Kenellä Vesimieslapsi?

Aurinkoleijona

Millainen on vesimieslapsi? Kiinnostaisi tietää, millaisia huomioita käyttäytymisestä ja luonteesta sekä sen kehittymisestä on. Tyttäreni on vesimies, kuu leijonassa, nouseva skorpioni ja voin sanoa että hän on todellinen draaman kuningatar...

11

3565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse

      minulla on vesimies sisko... hän on ollut erittäin vaikea lapsena (nyt jo 21vuotias)
      kiukuttelu jatkuu vieläkin... mutta se on luonteesta kiinni...

    • Neitsyt mamma

      Poikani on vesimies. Han on haaveileva,kiltti, dramaattinen ja taiteellinen poika!

      Vauvana rauhallinen ja tottelevainen poika, pikkuveljen synnyttya, pikkuveikka on skorppari, kayttaytyy kuten normaali isoveli, kiusaa ja tonii, valilla kuitenkin muistaa puolustaa ja pussailla!

      pienesta saakka osannut esittaa dramaattisesti kaatumisensa, itkunsa, tahtonsa.

      Taiteellinen, vaatteet ovat todella tarkeita! Vaatekaupoissa myyjat ihmetelleet lapsen kiinnostusta vaatteisiin. Tekee paperista vaatteita itselleen ja piirtaa paljon.

      Haaveilee ja saattaa pohtia asioita ihan hiljaa ja on erittain hidas!

      • Nanna

        Poika on kohta 7 vuotias ja TODELLA voimakastahtoinen ja omapäinen.Toisaalta taas sosiaalinen ja vilkas omantiensä kulkija joka ei ujostele ketään eikä mitään.Paljon vaatii huomiota ja kannustusta,halausta ja suukottelua.Pitää isoveljeään kuninkaana ja pikkuveljeä välttämättömänä pahana:)
        Sillä tavalla kyllä hidas että asiat täytyy esittää etukäteen että herra saa ne sulatella ja sitten onnistuu mutta jos asioiden pitäisi tapahtua nyt ja heti niin johan menee jarru päälle ja poika ei liiku minnekkään ennenkun on saanut asiaa aikansa sulatella.
        Aivan ihana ja omanlaisensa lapsi:)


      • vilja

        olen itse vesi mies ja kaikki vesimiehet haavailevat paljon ja ovat tai teelisia ja myskin kilttejä se on ihan noormaalaija kun poikasi kasaa isomaksi nii puhu hänen kansaan kaikesta ja lohduta häntä aina kun hän itkee se saa hänet tuntemaan että välität hänestä oikeen paljon


    • Vesimies lapsi

      me ollaan mieltä vaihtavia tyyppejä, joskus tosi ilosia, sitten taas vihasia. on ollu äitillä kestettävää...:) me ollaan luovia ja keksitään aian uutta ja jännää. jos on tulsää niin se useimmiten purkautuu vanhempiin... mutta muuten todella ihania ja mukavia tyyppejä...:)

    • veskariäiti

      Minulla on oikeastaan jo vesimiesnuori, kohta täysi-ikäinen, mutta ei niin kovin kauan sitten lapsi.

      Erittäin omalaatuinen persoona, todellakin hidas, toimii aivan oman logiikkansa mukaan, mutta saa hommansa silti lähestulkoon aina tehtyä.Välillä ihmettelemme hänen päähänpistojaan koko perheen voimin. Luonne ei ole tipan tippaa samankaltainen kuin muilla sisaruksillaan ( skorpioni, vaaka ja leijona.

      Vaikka olen itsekin vesimies horoskoopiltani, en jaksa aina ymmärtää poikani sfääreissä liikkuvia juttuja, ehkä siis liikuskelen itse aivan toisissa ulottuvuuksissa.

      Vesimieslapset ovat tutkijaluonteita, kaikki kiinnostaa, kaikkeen löytyy aikaa, oli se sitten koulumatkalla tai roskiksenvientireissulla. Tästä johtuen he ovat todellisia lahopäitä, kun vastaan tulee kesken kaiken jotain mielenkiintoista, saa vanha homma jäädä sikseen kun pitää aloittaa jo toista. Jos haluaa jättää jotain veskarilapsen muistin varaan, kehotan turvautumaan ainakin muistilappuihin tai muuhun tukikeinoon. Kokemus on osoittanut, että vesimieslapsen muisti on n. 1,5 minuuttia pitkä ja kaiken lisäksi hyvin valikoiva, kuten kuulonsakin.

      Tämä lapsi on suuri persoonallisuus, jota ei kaikkien ole tarkoituskaan pystyä ymmärtämään. Hän nauttii saadessaan olla niin kuin haluaa, ja johtuen suuresta älykkyydestään, saa kuin ihmeen kaupalla useimmat hommistaan jopa hoidettua.

      • Aurinkoleijona

        Tuo kuulostaa omalta tyttäreltäni. Hän on samanlainen omissa sfääreissään kulkeva, kiukkua ja naurua vuorotellen, mutta niin viehättävä halutessaan. Meidän perhe ei myöskään pysy hänen aivoitustensa perässä. Siis meno jatkuu tulevaisuudessa! No melkein arvasin. Tunnen aikuisia veskareita ja niin mukavia ja viehättäviä kuin ovatkin, tosi omituisia...


      • Tiina K.

        Kiitos kirjoituksestasi! Auttoi ymmärtämään tytärtäni (4v.) ja hänen käytöstään. Siinä kun toisinaan tunnu olevan mitään logiikkaa! Ja koska itse olen aivan päinvastainen hänen kanssaan niin onnistun saamaan riidan aikaiseksi liian usein, pitäisi antaa enemmän tilaa olla omanlainen. Toi naurun ja itkun nopea vaihtelu on tosi rasittavaa, jo nyt, mitä se mahtaa olla murkkuna?


      • vesimiesnainen
        Aurinkoleijona kirjoitti:

        Tuo kuulostaa omalta tyttäreltäni. Hän on samanlainen omissa sfääreissään kulkeva, kiukkua ja naurua vuorotellen, mutta niin viehättävä halutessaan. Meidän perhe ei myöskään pysy hänen aivoitustensa perässä. Siis meno jatkuu tulevaisuudessa! No melkein arvasin. Tunnen aikuisia veskareita ja niin mukavia ja viehättäviä kuin ovatkin, tosi omituisia...

        Äitini oli vesimies, itse olen vesimies ja nyt minullakin on 10v vesimieslapsi, tyttö.Itselläni on kuu härässä ja nouseva skorpioni.En ollut koskaan lapsena kiinnostunut nukkeleikeistä enkä kouluaikana edellisen illan tv-ohjelmista kuten useimmat muut luokkakaverit.Sen vuoksi olikin hieman hankala löytää samanhenkisiä kavereita ja olinkin paljon poikien kanssa.Tyttöni ei myöskään ole koskaan ollut nukeista esim.barbeista kiinnostunut tai kotileikeistä.Sen sijaan hän on aina viihtynyt paljon yksikseenkin ja tekemisen pulaa ei ole ollut, on hänellä sen verran vilkas mielikuvitus.Hän on aivan pienestä 2.5 - 3v tykännyt tosi paljon piirtämisestä yms.askartelusta ja kolme vuotiaanakin heti aamusta alkaen viihtynyt kyniensä ja paperiensa äärellä ihan tuntitolkulla.Piirustuksia on ihan pahvilaatikoittain varastossa.Myös aamuisin on ollut kiva pukea kenkiä jalkaan kun niistä on löytynyt rullalle käärittyjä piirustuksia ja erilaisia askarreltuja asioita.Takkien taskut yms muut piilopaikat täynnä kaikenlaista sälää. Hän on myöskin erittäin voimakastahtoinen ja erittäin omapäinen ja huumorissa löytyy.Tyynyn alla on ollut melkein joka aamu joku kiva yllätys.Kaikki luontodokumentit ja fantasiaohjelmat ovat olleet tähän asti kiinnostavia. Pókemonit ja digimonit olleet ihan ykköskatstottavia myös kaikki avaruusohjelmat ja viime aikoin idän soturit.Erilaiset narut ja nauhat ja kaikki paperista leikatut suikaleet ovat koristaneet joka huonetta meillä ja takkien vyöt,huivit on sidottu mitä ihmeellisimpiin paikkoihin koristeeksi.Hanskoista on pitänyt muotoilla esim. jäniksiä ja mitä erilaisempia asioita.Että kekseliäisyyttä on vaikka muille jakaa.Ja tyypillinen ominaisuus on myöskin hitaus niin syödessä kuin pukiessa.Hänelle on myös kerrottava uusista asioista hyvissä ajoin etukäteen, jos haluaa välttää katastrofaalisen kohtauksen, on järjestettävä aikaa sopeutumiseen.Että tällaista meillä. Ja on kyllä usein saanut ihmetellä sitä kekseliäisyyden määrää.Sellaisia hetkiä ei juuri ole tullut, että hänellä ei olisi mitään tekemistä.Tekemistä on tähän asti riittänyt aina, eikä sitä ole erikseen tarvinnut järjestää.


    • marika

      olen itsi vesimies lapsi enkä mikään mailman helpoin lapsi

    • santtu

      vesimieslapsi on hyvin temperamenttinen minä itse ihminen loukkaantuu helposti ,heikomman puolustja mutta osaa olla kiusaajakin turhautuu helposti, totuuksien laukoja, rakastaa väittelyä mutta ei halua jäädä toiseksi ,kovapäinen kaikintavoin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe