Olen kohta 20-vuotias ja ollut seksielämässä mukana n. seitsemän vuotta. Menetin neitsyyteni seksuaalisen hyväksikäytön seurauksena. En pysty harrastamaan seksiä kahtena päivänä peräkkäin tai edes kolmena tai kipu on suunnaton. Kosteudesta tai haluista ei ole puute. Parhaiten harrastan seksiä, kun olen juonut alkoholia. Pitäisikö väkisit harrastaa seksiä päivittäin, jotta vagina ns. tottuu kivusta huolimatta, vai onko vika korvien välissä? Gynellä on tullut kerran käytyä, piti tehdä papakoe muttei siittä tullut yhtikäs mitään kun en kuulemma rentoutunut. Gynestä jäi kamalat kokemukset, joten en ole sen koommin käynyt. Onko kellään kokemuksia vaginismista? Haluan apua!
Seksi sattuu
Toivoton94
2
200
Vastaukset
- Toivoton94
Olen nähtävästi yksin ongelmani kanssa.
- jokuhyyp
kannattaa totutella vähäkerrassaan pidentämään aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99622
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574