Tämän päivän valehtelijoiden klubi -shota vetää punamultahallitus kepun johdolla demareiden määrätessä suunnan.
Lipposen paksut puheen yksityistämisestä ovat täyttä humpuukia ja kohta demarit itse ovat oikeasti yksityistämässä kunnallisia palveluita. Kepulaiset valehtelevat korvat ja suut täyteen siitä, että kuntien taloudellinen tilanne on paranemassa. Ei ole. Sen osoittaa ties mitkä tutkimukset, että kunnilla on alamäki menossa ja kepuvetoinen hallitus sen kun pakkolainaa kunnilta rahaa.
Surkeaa sakkia tuo hallituksen sakki.
Jonkun on kerrottava totuus tästäkin hallituksesta
8
193
Vastaukset
- oppositiosta
Se on sitä politiikkaa. Kannattaisi katsoa mitä puhuu. Ei muniminen paljoa auta ennen vaaleja.
- politiikasta
Kokoomus on itse aktiivisesti pitänyt esillä yksityistämisvaihtoehtoa vaalikampanjassaan. Demarit vain vastaavat siihen niin kuin vaalituloksen kannalta viisasta on.
Olet oikeassa siinä, että kunnallisvaalien jälkeen demarit ovat itse yksityistämässä kuntien palveluita. Mutta se onkin aivan toinen asia kuin mitä vaalikampanjassa sanotaan.
Vuoden 1999 eduskuntavaaleissa demarit estivät kepun vaalivoiton nostamalla kansan työreformia vastaan. Mutta sekin toteutuu vielä - ja demarien itsensä toimesta.
Vaalikampanja ja käytäntö ovat eri asioita. Siinä kokoomuksella ja kepulla on vielä paljon oppimista.- Jallu
Näyttää siltä, että olet hyväksymässä epärehellisyyden politiikassa.
Epäeettistä ja moraalitonta! - Uusia tuulia kaivataan
Tämä valtion puolen tulosohjaus ja -johtaminen on demaripolitiikan filosofiaa parhammillaan. Siinä demarioppien mukaan ohjausvaltaa keskitetään ministeriöihin, mutta raaka todellisuus on kentällä välillä kovinkin epäjohdomukaisen tulosohjauksen työpaineessa.
- Joutomies
Jallu kirjoitti:
Näyttää siltä, että olet hyväksymässä epärehellisyyden politiikassa.
Epäeettistä ja moraalitonta!itseään vaalien alla irti kuntapalvelujen yksityistämisestä. Eikä tarvitse olla suurikaan profeetta ennustaakseen, että vaalien jälkeen se on innolla toteuttamassa yksityistämistä kaikkialla mistä se saa tukea tavoitteelleen.
Jos Kokoomus olisi kunnissa samalla tavalla enemmistäasemassa kuin Keskusta, olisivat kuntapalvelut varmaan yksityistetty jo aikoja sitten.
Ja jos kokoomuksella olisi ollut sotien jälkeen merkittävästi valtaa valtakunnantasolla, ei mitään kuntapalveluita olisi varmaan koskaan tähän maahan edes saatu.
- Hiski Kutiainen
Espoossa yksityistäminen on mennyt kaiken pisimmälle kokoomuksen johdolla.Lasku on alkanut langeta ja lankeaa vahvana ryndereiden pussiin!
Toivottavasti asia käsitellään joskus oikeudessa, kuten poliisitalojenkin rakennuttamiset! Voi Espoolaista veronmaksajaa. Lunastukset kerran maksetuille lukaaleille 25v kuluttua. Markkinahintaan.- Otsikossa kaikki
...
- hiski Kutiainen
Otsikossa kaikki kirjoitti:
...
Kyllä ryndereiden kelpaa rahoittaa veronmaksjien markoilla kokoomuksen vaalikampanjaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881561
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1171441Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras701295- 301192
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171010Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46938- 19892
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66818- 46743