Nurmeksen suomi24 keskustelut

Sutkit ynnämuut

En kyllä ymmärrä minkä takia täällä Nurmeksen Suomi24 sivuilla pitää vetää kaikki keskustelut ihan överiksi. Ruetaan puhumaan vaikka sun mistä asiasta poikkeavasta. Vähän nyt aikuisuutta tähän hommaan! Ennen oli sentään mukava lukea näitä keskusteluja niin nyt hyvä kun jaksaa vaivautua katsomaan ensimmäiset kommentit kun tietää, että loppu keskustelu on ihan täyttä pa*skaa! Esimerkiksi sutki hössötys ja alapää jutut pois niin jo on mieleisempää luettavaa täälläkin!

13

1597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihan kakka

Ei siinä mitään, mutta kun sain satiaiset! Alapäätä kirvelee julmetusti, että olisiko myös herpes?

• Pieni, pieru, pierul

Pieni, pieru, pierulainen, pieree ja pirauttelee; rutisten rupattelevi, ripulirako raikahan, piruiksensa pierautelloo.
      Pökäleensä pynnii pönttöön kelpo sonni. Anna tulla pitkä monni. Etkö suostu, teräkseksikö tekeytyvit.

Löyhkä kuin tuonelan purolla pahalla, tiheänä leijuu ei oo reiluu. Suu liikkui, järisi parta, vaan ei leuka lonkaellut.

Poikkiteloin, nutturalla, pois must liikui otus musta. Rumalla rullalla, mielellä matalalla.

• Anonyymi

No tämäpä runo rupatteli, naurun runnoi, runnoi toisen, runnoipa vielä kolmannenki, tiristi kyynelet puroiksi. Näillä Karjalan kankahilla, tuonelan esisijoilla, makean naurun majasissa, torpissa tutisevissa. Ei ole turpa nutturalla, rumalle rullalle keritty.

• teräsmieskö

Pierullakin on hirttänyt levy päälle,kohta haisee joka palstalla.Alkais jo riittää.

• Överiksi on mennyt

Ei kai täällä kukaan täysjärkinen viihdy sekuntiakaan kauempaa...

• Anonyymi

Paraskin paskan puhuja.

• Anonyymi

Niin,kuin sinäkin onneton nössö Imbesilli Imbesilliteetti

• Anonyymi

Mustalainen ei saanut tulla…

Mustalainen meni kauppaan ja häneltä kysyttiin:
      -Miksi naamasi on täynnä valkoista nestettä?
      -Vaimo ei antanut minun tulla mutta tulin silti

Mustalainen soitti työnjohtajalleen.

Mustalainen soitti työnjohtajalleen.

minä en pääse tänään töy…. tyo… töö… perkele! toi on niin vaikea lausua, minä en tule tänään teille!

Mustalainen lampsi työvoimatoimistoon

Mustalainen lampsi työvoimatoimistoon sisään ja suoraan virkailijan luokse. ”Nyt tarttee töitä, löytyiskö mitään?”

Virkailija: ”Pieni hetki, minä katselen koneelta… Joo kyllä löytyy. Toimitusjohtajan paikka isossa teknologiayrityksestä. Palkka 15.000 EUR/KK, työsuhde mersu (uusinta vuosimallia tietenkin), sekä asunto helsingin keskustasta”.

Mustalainen: ”Nyt sie kyllä huijjaat minnuuu!”

Virkailija: ”Itseppähän aloitit”.

Mustalainen ja Suomalainen leipomossa

Mustalainen ja Suomalainen menevät leipomoon.

Mustalainen varastaa välittömästi kolme munkkia, tunkee ne taskuunsa ja kehuu ”katso nyt kuinka hyvä olen varastamaan. Omistaja ei huomannut mitään”.

”Tyypillistä mustalaistoimintaa” vastaa Suomalainen. ”Annas kun näytän miten rehellisyydellä saadaan täysin samat tulokset”

Suomalainen menee omistajan puheille ja sanoo ”Jos annat minulle kolme munkkia näytän sinulle taikatempun”.

Kiinnostuneena leipomon omistaja suostuu.

Saatuaan munkit Suomalainen pistää ne välittömästi poskeensa. Omistaja kysyy tyrmistyneenä ”No mikä se taikatemppu on nyt on?!”

Suomalainen vastaa ”katsoppa Mustalaisen taskuihin”

• Anonyymi

Hei miehet!! Uh-uiii
        T: tomofnurmes

• Anonyymi

Taitaa suurimmaksi osaksi olla jaskan pauhantaa.

• Anonyymi

Miksi nunnat eivät juo kahvia, no siksi, koska rupeaa tekemään munkkia mieli.

• Anonyymi

Hei minulla on tesla ja se on niin älykäs 😇

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      109
      4236
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      78
      3466
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      80
      3280
    4. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      24
      3199
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3132
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      72
      2896
    7. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2770
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      61
      2721
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2539
    10. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2384
    Aihe