattaisin liittyy seuraan

• 30 ja normaalin näköinen

• Mistä gloryhole paikka?

• Jaa sitä etitään

• Joko löyty

• No ei

• Hmm..

• kovanamyös kirjoitti:

Hmm..

Olen 20v bi nuorimies. Haluaisin kokeilla imettämistä ynm kivaa. Ottakaa yhteyttä!:)

• valmiina kirjoitti:

Olen 20v bi nuorimies. Haluaisin kokeilla imettämistä ynm kivaa. Ottakaa yhteyttä!:)

Missä mahtais olla iisalmesta sais

• Imettäminen on ihan jees, eli haluatko imeä vai imettää? Itse olen imettäjä pohjoisesta.

• Molemmat käy

• kovanamyös kirjoitti:

Molemmat käy

Missä tavataan?

• Mua kans voi imeä

• Nonii lappis päin kulkevat ilmotelkaa ni helpotetaa toistemme oloa

• Löytyykö rovaniemeltä gloryholea tai cruising paikkoja?

• Kuka haluaa kunnon satsin suuhun? Ja haluais imeä ja antais pebaa. Ja olisin myös kiinnostunut tv tytöistä ;)

• Suuhoitoa ynm kivaa pidettäis yhdessä. Kyllä sieltä paikan löytää;)

• 60- 70 luvun vaihteessa e-pohjanmaalla oli vielä runsaasti ns. vessan seinäreikiä vanhoissa ulkohuuseissa tanssilavojen yhteydessä. Iltaisin niissä kävi melkoinen säpinä ukkomiesten käydessä imettämässä niissä itseään, akkojen pihdatessa sitä haisevaa tuheroa kotinurkissaan. Itse olin useimmiten imijä puolella, mutta kun paineet kasvoi kävin tarjoamassa kyrpääni reijällä, aina siellä joku oli jos en minä.

Nämä reiät on historiaa muutamaa vanhaa luukkua lukuunottamatta joissa vielä jaksan odotella, aina joku eksyy silloin tällöin kesäisin, kun lavoilla vielä tanssitaan.
    Ikääkin alkaa olla vanhalla jo, mutta aina maistuu hyvälle kun saa kunnon aisaa.

Nuoret elvyttäkää tämä miesten välinen kanssakäyminen, se on ihan mukavaa toimintaa, jos ei ole kovin ahdasmielinen ;D

• Revontulen alakerran vessoissa (parkkihallissa) oli jokunen aika sitten

• Jos jollain kiinnostaa niin täs ois 20v poika rollost runkkuseuraksi

• Vieläkö revontulen vessasta löytyy gloryhole?

• Niin onko?

• Onko vielä?

• Niin onko?

• Onko, onko, onko? Ei taida olla.

• Löytääkö Rovaniemeltä enää mitää??

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.