Without destination..

Mies

Oon jo kauan halunnu jättää tän kaiken ja lähtee jonnekkin.. Olis kivaa vaa lähtee jonnekki ja kulkee aina ilman määränpäätä ja sitte kun olis rahapula niin menisin johonki ja hankkisin jotain pimeetätöitä.. Jos jollakin on ollu samantapaisia suunitelmia, niin kirjoitelkaa..

10

1659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää

Samanlaisesta minäkin oon haaveillu, mutta joutuu vaan odotteleen vielä jonkin aikaa kun ikää on vasta 15...

• Worrior

menisin minne tuuli kuljettaa, mutta oon vasta 16

• ...
        Worrior kirjoitti:

menisin minne tuuli kuljettaa, mutta oon vasta 16

Minäkin haluaisin mennä vaan johonki, ilman määränpäätä, mutta oon vasta 15.. Ei taida onnistua..

• ellu

Heip.. millos oisit ajatellu lähteä? milla ois suunnitelmissa sama homma.. olen 18v tyttö..

• Mies

Noo ensin pitää hieman suunitella, et mihin ekaks. Mihin haluut lähtee ekaks? mitens sulla noi kielet sujuu.. Miten ois jos lähttäis vaik tonne afrikkaa eka?

• ellu
        Mies kirjoitti:

Noo ensin pitää hieman suunitella, et mihin ekaks. Mihin haluut lähtee ekaks? mitens sulla noi kielet sujuu.. Miten ois jos lähttäis vaik tonne afrikkaa eka?

no esim afrikasta vois lähtee.. mä puhun englantii sujuvasti.. muita aika heikosti.. jos nyt oot ihan tosissas, ni mailaa mulle [email protected]

• m.l.i.d (my lisa is different)

:D Keski-ikäinen mies, teinikakarat ja tylsä työ hemmettiin ja eikun menoks!

Ikä 51... aha, ettei kelpaa, vai...no voivoi.

Niinhän se on, tasan ei käy onnen lahjat, aina jostain kohtaa mättää.

• Kesänlapsi-16

ehkä kuitenkin miettiä vähän päämääriä, saa matkustamisesta enemmän irti :)

• mies about 50v

Minä tein kuten sanoit...myin kaiken ja maksoin velat pois.
      Otin sitä ennen muijasta eron.
      Pakkasin tavarat kaverin autotalliin jä lähdin matkalle.
      Kiertelin Lähinnä Aasiassa.

Olen ajatellut mennä talveksi johonkin lämpimään..siis ens talveksi.
      Tämän olen täällä Suomessa.
      Onko ketään saman ikäistä naista kiinostunut
      matkailusta?

• Saihah

Mulla on todellakin sama suunnitelma! Olis mielettömän ihanaa ja vapauttavaa päästä täältä edes muutamaksi kuukaudeksi (Vuoden parin kiertolaiselämästä kyllä eniten haaveilen) pois kiertämään maailmaa.
      Ongelmana on lähinnä raha (En osaa ainakaan tässä vaiheessa viel yhtään hahmottaa, paljonko tarvitsisin, jos esim. 3kk olisin reissussa... näin olen suunnitellut: Paikasta toiseen siirtymiset omalla autolla/liftillä ja osa kävellen ja pyörällä. Yöpymiset omassa autossa taikka paikallisten kotona jos vieraanvaraisia ja täysjärkisiä ovat. Ruoan ja yöpymisen eteen oon ajatellut olevani valmis tekemään päivän pari jotain pimeitä töitä taikka muuten paikallisia autellen heidän päivittäisissä töissään. Rahaa ei sitten loppujen lopuksi kuluisi kuin mahdollisesti bensaan, ja sitten ruokaan, eli ei kauheesti...). Myös matkaseura on vielä mietinnässä, ei ole varmaa lähteekö kukaan vai ei. Yksin en kuitenkaan ole varmasti lähdössä.

Kerro itsestäsi enemmän, miten tällaisen idiksen sait ja miten ja koska aiot toteuttaa? Ootko jo alkanut suunnittelemaan? Mä en oikein tiedä, mistä tämän suunnittelun aloittaisi;) Olisi mahtavaa päästä lähtemään jo tänä vuonna, vaikka siinä elokuussa:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      884
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe