taas meni viikossa kaikki ja syyllisyys ja hermot ihan riekaleina. Kotona tilanne potkuja vailla.Silti haluaisin vielä yrittää mutta alkaa usko mennä kun sama toistuu lähes kuukausittain. Ei kyllä valoa näy just nyt.AA ei uskalla mennä kun pelkää krampin iskevän kokouksessa.Nyt toinen raitis päivää.Itse olen ollut 20 vuotta päihdehuollossa toissä ja hiljalleen alkoholisoitunut.Onko kellään neuvoa.Tenoxilla yritän rauhoittua mutta ei paljon auta.
ja taas meni viikko
3
714
Vastaukset
- sdgsdfgsdfgsd
"AA ei uskalla mennä kun pelkää krampin iskevän kokouksessa."
SELITTELYÄ!
hakeudu sinne vaan. - Ei tärise
Varmasti itse tiedät 20 v kokemuksella,miksi sinusta on kehittynyt renttuilija!
- tavallinen tallaaja
tiesitkö ettei yrittänyttä tuomita oikeasti. ehkä kotonasikin on samalla tavalla hermot riekaleina kuin sinullakin. kannattee olla rehellinen puolisolle ja kertoa tunteista. eihän hän voi tietää ajatustesi kulkua. olen ollut aivan vastaavassa tilanteessa omassa parisuhteessani. puolisoni joi kaiken. lopulta näytin hänelle ovea mut sisimmässäni toivoin koko ajan että hän älyäis hakea jostain apua. hän sai avun juuri aa:n kautta ja nyt puolisoni on ollut jo 2 vuotta raitiina, minun luottamus pikkuhiljaa parantunut. olemme eläneet elämämme onnellisimpia aikoja hänen hyvin alkaneen raitusmisen jälkeen. Tsemppiä sulle älä luovuta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954