En kyllä ymmärrä minkä takia täällä Nurmeksen Suomi24 sivuilla pitää vetää kaikki keskustelut ihan överiksi. Ruetaan puhumaan vaikka sun mistä asiasta poikkeavasta. Vähän nyt aikuisuutta tähän hommaan! Ennen oli sentään mukava lukea näitä keskusteluja niin nyt hyvä kun jaksaa vaivautua katsomaan ensimmäiset kommentit kun tietää, että loppu keskustelu on ihan täyttä pa*skaa! Esimerkiksi sutki hössötys ja alapää jutut pois niin jo on mieleisempää luettavaa täälläkin!
Nurmeksen suomi24 keskustelut
13
1506
Vastaukset
- voihan kakka
Ei siinä mitään, mutta kun sain satiaiset! Alapäätä kirvelee julmetusti, että olisiko myös herpes?
- Pieni, pieru, pierul
Pieni, pieru, pierulainen, pieree ja pirauttelee; rutisten rupattelevi, ripulirako raikahan, piruiksensa pierautelloo.
Pökäleensä pynnii pönttöön kelpo sonni. Anna tulla pitkä monni. Etkö suostu, teräkseksikö tekeytyvit.
Löyhkä kuin tuonelan purolla pahalla, tiheänä leijuu ei oo reiluu. Suu liikkui, järisi parta, vaan ei leuka lonkaellut.
Poikkiteloin, nutturalla, pois must liikui otus musta. Rumalla rullalla, mielellä matalalla.- Anonyymi
No tämäpä runo rupatteli, naurun runnoi, runnoi toisen, runnoipa vielä kolmannenki, tiristi kyynelet puroiksi. Näillä Karjalan kankahilla, tuonelan esisijoilla, makean naurun majasissa, torpissa tutisevissa. Ei ole turpa nutturalla, rumalle rullalle keritty.
- teräsmieskö
Pierullakin on hirttänyt levy päälle,kohta haisee joka palstalla.Alkais jo riittää.
- Överiksi on mennyt
Ei kai täällä kukaan täysjärkinen viihdy sekuntiakaan kauempaa...
- Anonyymi
Paraskin paskan puhuja.
- Anonyymi
Niin,kuin sinäkin onneton nössö Imbesilli Imbesilliteetti
- Anonyymi
Mustalainen ei saanut tulla…
Mustalainen meni kauppaan ja häneltä kysyttiin:
-Miksi naamasi on täynnä valkoista nestettä?
-Vaimo ei antanut minun tulla mutta tulin silti
Mustalainen soitti työnjohtajalleen.
Mustalainen soitti työnjohtajalleen.
minä en pääse tänään töy…. tyo… töö… perkele! toi on niin vaikea lausua, minä en tule tänään teille!
Mustalainen lampsi työvoimatoimistoon
Mustalainen lampsi työvoimatoimistoon sisään ja suoraan virkailijan luokse. ”Nyt tarttee töitä, löytyiskö mitään?”
Virkailija: ”Pieni hetki, minä katselen koneelta… Joo kyllä löytyy. Toimitusjohtajan paikka isossa teknologiayrityksestä. Palkka 15.000 EUR/KK, työsuhde mersu (uusinta vuosimallia tietenkin), sekä asunto helsingin keskustasta”.
Mustalainen: ”Nyt sie kyllä huijjaat minnuuu!”
Virkailija: ”Itseppähän aloitit”.
Mustalainen ja Suomalainen leipomossa
Mustalainen ja Suomalainen menevät leipomoon.
Mustalainen varastaa välittömästi kolme munkkia, tunkee ne taskuunsa ja kehuu ”katso nyt kuinka hyvä olen varastamaan. Omistaja ei huomannut mitään”.
”Tyypillistä mustalaistoimintaa” vastaa Suomalainen. ”Annas kun näytän miten rehellisyydellä saadaan täysin samat tulokset”
Suomalainen menee omistajan puheille ja sanoo ”Jos annat minulle kolme munkkia näytän sinulle taikatempun”.
Kiinnostuneena leipomon omistaja suostuu.
Saatuaan munkit Suomalainen pistää ne välittömästi poskeensa. Omistaja kysyy tyrmistyneenä ”No mikä se taikatemppu on nyt on?!”
Suomalainen vastaa ”katsoppa Mustalaisen taskuihin”- Anonyymi
Hei miehet!! Uh-uiii
T: tomofnurmes
- Anonyymi
Taitaa suurimmaksi osaksi olla jaskan pauhantaa.
- Anonyymi
Miksi nunnat eivät juo kahvia, no siksi, koska rupeaa tekemään munkkia mieli.
- Anonyymi
Hei minulla on tesla ja se on niin älykäs 😇
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752