Voiko räystäskourun sulanapitokaapelin kylmäpään viedä syöksytorven kautta? Miten kaapeli tavallisesti kiinnitetään räystäskouruun?
Räystäskourun sulanapito
3
3166
Vastaukset
- Itsesäätyvä
Minulla!. Mietin että jos sulatat räystäskourun ja ränni on jäässä, vesi tulvii hallitsemattomasti mistä pääsee alas!. Vaikea sanoa tarkemmin, kun en tiedä sinun asennustapaasi ?
Minä taas sulatan itserajoituvalla kaapelilla syöksytorven, kylmäpää menee ulkokautta katolle, olen vaan katsellut pistorasiaan turvakelloa (munakelloa) ei vaan löydy, toinen mahdollisuus on tietysti termostaatti !
Sinuna en laittaisi kumikaapelia (kylmääpäätä) syöksytorveen koska aina on olemassa vaara että jäät rikkovat kumikaapelin, koska kumikaapeli (kylmäpää) ei sulata jäätä !
Asenna niin pitkä sulatuskaapeli joka ulottuu rännistä syöksytorven kautta jopa 1-1/2 metriä putkistoon !, tietysti onhan kaapeli kallista, mutta pistää kyllä miettimään !- Itsesäätyvä
Ai niin kysyit kiinnitystapoja ?, voisit tietysti käyttää mielikuvitusta, mutta ota vinkkejä:
Googlelta, kirjoita ensinnä "sulanapitokaapeli"
ja nappaa SILEKA/sadevesijärjestelmään, kun olet mennyt tämän läpi niin ota:
Googlelta, kirjoita "sulanapitokaapelit", huom ! (t), ja ensimmäinen nappaa, Elfoil Oy, ja onhan niitä muitakin, mutta tässä kaksi - Tarvetta harkitseva
Itsesäätyvä kirjoitti:
Ai niin kysyit kiinnitystapoja ?, voisit tietysti käyttää mielikuvitusta, mutta ota vinkkejä:
Googlelta, kirjoita ensinnä "sulanapitokaapeli"
ja nappaa SILEKA/sadevesijärjestelmään, kun olet mennyt tämän läpi niin ota:
Googlelta, kirjoita "sulanapitokaapelit", huom ! (t), ja ensimmäinen nappaa, Elfoil Oy, ja onhan niitä muitakin, mutta tässä kaksiEdetään näin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760