Niin eli vastaa omaan kysymykseesi ja kirjoita aina seuraavalle taas kysymys. Jos joku ihmettelee miten tämä tänne kuuluu niin kyselkää vaikka hevosaiheisia;D Mä alotan;
"Kuin kauan oot tienny tän keskustelupalstan olemmassaolosta?"
Kysy seuraavalta!;D
12
333
Vastaukset
- hönötti
mä oon tienny tän palstan olemassaolosta n. reilu puoli vuotta.
seuraavalle kysymys eli: elämäsi hevonen? :)- -Heppuli-
Elämäni hevonen on Aamori.
kyssä: omistatko hevosen/ponin? - Lumppari
-Heppuli- kirjoitti:
Elämäni hevonen on Aamori.
kyssä: omistatko hevosen/ponin?Omistan ponin ja yksi-kolmasosan hevosesta. :)
Seuraavalle kysymys: Millainen oli eka laukkasi..?? (vai oletko laukannut..:) - Joni
Lumppari kirjoitti:
Omistan ponin ja yksi-kolmasosan hevosesta. :)
Seuraavalle kysymys: Millainen oli eka laukkasi..?? (vai oletko laukannut..:)Laukannut,kun en ratsasta vaan vain ajan.Kyssäri:onko ponillasi loimea,ja mistä oot sen ostanu?
- Mietiskelijä
Joni kirjoitti:
Laukannut,kun en ratsasta vaan vain ajan.Kyssäri:onko ponillasi loimea,ja mistä oot sen ostanu?
Heips, eka laukkani oli, kun ponikoulussa ponini lähti hurjaan kiitolaukkaan -en pudonnut :) En omista hevosta / ponia, ei siis loimea. Kysymys: Mikä on ollut kamalin ratsastustuntisi? Entä ihanin?
- Manzikka
Joni kirjoitti:
Laukannut,kun en ratsasta vaan vain ajan.Kyssäri:onko ponillasi loimea,ja mistä oot sen ostanu?
Hevosellani on parikin loimea ja oon ostanu kummatkin hööksistä.
Seuraava kysymys: miten kauan oot ratsastanu
ja missä tallilla käyt? - isosisko
Mietiskelijä kirjoitti:
Heips, eka laukkani oli, kun ponikoulussa ponini lähti hurjaan kiitolaukkaan -en pudonnut :) En omista hevosta / ponia, ei siis loimea. Kysymys: Mikä on ollut kamalin ratsastustuntisi? Entä ihanin?
Kamalin ratsastustunti, minkä muistan oli varmaan nykyisellä vakihepallani se ensimmäinen. Hepalla on maailman kaikkein isoin ravi ja viidentoista minuutin päästä mietin vain päässäni, että haluan pois. Opettajan kannustus kuitenkin rohkaisi ja halusin yrittää uudelleen. Lopputulos: ihanin ratsastustunti viime viikolla, kun ensimmäisen kerran tuolla hevosella pääsimme niin hyvään yhteisymmärrykseen, että mentiin kuolaimella kauniimmin kuin koskaan.
Kysymys: Mikä on suurin hevosunelmasi? - N3NNi
Manzikka kirjoitti:
Hevosellani on parikin loimea ja oon ostanu kummatkin hööksistä.
Seuraava kysymys: miten kauan oot ratsastanu
ja missä tallilla käyt?oon ratsastanu n. viis vuotta, käyn isosiskon yksityistallilla.. (:
seuraavalle kysymys: Monellako ratsastusleirillä olet ollut? - Satu
N3NNi kirjoitti:
oon ratsastanu n. viis vuotta, käyn isosiskon yksityistallilla.. (:
seuraavalle kysymys: Monellako ratsastusleirillä olet ollut?Niin eli yhdellä:D
Kysymys: Onko sulla hoitsuu? - rapu1981
Satu kirjoitti:
Niin eli yhdellä:D
Kysymys: Onko sulla hoitsuu?Tavallaan sillä mulla on oma polle.
Kysymys seuraavalle:Mikä on hulluinta mitä oot tehny tallilla tai hevosella? - jenni
rapu1981 kirjoitti:
Tavallaan sillä mulla on oma polle.
Kysymys seuraavalle:Mikä on hulluinta mitä oot tehny tallilla tai hevosella?Tallilla kamalinta on ollu se että tippuin shettiksen selästä ku se lähti kiitolaukkaan nii ja kahesti samalla tunnilla!!Tässä seuraava kysymys:Missä käyt ratsastamassa??
- Heppa-fani94
jenni kirjoitti:
Tallilla kamalinta on ollu se että tippuin shettiksen selästä ku se lähti kiitolaukkaan nii ja kahesti samalla tunnilla!!Tässä seuraava kysymys:Missä käyt ratsastamassa??
Mä ratsastan kotona nimittäin mulla on oma polle!
Tässä ois seuraava kysymys:Onko sulla hoitsua??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862