Onko kellään jäänyt kuukautiset pois roacuttanin aikana? Oon kohta syönyt kolme kuukautta ja aluksi kuukautiset tuli ihan normaalisti. Nyt kuukautisten alkamisajankohtana (tai siis milloin olisi pitänyt) oli vain aivan järkyttävät kivut ja voimakasta pahoinvointia päivän. Onko kellään samanalaisia kokemuksia?
Roaccutan ja kuukautiset!
4
5528
Vastaukset
- vj480
Sulla pitäisi olla ehkäisypillerit tai jokin muu varma ehkäisy, jos syöt Roaa. Mutta kirjoitit, että aluksi menkat tuli normaalisti. Tarkoitatko, että jos käytät normi-e-pillereitä, oli se väliviikon vuoto?
Jos sulla on minipillerit, niin menkat voivat olla joskus poissa. Mutta tuskin on minipillerit hedelmällisessä iässä olevalla naisella roa-kuurin aikana. Vaan olisi jokin vieläkin varmempi ehkäisy: e-pillerit tai kapseli tms.
Jos sulla ei ole mitään varmaa ehkäisyä, on toimittu väärin (lääkärin taholta). Raskaus ja roa eivät sovi samanaikaisesti. Riskit sikiön epämuodostumiin on suuri.
Selvitä raskauden mahdollisuus pian.
En ole kuullut, että roa aiheuttaisi menkkojen pois jääntiä. - lollollolvaan
varmempi ehkäisy olisi selibaatti. miksei se muka käy?
- Vieras
Moi, mulla kans kuukautiset tosi paljon myöhässä ja alotin roa kuurin huhtikuun lopulla. Viimeset menkat oli toukokuun alussa. Voiko johtua tästä kuurista? Raskaus poissuljettu mahdollisuus. Ei hormonaalista ehkäsyä käytössä, mikä on lääkärin kanssa sovittu asia.
- Anonyymi
Hei, mulla aivan sama juttu menkat myöhässä ja kuuri aloitettu kuukausi sitten. Raskaus poissuljettu mahdollisuus eikä hormonaalista ehkäisyä, joka sovittiin lääkärin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313099EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402951- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753