Nurmeksen suomi24 keskustelut

Sutkit ynnämuut

En kyllä ymmärrä minkä takia täällä Nurmeksen Suomi24 sivuilla pitää vetää kaikki keskustelut ihan överiksi. Ruetaan puhumaan vaikka sun mistä asiasta poikkeavasta. Vähän nyt aikuisuutta tähän hommaan! Ennen oli sentään mukava lukea näitä keskusteluja niin nyt hyvä kun jaksaa vaivautua katsomaan ensimmäiset kommentit kun tietää, että loppu keskustelu on ihan täyttä pa*skaa! Esimerkiksi sutki hössötys ja alapää jutut pois niin jo on mieleisempää luettavaa täälläkin!

13

1527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihan kakka

Ei siinä mitään, mutta kun sain satiaiset! Alapäätä kirvelee julmetusti, että olisiko myös herpes?

• Pieni, pieru, pierul

Pieni, pieru, pierulainen, pieree ja pirauttelee; rutisten rupattelevi, ripulirako raikahan, piruiksensa pierautelloo.
      Pökäleensä pynnii pönttöön kelpo sonni. Anna tulla pitkä monni. Etkö suostu, teräkseksikö tekeytyvit.

Löyhkä kuin tuonelan purolla pahalla, tiheänä leijuu ei oo reiluu. Suu liikkui, järisi parta, vaan ei leuka lonkaellut.

Poikkiteloin, nutturalla, pois must liikui otus musta. Rumalla rullalla, mielellä matalalla.

• Anonyymi

No tämäpä runo rupatteli, naurun runnoi, runnoi toisen, runnoipa vielä kolmannenki, tiristi kyynelet puroiksi. Näillä Karjalan kankahilla, tuonelan esisijoilla, makean naurun majasissa, torpissa tutisevissa. Ei ole turpa nutturalla, rumalle rullalle keritty.

• teräsmieskö

Pierullakin on hirttänyt levy päälle,kohta haisee joka palstalla.Alkais jo riittää.

• Överiksi on mennyt

Ei kai täällä kukaan täysjärkinen viihdy sekuntiakaan kauempaa...

• Anonyymi

Paraskin paskan puhuja.

• Anonyymi

Niin,kuin sinäkin onneton nössö Imbesilli Imbesilliteetti

• Anonyymi

Mustalainen ei saanut tulla…

Mustalainen meni kauppaan ja häneltä kysyttiin:
      -Miksi naamasi on täynnä valkoista nestettä?
      -Vaimo ei antanut minun tulla mutta tulin silti

Mustalainen soitti työnjohtajalleen.

Mustalainen soitti työnjohtajalleen.

minä en pääse tänään töy…. tyo… töö… perkele! toi on niin vaikea lausua, minä en tule tänään teille!

Mustalainen lampsi työvoimatoimistoon

Mustalainen lampsi työvoimatoimistoon sisään ja suoraan virkailijan luokse. ”Nyt tarttee töitä, löytyiskö mitään?”

Virkailija: ”Pieni hetki, minä katselen koneelta… Joo kyllä löytyy. Toimitusjohtajan paikka isossa teknologiayrityksestä. Palkka 15.000 EUR/KK, työsuhde mersu (uusinta vuosimallia tietenkin), sekä asunto helsingin keskustasta”.

Mustalainen: ”Nyt sie kyllä huijjaat minnuuu!”

Virkailija: ”Itseppähän aloitit”.

Mustalainen ja Suomalainen leipomossa

Mustalainen ja Suomalainen menevät leipomoon.

Mustalainen varastaa välittömästi kolme munkkia, tunkee ne taskuunsa ja kehuu ”katso nyt kuinka hyvä olen varastamaan. Omistaja ei huomannut mitään”.

”Tyypillistä mustalaistoimintaa” vastaa Suomalainen. ”Annas kun näytän miten rehellisyydellä saadaan täysin samat tulokset”

Suomalainen menee omistajan puheille ja sanoo ”Jos annat minulle kolme munkkia näytän sinulle taikatempun”.

Kiinnostuneena leipomon omistaja suostuu.

Saatuaan munkit Suomalainen pistää ne välittömästi poskeensa. Omistaja kysyy tyrmistyneenä ”No mikä se taikatemppu on nyt on?!”

Suomalainen vastaa ”katsoppa Mustalaisen taskuihin”

• Anonyymi

Hei miehet!! Uh-uiii
        T: tomofnurmes

• Anonyymi

Taitaa suurimmaksi osaksi olla jaskan pauhantaa.

• Anonyymi

Miksi nunnat eivät juo kahvia, no siksi, koska rupeaa tekemään munkkia mieli.

• Anonyymi

Hei minulla on tesla ja se on niin älykäs 😇

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3286
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe