ärsyttävää.. supistusten väli ollu 7 minuuttii jo viikon.. välil tosi kivuliaitakin.. tekis mieli huutaa ja itkee jatkuvasti.. eikä mitää tehoo millää särkytapleteil.. käytii sairaalas sillo viikko sitte ja "ei tääl mitää edistystä oo tapahtunu, voitte mennä rauhallisesti kotiinkin" viikkoja nyt siis 40 3.
tänääki taas vaa itkeny ja huomannut ettei missää asennossa ole hyvä. usko alkaa mennä väkisin tämmösen kans..
eli siis.. millos täst nyt vois lähtee sanomaa ettei tuu mitää? valvottuja öitä takana ja alkaa väsyki painaa jo...
koska sairaalaan`??
2
440
Vastaukset
- marras-äiti
kun sinulla on noin hankalaa, niin mene ihmeessä jo sairaalaan. ei ne sinua ulos heitä, kun kieltäydyt lähtemästä. ei kenenkään tarvi kotona kärsiä, kun vauvasikin on jo täysi-aikainen. nyt vaan apua lujasti vaatimaan, niin eiköhän se siitä!
- Milla.M
Outoa että sinut on passitettu kotiin vaikka vauvakin on jo valmis tulemaan! Minulla riitti synnytyksen käynnistämiseen se, että vauva (39 5) painoi selkähermoa niin pahasti, että liikkuminen oli hankalaa. Samana päivänä käynnistettiin kun selkäkipu alkoi. Tosin tuosta on jo 10 vuotta aikaa, joten lienevätkö resurssien puutteessa muuttaneet käytäntöä tässäkin asiassa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251