Mustasukkainen mies

...Helpme

Mun uus tapailun kohde on tosi mustasukkainen.. Aina kun näprään puhelinta niin kysyy mitä teet, kenen kanssa kirjoittelet, flirttaileeko joku sulle..jne. Oltiin baarissa ja joku mies tuli kyselemään multa et kuka oon jne, niin tää mies suuttu siitä ja sano et en saa puhuu kellekkään ja et kun seuraavan kerran näkee tätä miestä niin aikoo lyödä häntä... Sit kun asutaan eri paikkakunnilla niin kyselee et oonko yksin ja koko ajan pitäis olla tavoitettavissa.. Hermostuu jos vastaan "myöhässä" viesteihin että en pidä häntä tärkeenä.. Tää myöhässä on ollut max 12h. Sit mietin et onko siks noin mustis jos ite puuhaa jotain mun seläntakana.. Sit se olis tulossa tänne mun luo kylään ja sanoin et joo tuu vaan et kerro millon sulle käy niin voin kattoo aikatauluja, niin se sanoi että joo mäkin haluun kattoo et en tuu yllätyksenä käymään kun en haluu pettyy.. Luulin et tarkotti sitä et jos mulla on jotain menoo et joutuu oleen yksin mut sit se selitti et ei haluu pettyy jos tulee oven taa ja mulla on toinen mies täällä.. Ja mulla ei tullu mieleenkään tollanen.. Sit kun olin sen luona ja menin vessaan.. Ja sit tulinkin tosi nopee pois sieltä kun unohdin jotain niin huomasin et sillä oli mun puhelin kädes ja pisti sen nopeesti pöydälle .. Olin silleen et en olis huomannu koko juttua... Onneks mulla on salasana puhelimes.. Mut sit se koko ajan pelkää et menettää mut ja viimeks kun nähtiin nii mä olin pakannu mun laukkuun mun takin niin sit kun menin omalle paikkakunnalle niin sitä ei ollu missään ja soitin sille niin se sano et se oli sen autos.. Ja se et se ei ois voinu mitenkään tippua se takki sinne autoon et musta tuntu et se halus sillä varmistaa et me nähdään että se oli ottanu sen takin sieltä laukusta.. Oon vaan pirun vihainen siitä koska se on mun lempi takki. Sit sen työpaikalla yks muija sano mulle et älä usko sitä et se valehtelee ja sillä on muita muijia.. Kaikki muut sen työkaverit sano et se muija valehtelee koska on kateellinen ja nyt en tiedä et mihin uskon.. Et meille tuli tosta riitaa ja sit se syytti mua siitä että annoin sen muijan puhuu tommoista mulle.. Mulla meni hermot ja sanoin sille et haista vittu.. Tiedän et oli rumasti sanottu, mut se veti ihan hirveet kilarit ja muuttu tosi agressiiviseksi.. Se heitti yhden konjakkipullon parvekkeelta ja se hajos sinne maahan, sit se käyttäyty tosi uhkaavasti mua kohtaan.. Sit se haukku mut et oon tyhmä, feikki ja haluu unohtaa tän jutun.. Sit sanoin sille selvä unohdetaan tää ja rupesin pakkaa mun kamoja niin se ei päästäny mua pakkaa ja tuli seisoo mun eteen ja otti kädestä kii.. Sit se heitti mun läppärin lattialle.. Sit olin vaan ihan paniikis ja se sano et mä en lähden yhtään mihkää ... Sit kun se huomas kui paniikis olin nii rupes pyyteleen anteeks... Mut musta tuntuu et kun se on noin vainoharhaisen mustasukkainen (ja ilman mitään aihetta, et en oo antanu sille mitään aihetta olla) että se itte pettää mua mun selän takana.. Oon nyt miettiny et haluun lopettaa tän jutun, mut mä pelkään et se kostaa tän mulle jotenkin.. Kun ollaan esim otettu sen kanssa "arkaluonteisia" kuvia... Kun se on sanonu et jos joku satuttaa sitä niin se satuttaa takas..:/ olin ekaks kiinnostunut siitä mut ton käytöksen jälkeen on vaan ruvennu ahdistaa koko ihminen ja haluun mun takin takas!!

13

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on..

      Nyt järki käteen ja äkkiä eroon tuollaisesta ihmisestä... Homma tulee jatkumaan samanlaisena ja todennäköisesti pahenemaan.. ja kun jätät, et pidä minkäänlaista yhteyttä. Vaihdat vaikka numeron salaiseksi, ettei saa pidettyä yhteyttä. ja jos alkaa eron jälkeen kovasti ahdisteleen, niin yhteys poliisiin. Älä vain jää tuollaiseen suhteeseen..

    • anelma34

      mies on todennäköisesti väkivaltainen tyyppi.. uhkaava käytös on ensimmäisiä merkkejä tästä eli otat heti eron siitä!!...ja ilmoitat,jos ei anna sinun olla jatkossa rauhassa..teet ilmoituksen poliisille

    • Kostajan ex

      Voisiko käydä kysymässä poliisilta, miten kannattaisi toimia? Jos esim. yrittää levittää arkaluontoisia kuvianne. Onkohan se luvallista? Itse olen käynyt poliisiasemalla kysellemässä exän kanssa toimimisesta ja selittivät kyllä ystävällisesti. http://www.kysy.fi/kysymykset?f[0]=field_kysy_question_tags:4615. Tässä sivu, jossa voi kysyä poliisilta netissä.

      Olen samaa mieltä jo kirjoittaneiden kanssa. Äkkiä pois.

    • ... Helpme

      Nyt oon ottanu siihen etäisyyttä et en oo pitäny siihen mitään yhteyttä niin se pommittaa mua nyt ihan hirveesti sen viesteillä.. Sit se yrittää soitella mulle esim keskellä yötä yms.. Ensin se laitto kunnon syyllistämisviestiä ja kun en vastannu niin sen jälkeen se on laittanu jotai rakkausviestejä. Sanoin sille että en tykkää et on niin painostava et sen käytös vaan työntää mut pois.. Sit kun se äsken soitti ja vastasin siihen niin se vaan rupes kyseleen et ootko sun exän kanssa, ootko nähny sitä jne.. Se on niin vainoharhainen et se ahdistaa mua.. Sitä kiinnostaavaan se itse.. Se on myöntäny et se laittaa sen elämän ilonsa mun harteille et se ei oo ilonen jos ei oo mun kanssa ja toikin on tosi ahdistavaa koska sit se olettaa et mä teen sen iloseks. Haluisin vaan että se lopettais ton yhteydenpidon.. Välillä se vaikuttaa et se olis oikeesti empaattinen ja sanoo et voit puhuu mulle mitä vaan mut en oikeesti voi puhuu sille mitään koska se ajattelee vaan itteensä ja loppupeleis asiat aina kääntyyy siihen et se on ylimustasukkainen :( rupes ahdistaa toi saman tien ja lopetin heti puhelun.. en tiiä miten pääsen tästä ihmisestä eroon, koska pelkään et se oikeesti tekee jotain jos sanon sille että ei kiinnosta =(

      • fhkklö

        Jätä äkkiä se.


      • …………..

        Tuskin tilanne odottamalla ja toivomalla paraneekaan, mutta paheneminen on todennäköistä. Seuraavan kerran, kun tulee joku tuollainen mustasukkaisuussoitto, kerrot vain selvästi, että et halua sellaista elämääsi. Sen jälkeen et sitten enää vastaa hänelle, tapahtui mitä tahansa. Mies hallitsee sua pelolla, joten älä näytä pelkoa.

        Jos mahdollista, ota joku luotettava ystäväsi uskotuksi ja tukihenkilöksi niin, että sulla on joku, jolle voit soittaa, jos ahdistaa.


      • kokemusta1

        nauhoita muutama sen puhelu,,,samallainen hupsu oli mulla. kuuntelin sen jutut ystävättären kanssa,,,siis aivan seko uhkailija, lopuks uhkas tappaa jopa lapsenikin. vainoharhanen. soitin poliisille ja laitoin kameran ulos, kun jatkuvaan roikku ikkunan alla ja oventakana. pidä ovi lukossa ja pyydä ystäväsi luoksesi ja älä liiku yksin. ne sitten jaksaa kytätä vaikka 24h. kokemusta.


    • Hyvä ihminen

      Unohda koko tyyppi.

      • samantapaista

        Älä vastaa enää mihinkään viesteihin tms. Tuo tyyppi on vaarallinen ja voi todella vahingoittaa sua. Helpoiten antavat periksi ja siirtyvät seuraavan jos et mene mukaan hänen kontaktiyrityksiinsä. Ja todella säästä viesti ja kuvaa, älä liiku yksin ja ilmoita poliisille niinkuin edellä neuvottiin. Saatat olla jopa hengenvaarassa jos oikein paha tapaus on. Valitettavasti joudut jonkun aikaa sietämään kontaktiyrityksiä ja provosointia. Toivon että hän luovuttaa suhteesi jos et pidä mitään yhteyttä. Nä tyypit saattavat käydä myös miespuolisten ystäviesi kimppuun.


      • puolueeon1

        Missä saostuskaivoksessa te kaikki elätte ,häh.


    • å.....ä

      En jaksanu lukee koko juttuu, mutta perheväkivallan ensimmäisiä merkkejä on sairaalloinen mustasukkaisuus ja omistushalu.
      Saattaa olla, että jos jäät katsomaan miten suhde etenee, kirjoittelet tulevaisuudessa perheväkivalta palstalle, etkä tänne.

      Tämä siis oman kokemuksen syvällä rintaäänellä :(

    • kilttu

      Voi hyvä ihminen, toivottavasti olet jo jättänyt tuon taaksesi! Oon myös elänyt samanlaisessa tilanteessa ja tarvii vaan olla rohkea ja vahva että siitä pääsee pois! Kohdallani meni muutama kuukausi ja mies löysi uuden "uhrin" ja sain jatkaa elämääni normaalisti. Arvet kyllä jättää ja kehenkään en osaa luottaa. OLE VAHVA JA TSEMPPIÄ!!! Kyllä elämä voittaa lopulta :)

    • yksinkinparempi

      Itselläni oli aikoinaa mustasukkainen avomies, tiedän mitä se on. Seurusteltiin vain 6 vuotta, mutta mulle riitti. Poltti mun vaatteet takassa, ja sitten erehty kerran lyömään aika pahasti. Annoin samalla mitalla takaisin, löin tuolilla niin lujaa, että pääsin ovesta lähteen. Kerran yritti vielä tulla jutteleen sanoin, että jos et nyt painu muualle, niin sut laitetaan lähtemään. Sulle vaan vinkki, että jätä ihmeessä tuollanen sairas .Minä en muutenkaan ymmärrä mustasukkaista ihmistä, se on sairautta, ja typerää omistushalua, sellaiseen typerykseen minä en enään sorru. Jos joskus vielä alan seurusteleen, ja niitä merkkejä alkaa vaan ilmassa oleen, niin ero tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe