Oon 25-v. neitsyt "mies". Täysin kokematon seksin ja seurustelun saralla. Itsetunto ja itsearvostus pohjalukemissa. Jo kolmas kk-tutkinto jäämässä kesken. Sanottakoon vielä että ei suinkaan kyrvän koosta tai ulkonäöstä oo kiinni.
Vain vitusti mielenterveysongelmia :'/
Seksi rakentais itsetunnon
3
171
Vastaukset
- 17-vee
Olisitko valmis 17-vuotiaan tytön kans?
- 11+9
Ei se pelkkä seksi muuta mitään, se on ihan yliarvostettua touhua varsinkin kondomin kanssa. itse pääsin poikuudestani vasta 28v.
Mun mielestä pitkä parisuhde on se tavoiteltava asia joka toisi onnellisuutta.
Miksi sun tutkinnot jäi kesken, miten pitkällä ne olivat ja mitä alaa? - fdgtfrgtfr
Seksi parantaa itsetuntoa juuri siksi että se on yliarvostettua.
Jos sinulla on alemmuuskompleksi siksi ettet ole kännissä työntänyt ruumiinosaasi toisen ihmisen onteloon, kun saat tehtyä tuon sinänsä turhanpäiväisen asian, voit katsoa saaneesi jotakin aikaan.
Ihmiset antavat asioille merkityksen, ja valitettavasti seksi on yliarvostettua ja aiheuttaa alemmuuskomplekseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1162704- 872371
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651860- 561787
- 1661733
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581576Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461566- 1221372
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3851295Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281269