Minulla on Saunalahden mobiililaajakaista -liittymä. Koneenikin kanssa oli aiemmin ongelmia ja palautin tehdasasetukset. Joka tapauksessa nettiin pääsemiseki saa melkein joka kerta taisitella, että sivut latautuvat. Mistähän tämä kertoo? Lienee lukittu 4G asemaan, mutta minulle riittäisi 3G. Miten muutan 4G:n 3G:ksi? Jos vika nyt siinä piilee? Eilenkin näytti, että yhteyksiä on käytetttävissä ja kaiken piti olla ok, mutta vasta ajan päästä sain sivut auki. Tosi ärsyttävää, kun käytän nettiä vain tarpeeseen, en niinkään tappaakseni aikaa.
Yhdistäminen
1
150
Vastaukset
Mokkulan hallintaohjelmasta voi muuttaa näitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078943
- 936810
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656570Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345491Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665083- 553551
- 503385
- 513142
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512926