Olen odotellut pari vuotta autoveron oikaisua ja veronpapautusta. Välillä olen soitellut Vaasan tulliin ja saanut vain ylimielisiä vastauksia, että kyllä palautus joskus tulee! Eli ei tämän vuoden aikana, niinkuin tullihallitus on luvannut. Mutta eipä tässä kaikki. Tein oikaisupyynnön keväällä 2003 ja soittelin viimeksi pari viikkoa sitten Vaasan tulliin, että mikä on tilanne. Siellä olikin ystävällinen naisääni (uusi?) ja hän kipaisi katsomassa. Yllätys, yllätys oikaisupyyntöä ei löytynyt koko talosta. Ehkä parempi näin koska ko. henkilö pyysi lähettämään uuden oikaisupyynnön ja lupasi käsitellä sen HETI! ja kertoi, että rahat ovat tilillä kuukauden kuluessa. Että tämmöinen tarina. Kertokaa kokemuksianne. Onko jollain W124 300D vm -90, tuotu syksy 2002? Mikä oli veron osuus?
Odotatko autoveron palautusta
Eskill
3
605
Vastaukset
- Blösö
Kaveri osti 99 300TD Ja Maksoi Tullille siitä
Autoveroa 94000MK Ja nyt Kesällä sai lähes 5000
Euroa palautusta Tullilta valituksen johdosta- marsu
Niin, minkä vuotinen auto oli kyseessä?
Farkku? - Blösö
marsu kirjoitti:
Niin, minkä vuotinen auto oli kyseessä?
Farkku?Joo auto on farkku ja siinä oli kilsoja tuodessa
153tkm ja Ammattimiehet kuunteli koneen ääniä,
ja uskoivat sen suunnillee pitävän paikkaansa.
Nyt sillä on pitkälti yli 600 menty ja kyllä sitä on jo parsittukin testi jatkuu. Ai niin
vuosimalli 1995
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760