Olen kohta 20-vuotias ja ollut seksielämässä mukana n. seitsemän vuotta. Menetin neitsyyteni seksuaalisen hyväksikäytön seurauksena. En pysty harrastamaan seksiä kahtena päivänä peräkkäin tai edes kolmena tai kipu on suunnaton. Kosteudesta tai haluista ei ole puute. Parhaiten harrastan seksiä, kun olen juonut alkoholia. Pitäisikö väkisit harrastaa seksiä päivittäin, jotta vagina ns. tottuu kivusta huolimatta, vai onko vika korvien välissä? Gynellä on tullut kerran käytyä, piti tehdä papakoe muttei siittä tullut yhtikäs mitään kun en kuulemma rentoutunut. Gynestä jäi kamalat kokemukset, joten en ole sen koommin käynyt. Onko kellään kokemuksia vaginismista? Haluan apua!
Seksi sattuu
Toivoton94
2
140
Vastaukset
- Toivoton94
Olen nähtävästi yksin ongelmani kanssa.
- jokuhyyp
kannattaa totutella vähäkerrassaan pidentämään aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211801Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531661- 301413
- 691083
- 50992
- 53870
- 23840
- 49831
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?172824Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä173702