On meinaan melkonen tankero Martinan hengenpelastajat - ohjelmassa. Eikö Minnan kannattais alkaa reenaamaan kiloja pois. Juoksu lienisi se nopein tapa laihtua.
Minna Sara raskaana
14
4477
Vastaukset
- ratsja
valkoinen valas ruma ja itsekäs oma napa ei muutamailmaa olekaan
- Rasvaballo
Aika punkero se Elina Tervokin ja se mikä se matkaopastyttö nyt onkaan nimeltään. Tanakat reidet ja leveä takamus lähes kaikilla. Kyllä siinä porukassa Martina näytti todella upealta. Ja muuten kaksi hoikinta tyttöä pudotettiin ekoina pois...
- rattijuoppo Martina
Rasvaballo kirjoitti:
Aika punkero se Elina Tervokin ja se mikä se matkaopastyttö nyt onkaan nimeltään. Tanakat reidet ja leveä takamus lähes kaikilla. Kyllä siinä porukassa Martina näytti todella upealta. Ja muuten kaksi hoikinta tyttöä pudotettiin ekoina pois...
Martina pudotti kateuksissaan kauneimmat pois.
- Ei kai
rattijuoppo Martina kirjoitti:
Martina pudotti kateuksissaan kauneimmat pois.
?
- No on kyllä
tyttö lihonut sitten BB:n
- joku vauun
eiks toi oo aina ollut vähän iso? no joskus 10v oli hoikka seiskan tähtityttö, mutta sen jälkeen ollut aika siiderinhuuruista... ainakin painon suhteen.
- sannamira
Kuka on Minna Sara?
- Suuri nauraja
Tunnettu kansainvälinen valokuvamalli ja muotinäytösten ykköstähti.
- Pervomees
Onpa vaan ihan pantava tankero.
- Olet siis
BBW-miehiä...
- blogisti
6.1.2013 http://minnasara.fi/blogi/2013/01/06/64/?page2
Onneks mä rakastan treenin aiheuttamaa kipua ja olenkin taas täydessä iskussa.. Tai no en vielä, sillä hommia on paljon tehtävänä tän rasvasen ruhon eteen!!
Tapasin myös valmentajani Tapani "Tape" Valkosen ja tehtiin loistava taistelusuunnitelma kesän kisoja varten. Ei tule olemaan helppoa, mutta varmasti sen arvosta. Nyt painetaan ihan tosissaan eikä ole aikaa jarrutella. Se on kaikki tai mitään!! Tänä keväänä katotaan onko musta siihen, löytyykö tarpeeks asennetta, onko vaadittavaa itsekuria ja selkärankaa.
Mun valmentaja on varma, että mä pystyn siihen. Mun mies on varma, että mä pystyn siihen. Mun ystävät ovat varmoja, että musta on tähän. Mä olen varma, että tää on mun juttu ja mä TODELLAKIN pystyn tähän! Nyt ollaan niin lähellä sitä tavootetta, jonka asetin itselleni 2,5 vuotta sitten. Mulla on selkee kuva mielessä siitä, millasessa kunnossa aion olla ens kesänä, ja kyllä niin kauan kun en siinä tikissä ole, niin peilikuva ei mua tule täysin miellyttämään.
Odotan eniten tätä 5,5kk kestävää matkaa ja kaikkea sitä, mitä tulen matkan aikana kokemaan ja oppimaan. Otan joka viikko itsestäni 3 kuvaa ja julkasen ne sitten ennen kisoja niin näette tekin kuinka suuria muutoksia matkan aikana kropassani tapahtuu.
Astun täysin tuntemattomalle polulle, sillä kyseessä on mun ensimmäinen kisadieetti. Tämä päivä on menny henkiseen valmistautumiseen. Ja ensimmäistä kertaa elämässäni olen varma siitä, että nyt olen valmis tähän.
Tää porsas tahtoo palikat näkyviin ja on niin valmis ku ihminen vaan voi olla.
Mutta sitten 6.8.2013 http://minnasara.fi/blogi/2013/08/06/73/?page2
Keväällä olin pitkään kipeenä. En voinut treenata. Olin työssä, jonne mua ahdisti mennä. Perustin ohjelma- tapahtumatoimistoa (Just a Bit Productions Oy) ja luotsasin Yummeez-tanssiryhmää. Oli liikaa stressiä ja asioita, joita piti hoitaa. Päätin, etten edes tähtää tän vuoden kisoihin, vaan annan itselleni aikaa miettiä, mitä oikeasti haluan tehdä ja mihin musta on.
Sitten tuli kesä - ah mikä ihana tekosyy syödä hyvin ja jumpata vähän.
Salilla olen kesän aikana käynyt tasan 2 kertaa. Ei vaan ole napannut. Kyllä yleensä nautin siitä, mutta halusin ottaa koko touhuun hieman etäisyyttä, jotta osaan tehdä päätöksen siitä, että tähtäänkö mä kisalavalle vai en. Kesällä olen myös viettänyt aikaa ystävien ja perheen kanssa. Olen nauttinut hyvästä ruoasta ja parhaimmasta seurasta.
Mieheni kannustaa mua täysillä ja uskoo, että mä voin menestyä. Itse pitkään epäilin itseäni. Voinko oikeasti menestyä itse ilman lisälääkitystä.. Olen niin kilpailuhenkinen, että kun johonkin ryhdyn, niin kyllä mä voittoa tavoittelen. En tiedä miksi, mutta usko itseeni oli mennyt tässä asiassa. Ehkä pelkäsin liikaa epäonnistumista.
Mun fitness projekti on ollut muutaman kuukauden jäissä, sillä mä olen miettinyt, että onko musta oikeasti siihen vai kuoppaanko koko tavotteen. Onko mulla tarpeeksi vahva selkäranka kieltäytyä kaikesta, mitä ei ruokavaliossa ole kirjattuna, onko mulla oikeasti kurinalaisuutta herätä joka ikinen aamu lenkille. Pystynkö mä elämään vain sille yli puolen vuoden ajan, asettaen aina mun tavoitteen etusijalle kaiken muun edelle. Olenko sittenkin luovuttaja?! LUOVUTTAJA - sana jota en siedä, LUOVUTTAMINEN - tyhmintä mitä mun mielestä ihminen voi tehdä.
Kesän loppumetreillä olen kuitenkin päätökseni tehnyt. En ole luovuttaja enkä luovuta myös tässäkään asiassa. Seison ensi kesänä (2014) lavalla elämäni kovimmassa kunnossa 27-vuotiaana. Mä hetkeks unohdin, miksi tätä teen, ja unohdin uskoa itseeni. En enää. Nyt olen täysillä mukana.
Että sellanen nainen. Ihmeellistä poukkoilua edestakaisin. Välillä päätetään että treenataan ja ollaan timmissä kunnossa, sitten ollaankin luovuttamassa. Ja kertokaapa nyt, että onko Minna treenanneen näköinen tällä hetkellä, kun se tuossa vielä viime vuonna niin suunnitteli? Aika pullukalta näyttää mun mielestä. No saahan sitä silikonia aina lisää niin tietää mihin miesten huomio kiinnittyy! :D - Tuhti on tyttö
juu
- mmmn
Minu mielestäni Minna upee. todella haluttava näköne.
- Anonyymi
Katsokaa valokuvia vuodelta 1980, onko yhtään lihavaa ihmistä? Iso perse ja selluliittireidet on nykyään muotia. Vika on Kim kardashianin ja woltin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841