Viimeisen 200vuoden ajan kapitalistisen talousjärjestelmän kaava on ollut sukupolvesta toiseen sama. Sen tavoite ei ole työajan lyhentäminen tai hyvinvoinnin lisääminen vaan tietyn tavaramäärän tuottamiseen tarvittavan työajan lyhentäminen .jotta tuotteita voidaan tuottaa yhä enemmän yhä lyhyemmässä ajassa.kun huomasin tämän kusetuksen niin otin elämäni omiin käsiin enkä anna minkään pääoma keinottelijan antaa kusettaa meikäläistä .olen jo vuosia ottanut tässä yhteiskunnassa etuja joita porvaristo kannustinloukuiksi nimittää.ja hyvin menee elän itseni näköistä elämää meillä on tämä yksi elämä tulen vähällä toimeen käyn välillä ulkomailla kun ei työt ole rasitteena näinhän ne herratkin tekee ottavat etuja sieltä mistä saavat.niin teen minäkin omalla tavallani hahhahhahhaa elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa eikä anna päättäjien aivopestä.minua huvittaa joku 30vuoden työpanoksesta annettu kapitalistin rautaprenikka duunari orjan rintaan kun herrat kuittaa miljoona bonukset samalla.tulkaa jo järkiinne työväestö olette porvaristolle vain tuotannon välikappaleita niin kauan kuin teistä on hyötyä
kapitalismi työväestön huijaus
jotakin oivaltanut
1
131
Vastaukset
- 68888
Helpointa on kun hommaa perusammatin ja tekee pimeitä töitä ei huolta rahasta ja töitä riittää. 1. Autonkorjaaja 2. sähkömies 3. putkimies 4. talonrakentaja. Jos osaa 2-4 noista niin ei mitään hätää ja kaiken voi tehdä itse. Ystävät sukulaiset ja tuttavat tarvitsevat aina jotain noista 4 ammattitaidoista eniten autonkorjausta ja sitten muita numerojärjestyksessä. 20€ /tunti käteen esim. auton korjauksesta huolloista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511185Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461062Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38787