Olen kohta 20-vuotias ja ollut seksielämässä mukana n. seitsemän vuotta. Menetin neitsyyteni seksuaalisen hyväksikäytön seurauksena. En pysty harrastamaan seksiä kahtena päivänä peräkkäin tai edes kolmena tai kipu on suunnaton. Kosteudesta tai haluista ei ole puute. Parhaiten harrastan seksiä, kun olen juonut alkoholia. Pitäisikö väkisit harrastaa seksiä päivittäin, jotta vagina ns. tottuu kivusta huolimatta, vai onko vika korvien välissä? Gynellä on tullut kerran käytyä, piti tehdä papakoe muttei siittä tullut yhtikäs mitään kun en kuulemma rentoutunut. Gynestä jäi kamalat kokemukset, joten en ole sen koommin käynyt. Onko kellään kokemuksia vaginismista? Haluan apua!
Seksi sattuu
Toivoton94
2
169
Vastaukset
- Toivoton94
Olen nähtävästi yksin ongelmani kanssa.
- jokuhyyp
kannattaa totutella vähäkerrassaan pidentämään aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652238- 1981260
- 711078
- 1021031
Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211889"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig193864Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10807- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta47730