Without destination..

Mies

Oon jo kauan halunnu jättää tän kaiken ja lähtee jonnekkin.. Olis kivaa vaa lähtee jonnekki ja kulkee aina ilman määränpäätä ja sitte kun olis rahapula niin menisin johonki ja hankkisin jotain pimeetätöitä.. Jos jollakin on ollu samantapaisia suunitelmia, niin kirjoitelkaa..

10

1586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää

      Samanlaisesta minäkin oon haaveillu, mutta joutuu vaan odotteleen vielä jonkin aikaa kun ikää on vasta 15...

      • Worrior

        menisin minne tuuli kuljettaa, mutta oon vasta 16


      • ...
        Worrior kirjoitti:

        menisin minne tuuli kuljettaa, mutta oon vasta 16

        Minäkin haluaisin mennä vaan johonki, ilman määränpäätä, mutta oon vasta 15.. Ei taida onnistua..


    • ellu

      Heip.. millos oisit ajatellu lähteä? milla ois suunnitelmissa sama homma.. olen 18v tyttö..

      • Mies

        Noo ensin pitää hieman suunitella, et mihin ekaks. Mihin haluut lähtee ekaks? mitens sulla noi kielet sujuu.. Miten ois jos lähttäis vaik tonne afrikkaa eka?


      • ellu
        Mies kirjoitti:

        Noo ensin pitää hieman suunitella, et mihin ekaks. Mihin haluut lähtee ekaks? mitens sulla noi kielet sujuu.. Miten ois jos lähttäis vaik tonne afrikkaa eka?

        no esim afrikasta vois lähtee.. mä puhun englantii sujuvasti.. muita aika heikosti.. jos nyt oot ihan tosissas, ni mailaa mulle [email protected]


    • m.l.i.d (my lisa is different)

      :D Keski-ikäinen mies, teinikakarat ja tylsä työ hemmettiin ja eikun menoks!

      Ikä 51... aha, ettei kelpaa, vai...no voivoi.

      Niinhän se on, tasan ei käy onnen lahjat, aina jostain kohtaa mättää.

    • Kesänlapsi-16

      ehkä kuitenkin miettiä vähän päämääriä, saa matkustamisesta enemmän irti :)

    • mies about 50v

      Minä tein kuten sanoit...myin kaiken ja maksoin velat pois.
      Otin sitä ennen muijasta eron.
      Pakkasin tavarat kaverin autotalliin jä lähdin matkalle.
      Kiertelin Lähinnä Aasiassa.

      Olen ajatellut mennä talveksi johonkin lämpimään..siis ens talveksi.
      Tämän olen täällä Suomessa.
      Onko ketään saman ikäistä naista kiinostunut
      matkailusta?

    • Saihah

      Mulla on todellakin sama suunnitelma! Olis mielettömän ihanaa ja vapauttavaa päästä täältä edes muutamaksi kuukaudeksi (Vuoden parin kiertolaiselämästä kyllä eniten haaveilen) pois kiertämään maailmaa.
      Ongelmana on lähinnä raha (En osaa ainakaan tässä vaiheessa viel yhtään hahmottaa, paljonko tarvitsisin, jos esim. 3kk olisin reissussa... näin olen suunnitellut: Paikasta toiseen siirtymiset omalla autolla/liftillä ja osa kävellen ja pyörällä. Yöpymiset omassa autossa taikka paikallisten kotona jos vieraanvaraisia ja täysjärkisiä ovat. Ruoan ja yöpymisen eteen oon ajatellut olevani valmis tekemään päivän pari jotain pimeitä töitä taikka muuten paikallisia autellen heidän päivittäisissä töissään. Rahaa ei sitten loppujen lopuksi kuluisi kuin mahdollisesti bensaan, ja sitten ruokaan, eli ei kauheesti...). Myös matkaseura on vielä mietinnässä, ei ole varmaa lähteekö kukaan vai ei. Yksin en kuitenkaan ole varmasti lähdössä.

      Kerro itsestäsi enemmän, miten tällaisen idiksen sait ja miten ja koska aiot toteuttaa? Ootko jo alkanut suunnittelemaan? Mä en oikein tiedä, mistä tämän suunnittelun aloittaisi;) Olisi mahtavaa päästä lähtemään jo tänä vuonna, vaikka siinä elokuussa:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1476
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      176
      976
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      30
      925
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      56
      785
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      37
      656
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      622
    Aihe