3 jakoinen treeni ohjelma 13 vuotiaalle kaikki lihasryhmät mukaan :) täytän kohta 14
kuntosali treeniohjelma 13 vuotiaalle
21
8141
Vastaukset
- älä ota turhaa riski
Kuntosali missä itse käyn on K-15 ettei sinne kersat tulis treenaamaan.
Älä missään nimessä aloita noin aikaisin ja jos aloitat älä tee liian kovaa treeniä.
Muuten jämähdät 160-170 senttiseksi ja se salitreeni vaikuttaa pituuskasvuun noin nuorella iällä.
Kyllä yks tuttu nosti penkistä 100kg 14-15v mutta se jätkä jäi noin 178 senttiseks mutta kuka tietää jos hän olisi kasvanut vieläkin enemmän?- Swjwkeke
jyyrgen kirjoitti:
Ei kenenkään pituuskasvu pysähdy oikeaoppisen salitreenin takia.
Niin ja 13 vuotiaat ovat tunnetusti salitreeni ammattilaisia jotka tekevät kaiken oikeaoppisesti
- poika 13
niija tääl ei sais käydä alle 15 v yksin mut vanhemman kaa kyllä saa käydä mut ei mul oo isää mukana vaik pitäis olla
- poika 13
ja jos siitä lähdetään mä oon jo 172cm ja kasvan vaik käyn salil
- poika 13v
mut treeni ohjelma kiitos
- schwarz111
3x15 punnerrusta
4x10 istumaan nousua,samal jalat ylös!
Ylä-talja alota vaik 20kg x 8 x 3
Siihe päälle muutama leveit leukoja nii et saat kunnon venytyksen selkää
ota vaik 8kg painot ja tee sil rintaa ( penkille ja siitä ylös u know) 4x8
siin ois about jotai mut älä rasita ittees liikaa. muista syyä hyvin aamupala ja päivälline. mä en tiedä minkälane arnold oot jo mut noi menis ton ikäsel iha ok- poika13
no saisin kotonaki kovemman treenin ku toi ja aikasempaa viestii ni ei kaikilla 13 vuotialla oo hyvä tekniikka mut kyl mulla on
- just...
No jos tollasta ohjelmaa meinaa tehdä niin kannattaa jäädä ihan kotio sitä tekeen eikä mennä salille.....
- need muscle
Mikä olis mulle hyvä yläkroppa treeni et sais vähä lihasta mutta 15 punnerrusta ei mee et sen takii pitää treenata ja mikä olis hyvä hauis lihakselle. Sellanen treeni olis hyvä et se tuattas vähä näkyvää ja tuntuvaa voimaa paris kuukaudes.
- need muscle
Ja oon 13 vuotias
need muscle kirjoitti:
Ja oon 13 vuotias
Sun ikäses ei ihan tietämättömyytensä takia pysty saamaan parissa kuukaudessa näkyviä tuloksia.
Tee vaikka niitä punnerruksia jos et viittätoista saa.
- haba999128423
tee harjotuksia omalla painollas, teet eri variaatioita punnerruksista(eri leveykset ja asennot) ja leuanvedoista vasta ja pyötä otteilla eri leveyksiltä. ihan turhaa sun mitää hauiskääntöö on alkaa tekee.
- boy14
Leuanveto on paras liike jos yläkroppaa pitää treenata
- sssssssss
http://www.kuntosaliohjelma.fi/treeniohjelmia/aloittelija-3krt-vko/ tuolta löyät valmiita ohjelmia
- 14v pooka
Ei sitä salil tarttee käydä mäkin voisin tänään treenata mun tyttöystävällä :P
- 14v pooka
Tai no kyllä sitä salil voi käydä xD
- ProPR21
MA: Penkki
TI: Penkki haba
KE: Haba
To: Penkki haba
Pe: Hanki salilla pumppi ja sit kaljaa.
La: Krapula Pizza
Su : Lepopäivä - Sali-ukko
Nostan penkistä 2050kg
- Jalkapenkki
Muista myös 100kg jalkapenkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767