Näin Iisalmen poliisissa..

puhnhun

16

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyn vaan?

      Jotenkin tuntuu siltä, että poliisitkin ovat vieraantuneet tavallisen ihmisen arjesta ja vallankin vanhuksen arjesta. Tämä on todella surullista, koska poliiseihinkaan ei voi enää luottaa tuleeko apua vai ei? Yleensä poliisien arvostus kansalaistemme keskuudessa on ollut korkealla tasolla, mutta resurssien syömisen takia poliisienkin työn laatu on kärsinyt ja tästähän kärsii suoraan hätäänsä apua pyytävä.

    • 7 + 16

      Minulla on sentään oikea duuni.
      Jossa minulla on oikeus kohdella teitä sellaisena rupusakkina kun te oikeasti olette.
      Mulla on duuni jossa minulla on lain puoltama ylä status kaikkiin teihin urpoihin.
      Jossa minä voin pilkata teitä niin paljon kuin haluan ja te ette voi tehdä mitään.
      Ja mä saan siitä vielä palkkaakin!

      • Ooootkooon

        ite Puttiin??????


      • fdgdfh

        Tuleppa 7 16 stnan posliini sinivuokko kadulla vastaan, niin pistän ihan varmasti sinut maihin. Oli sini haalarit päällä tai ei niin katsotaan kuka se on rupusakkia!


    • Nehronvirta

      Varastosta on etsitty tyynyt ja patjat missä on nukuttu aamuyön tunteina. Lie ihan perinteistä Iisalmessa että ollaan unilla . Olisihan se kurjaa jos joutuu koko yön valvomaan. Mennee seuraava päivä ihan pilalle. Iisalmen poliisi menee sieltä missä aita on matalin.

    • konstikaskaapeli

      Tuohan on selkeä virkavirhe ja toivottavasti tämä asianosainen tekee rikosilmoituksen asiasta. Virka pois tuommoisilta pelleiltä. "Uuden ilmoituksen varaan".. jätkät on varmasti olleet vaan nukkumassa.

      • virkamees

        Näin se käytännössä on. Aamuyön tunteina ei välttämättä kehdata lähteä keikalle, niin silloin on helppo "jättää" keikka uuden ilmoituksen varaan. Sama pätee rattijuoppoihin varsinkin syrjäkylillä.


      • eläkelläinen
        virkamees kirjoitti:

        Näin se käytännössä on. Aamuyön tunteina ei välttämättä kehdata lähteä keikalle, niin silloin on helppo "jättää" keikka uuden ilmoituksen varaan. Sama pätee rattijuoppoihin varsinkin syrjäkylillä.

        Kyllä se näin on.
        jäin tässä vastaikään eläkkeelle poliisin töistä ja tämä edellä kirjoittaneen kertoma on faktaa.
        yöllä levätään patjalla tai kuntosalin tatamilla.


      • pooooollliiiiis8i

        Mulukk**a. Linnaan tuommoiset poliisit. Eihäön nuo auta ihmistä , kun pitää nukkua laitoksella yöt rauahssa.


    • Yms

      Eikös eduskuntaankin taka vuosina ostettu veronmakasaijen rahoilla desing torkkupeitot jotta nukuttas paremmin...no eiköhän poliisi ole ansainut unensa tatamilla...nukkuminen työ paikkalla on maan tapa..ja osaamattomuus peruste..

    • huuvatämännimee

      Vastuutonta toimintaa poliisipartiolta! Ja näiden paskiaisten pitäisi olla meidän maan selkäranka ja puolustaja :O

      Haluan tuon poliiisinpartion nimet julkisuuteen!

    • 2,5

      Entäs ajokunto?

    • ex Reinikainen

      On turhaa luulla että poliisi tulee paikalle jos joku huutaa apua, mutta annas olla kun soittaa hätäkeskukseet että naapurissa katsotaan suden salakaato videota niin alle kymmenessä minuutissa on viisi partiota koirineen oven takana. Sitä kutsutaan priosoinniksi, tärkeät asiat ensin vaikka vanhukselta menisi henki

      • kielioppi

        Oiskohan se sana kuitenkin priorisointi?


      • Poliisi ajaa sini...

        Mitä tästä opimme? Jos on poliisin tarve, niin pitää sanoa että salakaatajat on liikenteessä :D


    • virkavelu

      Poliisi puhuu asian pois, pimeäksi. Virallisessa vastineessa varmaan todetaan olleen jotain "kiireellistä" minkä vuoksi tehtävää ei voitu hoitaa. Resussipulalla saadaan epäpätevyys ja laiskuun pois silmistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe