terve.
Olin ultrassa rv:lla 13 0 ja masuasukin kooksi todettiin 6.5 senttiä. Kuinkas muut? Ihan mielenkiinnosta kysyn,että minkä mittaisia teidän vauvelit on olleet tuossa vaiheessa raskautta.Muuten ei varmaan tiedäkään, jollei juuri ole silloin ollut ultrassa.
mukavaa syksyä kaikille!
masuasukin koko rv:lla 13
9
866
Vastaukset
- Jonna
Tervehdys. Itse olin rv 13 4 ultrassa ja meidän vauva mitattiin 7.3 senttiseksi.
- December
..viikolla 12 4 pituutta 5,6 cm!
- odottelija
Meidän vaavelilla oli mittaa ekka ultrassa (rv 12 3) 5,8cm.
- minä vain =)
mulla taas oli 13 3 vauvan mitta 7,98 cm. ompas mun vatsa-asukki aika iso muihin nähden... voisko raskaus olla pidemmällä kun luullaan?
- pikku-y
minä vain =) kirjoitti:
mulla taas oli 13 3 vauvan mitta 7,98 cm. ompas mun vatsa-asukki aika iso muihin nähden... voisko raskaus olla pidemmällä kun luullaan?
Meillä tänään oli sama koko ja samat päivät. Että eiköhän se ihan ok koko ole :)
- äiti84
minulla taas asukki oli ultrassa vasta 3.6senttiä todella pikkuinen....:)mutta kaikki silti ihan kunnossa ja sudän lyö kovaa vauhtia
- Pamsu
Pikkuisen koko oli 5,7 cm (rv 12 2)
- np-ultrassa
12 2 CRL 6.07 cm femur 0.76 cm. Taisi aika moni ilmoittaa vain pääperämitan.
- ........
Sama suomeksi??!
Yleensä arkikielellä tosiaan puhutaan ihan vaan pääperämitasta, joten sinä näsäviisas voisit ehkä nyt sitten suomentaa meille tyhmille saman tien KAIKKI LYHENTEET ym. ?!?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820