kuntosali treeniohjelma 13 vuotiaalle

poika 13v

3 jakoinen treeni ohjelma 13 vuotiaalle kaikki lihasryhmät mukaan :) täytän kohta 14

21

8141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä ota turhaa riski

Kuntosali missä itse käyn on K-15 ettei sinne kersat tulis treenaamaan.
      Älä missään nimessä aloita noin aikaisin ja jos aloitat älä tee liian kovaa treeniä.
      Muuten jämähdät 160-170 senttiseksi ja se salitreeni vaikuttaa pituuskasvuun noin nuorella iällä.

Kyllä yks tuttu nosti penkistä 100kg 14-15v mutta se jätkä jäi noin 178 senttiseks mutta kuka tietää jos hän olisi kasvanut vieläkin enemmän?

• Ei kenenkään pituuskasvu pysähdy oikeaoppisen salitreenin takia.

• Swjwkeke
        jyyrgen kirjoitti:

Ei kenenkään pituuskasvu pysähdy oikeaoppisen salitreenin takia.

Niin ja 13 vuotiaat ovat tunnetusti salitreeni ammattilaisia jotka tekevät kaiken oikeaoppisesti

• poika 13

niija tääl ei sais käydä alle 15 v yksin mut vanhemman kaa kyllä saa käydä mut ei mul oo isää mukana vaik pitäis olla

• poika 13

ja jos siitä lähdetään mä oon jo 172cm ja kasvan vaik käyn salil

• poika 13v

mut treeni ohjelma kiitos

• schwarz111

3x15 punnerrusta

4x10 istumaan nousua,samal jalat ylös!

Ylä-talja alota vaik 20kg x 8 x 3

Siihe päälle muutama leveit leukoja nii et saat kunnon venytyksen selkää

ota vaik 8kg painot ja tee sil rintaa ( penkille ja siitä ylös u know) 4x8

siin ois about jotai mut älä rasita ittees liikaa. muista syyä hyvin aamupala ja päivälline. mä en tiedä minkälane arnold oot jo mut noi menis ton ikäsel iha ok

• poika13

no saisin kotonaki kovemman treenin ku toi ja aikasempaa viestii ni ei kaikilla 13 vuotialla oo hyvä tekniikka mut kyl mulla on

• just...

No jos tollasta ohjelmaa meinaa tehdä niin kannattaa jäädä ihan kotio sitä tekeen eikä mennä salille.....

• need muscle

Mikä olis mulle hyvä yläkroppa treeni et sais vähä lihasta mutta 15 punnerrusta ei mee et sen takii pitää treenata ja mikä olis hyvä hauis lihakselle. Sellanen treeni olis hyvä et se tuattas vähä näkyvää ja tuntuvaa voimaa paris kuukaudes.

• need muscle

Ja oon 13 vuotias

• need muscle kirjoitti:

Ja oon 13 vuotias

Sun ikäses ei ihan tietämättömyytensä takia pysty saamaan parissa kuukaudessa näkyviä tuloksia.

Tee vaikka niitä punnerruksia jos et viittätoista saa.

• haba999128423

tee harjotuksia omalla painollas, teet eri variaatioita punnerruksista(eri leveykset ja asennot) ja leuanvedoista vasta ja pyötä otteilla eri leveyksiltä. ihan turhaa sun mitää hauiskääntöö on alkaa tekee.

• boy14

Leuanveto on paras liike jos yläkroppaa pitää treenata

• sssssssss
    • 14v pooka

Ei sitä salil tarttee käydä mäkin voisin tänään treenata mun tyttöystävällä :P

• 14v pooka

Tai no kyllä sitä salil voi käydä xD

• ProPR21

MA: Penkki
      TI: Penkki haba
      KE: Haba
      To: Penkki haba
      Pe: Hanki salilla pumppi ja sit kaljaa.
      La: Krapula Pizza
      Su : Lepopäivä

• Mun mielestä voisit lisätä vaikka keskiviikoks pari vatsalihasliikettä

• Sali-ukko

Nostan penkistä 2050kg

• Jalkapenkki

Muista myös 100kg jalkapenkki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6705
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2303
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1261
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1055
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      89
      953
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      840
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      767
    Aihe