Niin, oon nyt täs lähiaikoin miettiny et meniskö amikseen tai lukioon? molempiin pääsisin, menisin mielummi lukioon mut sen jälkee yliopistoon? joo. entä sen jälkee? se jää mietityttää et mihin, kertokaa mulle jtn. ps. en jaksanu kirjottaa kunnol
Yliopiston jälkeen?
2
111
Vastaukset
- mee sinne
Ku kerran meet mieluummi lukioo, niin mee sinne. Mitä sen jälkee? No ei tarvi tietää viel, muutat kuitenki mieltäs vielä monta kertaa, ennenku oot ylioppilas.
Sorry! En mäkä jaksanu kirjottaa kunnolla. - Valitettava totuus
Kaikille aloille yliopistoon ei vain mennä, sinne päästään, jos on tarpeeksi osaamista ja motivaatiota. Eikä yliopistosta noin vain kävellä loppututkintopaperit kainalossa ulos, siihenkin tarvitaan melkoisesti tarmoa ja motivaatiota.
Jos ihmisellä on riittävän korkea piikki jollakin lahjakkuuden osa-alueella, hän yleensä tietää, minne haluaa. Niiden tavallisten tallaajien, joilla lahjakkuusprofiili muistuttaa ympyrää, kannattaa valita ala, joka työllistää parhaiten keskitason osaajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818