Kauas pois

onneks7

Minulla on se etu puolella ettei nähdä koskaan.
Tuskin muistan minkä näköinen olet
Pelkät sähköpostiviestit ei pidä tunteita
yllä.Jatkan matkaani yksin todellisten
ihmisten seurassa.

6

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heiskanen

      Hyvä.

    • Anonyymi

      Pus

    • Anonyymi

      Minäkin toivon oikeasti, että saan olla mieheni kanssa mutta toivon sinulle, että löydät jonkun. Eihän tämä nyt ole nollasummapeli. Minultakaan ei voi kaikkea riistää😟

    • Anonyymi

      Minä toivon, että löydät laihan prinsessan, vaikka se taas minun asemaani huonontaisikin. Pärjään kyllä tässäkin asiassa. Sinä olet onnea ansainnut.

    • Anonyymi

      Toivon kuitenkin, että tämä vihdoinkin osaltani loppuisi. Minua ei nolattaisi, nöyryytettäisi eikä pilkattaisi julkisesti. En ole omasta mielestäni ihan tällaista ansainnut. En ole tehnyt mitään.
      Sinä saat elää niinkuin haluat, minä en estä millään tavalla. Jättäisit minut tästä jo kokonaan pois. Minä haluan elää omaa elämääni, niin olen koko ajan kertonut.

    • Anonyymi

      En halua jatkaa tätä. Tämä pilaa elämää. Kuitenkin mietin asiaa, että minkälainen asema minulle kuuluu. Ei tämä kuitenkaan ihan reilua minua kohtaan ole. Yritin sopia asiaa kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2067
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      115
      1539
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1500
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe