Ajattelin kokeilla täälläkin kehuttua Nisimiä viimeisenä toivonani - Propecia piti lopettaa rajujen sivuoireiden takia muutama vuosi sitten ja sen jälkeen Revivogen ja Minoxidil eivät ole auttaneet. MSM, Nizoral yms tukevat aineet ovat yhtä tyhjän kanssa, joten Nisim taitaa olla ainoa kokeilemisen arvoinen jäljellä olevista vaihtoehdoista.
Mutta missä kaikkialla tätä Nisimiä siis myydään? Parissa isossa marketissa ja apteekissa olen Helsingissä/pk-seudulla käynyt eikä ole löytynyt.
Vinkkejä otetaan vastaan, kiitos.
Mistä löytyy Nisimiä?
8
194
Vastaukset
- Luontaistuotekaupat
myy sitä,esim Marjaterttu Korsossa.
- tsemppiiiiiii
sinullakin on edessä jossain vaiheessa vaihe jossa joudut hyväksymään kaljuuntumisen, sillä ei nisimkään tule sua pelastamaan.....karu totuus. :(
- savon mies
Homojen hommaa, sano.
- Turha, mikä turha
Nisim on täysin turha tuote. Tässäkin mainostaja tuo nimeä esiin.
- Nisim asiakas
Espoossa vaikka Life Sello. Olen käyttänyt Nisimiä jo vuosia ja tykkään siitä kovasti. Hidastaa ainakin nopeesti niin että hiuksia ei putoile, ja hiusvedet toimii myös loistavasti varsinkin kun syö samalla biotiinia yms tuotteita. Kaikki hoidot kannattaa aloittaa aikaisessa vaiheessa, ja jos on tosi paha miestyypin kaljuuntuminen menossa voi olla että pitäis lisäksi olla myös lääkkeet mutta sulla tuli sivuoireita finasta? Itse olen testaillut pienemmillä finan määrillä ja harventanut esim. joka toiseen päivään, en sitten tiedä toimiiko kaikilla? Nisimillä sain stressin pois nopeesti niin että hiuksia ei lennellyt ympäriinsä enää.
- o69o
Valitettavasti tulet pettymään taas kerran.mitään positiivista et tule
huomaamaan Nisimin käytöstä,hyvä shampoo niin kuin moni muukin mutta ei vaikuta
hiuslähtöön,itse pidän sen tuoksusta ,hieman toffeen tuoksu.. - 12+3
Ensin vastaus kysymykseen: nettikaupoista. Turha kierrellä etsimässä, kun verkkokaupoista voi tilata suoraan kotiin ja hintakin on todennäköisesti halvempi kuin kivijalkakaupassa.
Mutta sitten kommentti: shampoot ovat vain tukevia tuotteita (Nisim, Nizoral, jne), eivät ne yksistään ketään pelasta. Jos Nisimiä meinaa kokeilla, niin kannattaa ostaa sitä päähän levitettävää nestettä/geeliä, sen pitäisi vastata Revivogen/Rogaine. Eli joillakin ehkä toimii, monella ei.
Pelkällä shampoolla ei näissä karkeloissa pitkälle pötkitä. - Potaskaa
Nisim on täyttä humpuukia. sitä ei kannata kenenkään ostaa, vaikka kauppaedustaja sitä täällä esillä pitääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456