Turun xxxparadise

ei löydy netistä

Olisiko kellään tietoa turun läntiselläkadulla sijaitsevan xxx paradisen aukioloajoista ? Kuulopuheiden mukaan olisi nykyään myös sunnuntaisin auki ?

Olemme turun lähellä asuva nuoripari joka on jo pitkään meinannut mennä tuonne sekstaamaan mutta arkena emme vain yksinkertaisesti ehdi, Sunnuntai olisi aikaa jos se on nykyään myös sunnuntaisin auki.

147

4591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katso itse!

Katso niiden kottareilta.

• sunnuntaisin 10-16

On auki sunnuntaisin klo 10-16 olemme vanhempi pari 50v olemme tulossa nyt sunnuntaina 28.9 klo 12 aikoihin olisi kiva törmätä teihin nuoripari ja katsoa mihin se johtaa.

ps. olemme yleensä siinä gynekologituoli kopissa ovi raollaan tulkaa mukaan leikkin tai vaikka vain katselemaan.

• pyllyreikänamnam

hyi mitä turkkupervoi, menkkä kaik roskiksee½!

• Uteliaat

Oliko sunnuntaina hyvät bileet paradisessa?

• kaljupää mies.

Yksi nuori pariskunta oli paikalla katsoa sai oven suusta mutta eivät päästäneet ketään samaan koppiin.

Tulevana sunnuntaina on keltsun kuuluisa hanna tulossa miehensä kanssa paradiseen, Alkaa olemaan aika loppuunajettu tuo hanna mutta oikein kovassa krapulapanetuksessa ei se ole niin nokonuukaa kunhan panemaan pääsee :D

• vesseli1000000000000
        kaljupää mies. kirjoitti:

Yksi nuori pariskunta oli paikalla katsoa sai oven suusta mutta eivät päästäneet ketään samaan koppiin.

Tulevana sunnuntaina on keltsun kuuluisa hanna tulossa miehensä kanssa paradiseen, Alkaa olemaan aika loppuunajettu tuo hanna mutta oikein kovassa krapulapanetuksessa ei se ole niin nokonuukaa kunhan panemaan pääsee :D

tuleeko hanna oikeesti sunnuntaina.........

• M28tku

Saisiko tänään seuraa klo15 jälkeen? Naiset? Parit?

• Kiinnostunut m

Missä päin uittamoa?

• Tkupari

Vartin päästä paradiseen leikkimään ;)

• vakikävijä mies.

TKUPARI oli mukava nähdä ja touhuta harmi kun en älynnyt pyytää numeroiden vaihtoa joten kysytään tätä kautta jos satutte tämän näkemään koska olette seuraavaksi tulossa ?

Mahtoi sitä naiseksi pukeutunutta miestä harmittaa kun paikalle tuli oikea nainen ja tämä tyttöilevä mies sai sen jälkeen tyttöillä ihan yksikseen :D

• Onko tulevana lauantaina päivällä tulossa naista tai paria?

• vakikävijä ruusussa

Enpä tiedä millaisia tyttöileviä miehiä siellä turun paikassa on mutta hesassa olen tämän kesän aikana osunut samaan aikaan keltaiseen ruusuun 4-5 kertaa kun siellä on ollut yksi tosi upean näköinen transmies,seksikkäästi pukeutunut ja vartalo timmissä kunnossa.Sitä tyttöä pani joskus parikin kaveria yhtäaikaa ja mikä ettei,siellä hieman hämärässä se menee ihan täydestä.Ja yleensä ne oikeat naiset mitä noissa paikoissa käy ovat aika pahasti jo rupsahtaneita...ja ei niin kovin kiinteitä...

• Pavelo

Siellä muutamia on .minun makuuni yksi brunette tytsy minihameessa,todella kiimanen typy,,oli mustissa seksi asuissa ,todella lyhyt hame.upeat sääret

• Jouni55

Olen varmaan tavannut saman transuja, Aulis tyttö oli .

• poslaripari

Moi kaikki kimppakivasta pitävät rohkaistuttiin ja päätettiin ,että mennään huomenna pe 3.10 klo 13 katsoon xxx paikka oliskos tulossa muitakin pareja ? ollaan n47 m 49 ei mitään kukkakeppejä vaan ihan tavallisia sexistä pitäviä aikuisia

• eläkeläis ukko.

poslaripari kiva kun rohkaistuitte mutta tuo perjantai klo 13 on huono aika mikäli haluatte kimppailla.

arkipäivisin klo 10-16 tuolla on lähinnä eläkeläiset/työttömät joilla on aikaa päivisin illemalla nuorempaa porukkaa ja pariskuntia.

sunnuntain aukiolo klo 10-16 on osoitautunut nyt kahden sunnuntain kokemuksella parhaaksi päiväksi pariskuntien osalta edellis sunnuntaina oli 2 eri paria ja viime sunnuntaina yksi nuoripari joilla oli kolmaspyörä nuori kaveri hänkin mukana.

Keltsusta tutun hannen piti tulla tulevana sunnuntaina mutta laittoi tekstaria että ovatkin tulossa nyt lauantaina joskus klo 11-11.30 paikalle.

• paikalla olin
        eläkeläis ukko. kirjoitti:

poslaripari kiva kun rohkaistuitte mutta tuo perjantai klo 13 on huono aika mikäli haluatte kimppailla.

arkipäivisin klo 10-16 tuolla on lähinnä eläkeläiset/työttömät joilla on aikaa päivisin illemalla nuorempaa porukkaa ja pariskuntia.

sunnuntain aukiolo klo 10-16 on osoitautunut nyt kahden sunnuntain kokemuksella parhaaksi päiväksi pariskuntien osalta edellis sunnuntaina oli 2 eri paria ja viime sunnuntaina yksi nuoripari joilla oli kolmaspyörä nuori kaveri hänkin mukana.

Keltsusta tutun hannen piti tulla tulevana sunnuntaina mutta laittoi tekstaria että ovatkin tulossa nyt lauantaina joskus klo 11-11.30 paikalle.

Tämä keltsun hanne on ihan keksitty juttu,eläkeläisukkojen kehittämä mielikuvitusnainen.voi tavaton kun jollakin on vilkas mielikuvitus!!!!!!Siitä on kirjoteltu monella sivulla mutta kukaan ei ole sitä koskaan nähnyt.Kerrankin oli kirjotus kuinka sitä sitä pantiin porukalla ruusun alakerrassa toista tuntia siinä keinussa,olin ollut paikalla samaisena päivänä siihen aikaan kun joku kertoi sen tapahtuneen...tosiasiassa ei siellä hannea ollut,kaikki oli jonkun mielikuvitusleikkiä vaan.Satusetiä...

• Duuniari

Klo 13 ihmiset pakkaa olla töissä vielä :(

• Uteliaat

Oliko tänä sunnuntaina hyvä bileet paradisessa?

• juki15

Toivottovasti Turun Paradisen laittaa ovet kiinni on todella alaarvoinen paikka ei varmaankaan yksikään nainen mene sinne

• 2 kertaa käynyt n.

Jukin kanssa osittain samaamieltä, Paikassa ei sinänsä ole mitään suurempaa vikaa pienellä panostuksella paikasta saisi freesimmän koppeihin voisi hankkia ilmanpuhaltimet ( 5-10e kpl) ja ilmanraikastimet (0.50-1e kpl) Käytävälle voisi laittaa katolle himmeät valot nyt se käytävä on pilkkopimeä kun tulet ulkoa päivänvalosta sisälle. Käytävän päässä on yksi jalkalamppu mutta joku kaappihomo sen aina sammuttaa peläten varmaankin jonkun tutun näkevän hänet paikassa.

Vakikävijät ovat omasta mielestäni paikan heikoinlenkki joka karkoittaa paikasta pariskunnat, Ei varmasti ole naisista kiihoittavaa nähdä näitä lihavia homomiehiä jotka siellä tuntuvat päivystävän aina.

Toimisiko tuolla joku erillinen aika vain pariskunnille ja heidän mukana tuleville mahdollisille kolmansillepyörille ? Itse ainakin olisimme mukana mikäli tällainen olisi esimerkiksi joka la tai su kaksi ensimmäistä tai viimeistä tuntia vain pariskunnille ja heidän mukana tuleville mahdollisille kolmansillepyörille näin pariskunnat saisi olla rauhassa ilman näitä paikan pariskunta karkoittimia.

• 35vbtmtku

Ketään tulossa sinne tänään iltapäiväl/illalla? Sukkisbtm antais persettä naitavaks

• 35vbtmtku

Leikin dildollakin

• juki16

Unohtakaa Paradise olette idiootteja jos sinne menette

• Uteliaat

Juki oisko sulla parempi paikka tarjota Turun seudulta?

• Komennusmies

Kimppa Omenahotellissa

• Onko sunnuntaina pareja liikkeellä?

• 50v pari turusta
        volli001 kirjoitti:

Onko sunnuntaina pareja liikkeellä?

Sunnuntaina ollaan tulossa

• 50v pari turusta kirjoitti:

Sunnuntaina ollaan tulossa

50v pari: Mihin aikaa olette tulossa?

• pettynyt iso
        volli001 kirjoitti:

50v pari: Mihin aikaa olette tulossa?

Paradisessa ei käy pareja vaan naiseksi pukeutuneita äijiä jotka haluu p.panoja. ei hyvä paikka.

• 50v pari turusta

Kiitos sunnuntain kinkereistä - kivaa oli!

• M30tku

Oliskos tänään seuraa naisista tai pareista?
      Itse menossa klo16jälkeen.

• kiinostinut

Hmm en oo paikasta ennen kuulukkaa. Käykö siellä edes naisia edes ihan sama minkä näköinen kunhan on pillu.

• Noinhan se
        kiinostinut kirjoitti:

Hmm en oo paikasta ennen kuulukkaa. Käykö siellä edes naisia edes ihan sama minkä näköinen kunhan on pillu.

Sama meno kuin Hesan Keltaisessa Ruusussa. Urbaanitaru tietää kertoa siellä joskus naista nähdyn, mutta silloinkin kyseessä taitaa olla transu.

Homomiehet ovat seksuaalisesti aktiivisia.
        Naiset nyt eivät vaan ole.

• hetero mies raumaa
        Noinhan se kirjoitti:

Sama meno kuin Hesan Keltaisessa Ruusussa. Urbaanitaru tietää kertoa siellä joskus naista nähdyn, mutta silloinkin kyseessä taitaa olla transu.

Homomiehet ovat seksuaalisesti aktiivisia.
        Naiset nyt eivät vaan ole.

Kertokaa nyt paikassa käyneet oletteko koskaan törmänneet pariskuntaan tuolla xxx paradisessä ? Asun raumaalla enkä viitsisi turhaan ajella ellei tuolla koskaan ole naisia.

Itse olen keltaisessa ruusussa käynyt varmaan 50 kertaa ja 10 pariskuntaan törmännyt ( 9 paria noista olen tavannut la-su välisenä yönä ja yhden parin näin arkipäivänä joskus viiden kuuden maissa tosin noista 50 käyntikerrasta olen ehkä 3:mesti ollut juuri arkipäivänä )

• vakkari kävijä.
        hetero mies raumaa kirjoitti:

Kertokaa nyt paikassa käyneet oletteko koskaan törmänneet pariskuntaan tuolla xxx paradisessä ? Asun raumaalla enkä viitsisi turhaan ajella ellei tuolla koskaan ole naisia.

Itse olen keltaisessa ruusussa käynyt varmaan 50 kertaa ja 10 pariskuntaan törmännyt ( 9 paria noista olen tavannut la-su välisenä yönä ja yhden parin näin arkipäivänä joskus viiden kuuden maissa tosin noista 50 käyntikerrasta olen ehkä 3:mesti ollut juuri arkipäivänä )

Käy siellä joskin harvemmin eilen oli yksi pariskunta

• Just joo
        vakkari kävijä. kirjoitti:

Käy siellä joskin harvemmin eilen oli yksi pariskunta

Niin, pariskuntahan nykyään se miesparikin on.

• vakkari kävijä.

Kyllä tuo eilinenkin pari oli ihan nainen ja mies

• juki9

jos oli nainen hoiditko homman vai tumputitko ?

• pariskunta v-s

Onko tuolla paradisen yksityistiloissa siis sänky jossa voi sekstailla? Mielessä olisi yksi kiva nuorimies jonka kanssa voisi kokeilla treffejä mutta paikkaa ei ole kummallakaan joten tämä voisi olla hyvä ratkaisu ensitreffeille - ellei päädytä ottamaan omenahotellista huonetta

• uudistunut paradise

Ei ole varsinaista sänkyä mutta on yhdessä isossa lukittavassa huoneessa iso patja joka on päälystetty siten että sen voi desifioida aina käytön jälkeen paikalla olevalla desifiointiaineella.

Lisäksi paikassa on yksi huone sisältäen gynegologin tuolin ja monta huonetta tuoleilla ja sohvalla.

Uutuutena paikassa on iso huone missä on poreallas minne voi ostaa kassalta pientäpurtavaa ja olutta tai siideriä

• pariskunta v-s

Mitäs tuollainen oma huone kustantaa filmin katselun kera?

• halpaa on

8e tunti

• juki4

Paskaako hinnasta vaikka 100 € jos pillua ja suuta miehen tai naisen saa turha köyhäily pois

• janiel__

mahtaako kyseinen paikka olla auki tänään?

• On auki

Oli tunti sit ku ajoin ohin.

• nuorikundi2

onko tänään ketään paria tulos?

• Pari.

Ollaan.

• nuorikundi2

mihin aikaan?

• Pari.

Oltiin 12-14 vaimo sai kerrankin kunnolla.

ps. ollaan taas huomenna tuolla klo 12-14

• nuorikundi2

kumma juttu, ku olin samaan aikaan ja en kyl yhtään paria nähnyt?

• Haave todeksi

Ihan samaa kummaa kirjooituksissa Keltsusta. Kirjoittaja on nähnyt naisia tuvan täydeltä, paikalla olleet eivät ensimmäistäkään. Eli siis sielläkin tuo samainen omituinen ilmiö haaveen muuttumisesta todeksi.

• Pitäisi varmaan rakentaa turkuun fiksu swinger paikka...

• nainen xxx

No nyt sekin on nähty !! olin tiistai iltapäivällä käymässä xxx paradisessa ja siellä oli pari mies imetti kulliaan naiselle naisella tosi isot rinnat jotka oli esillä kaikki halukkaat saivat naiselta suuhoitoa spermat sai ruiskia suuhun osas kyllä hommansa

• vanhempi mies.

Oli muuten seksikäs noin 40-45v nainen, Harmi kun ei riisunut alaosaa ollenkaan olisiko ollut ne ajat kuusta tai mistähän sitten johtuikaan.

Toivotaan että he tulisivat useamminkin ja tuota seksikästä naista saisi naida.

• nainen xxx
        vanhempi mies. kirjoitti:

Oli muuten seksikäs noin 40-45v nainen, Harmi kun ei riisunut alaosaa ollenkaan olisiko ollut ne ajat kuusta tai mistähän sitten johtuikaan.

Toivotaan että he tulisivat useamminkin ja tuota seksikästä naista saisi naida.

Ai, olik noi? Mä vaa keksin koko jutun. Ihan vaa sillai kiusaks.

• että näin
        nainen xxx kirjoitti:

Ai, olik noi? Mä vaa keksin koko jutun. Ihan vaa sillai kiusaks.

hihihi se * nainen * oli todellisuudessa se vakkari transu musta/puna tiukassa mekossa ja pitkissä mustissa saapaissaan.

ps. Onkohan tuolla kyseisellä transulla alko ongelma kun on nykyisin aina ihan sekaisin ja haisee viinalle.

psps. kuvailkaa tänne sen paikan vakkarityypit niin me siellä oikeesti olleet tiedämme puhutteko kakkaa tai totta.

terv. lihava rekkamies peräkopista

• nuorsälli

olikos se nyt niin että myös sunnuntaisin auki tuo paradise? vois käydä tsekkaamassa paikan, tuleeko 4.1 naisia mukaan? ;)

• Auki on

On se auki. Tieto on tässäkin ketjussa.

• no oliko naisia

no oliko naisia ?

• 20m

Tänään ketään tulossa?

• Normipäivä-

Taitaa olla normipäivä eli paikka ammottaa tyhjyyttään.

• Klgödlekf

Onko paradisessa mitään menoa enää?

• Tupa-täynnä

Toissapäivänä joutuivat myymään ei-oota. Sisään ei mahtunut enempää.

• poslaripari

moi ollaan turussa vierailulla oleva pariskunta m46,n 44 meinataan mennä huomenna 14.1 klo 10 sinne olis kiva jos tulis joku muukin pariskunta sinne .......

• Pupu-pöksyyn

Niin sitä tällä foorumilla moni muukin aina meinaa.
        Ei vaan koskaan tapahdu.

• Pan_o_man

Normaalisti ihmiset on töissä tuohon aikaan...

• peräkopin_kaljupää

Ei ollut poslariparia eikä muitakaan pareja aamulla klo 10-12 paikalla oli minun lisäksi 4 vakkari papparaista ja yksi itselle ihan vieras mies 50v pallomaha.

Eilinen poslaripari oli joku huijari kutsuja .

• Pan_o_man

No oliko ees poikienkeskeistä sutinaa? :)

• Kauass

Kävin tänään paikan päälle ja sain kunnon kalua. Kiitos tälle miehelle.

• sairaitaolette

KAUASS ja olet siis mies ? vitun homopaikka tuo. Paikasta puuttuvat enää pakolaiset niin paikka oli täydellinen homoja ja pakolaisia täynnä :)

• Turkkupari

Kympin jälkeen tonne

• nuorimiestku

Olin tänään paikalla 10-12 ei näkynyt Turkkuparia ellei sitten ollut kyseessä miespari sillä paikalla oli vain hinttareita.

Sairaat on näillä huijareilla huvit tai sitten nämä " pariskunnat " ovat hinttareitten salajuoni saada tuonne lisää miehiä.

• lakimies_69

Suomen laki estää naisten päästämisen sinne takahuoneeseen...tutkikaapa asiaa! Menisi
        parituksen puolelle...

• Ei-ei-kiellä
        lakimies_69 kirjoitti:

Suomen laki estää naisten päästämisen sinne takahuoneeseen...tutkikaapa asiaa! Menisi
        parituksen puolelle...

Suomessa ei laki kiellä yhtään mitään.
        Se on uskonnon käskyt, jotka kieltävät, esim. älä tapa.
        Laki sanoo tuon: joka surmaa toisen, tuomittakoon...

Kaiken lisäksi tasa-arvoisessa Suomessa ei voida noin rasisteja olla.

• Poliisi_pamputtaa

rasismilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä...menikö termit 'vähän' sekaisin? Paritusepäily syntyy jos mies ja nainen maksullisessa paikassa samaan aikaan piste(.)

• Ouuuu

Menen tänään iltapäivällä n. 1630 onko pareja tai naisia paikalla?

• Pan_o_man

Näin keväällä auringon jo alkaessa lämmittää jengi siirtyy sisätiloista ulos hiljalleen, es.mes. Uittamolle ;)

• Nudist_69

Ja Ruissaloon...itsekin jo eilen kävin ottamassa arskaa paljaalle...

• Pan_o_man
        Nudist_69 kirjoitti:

Ja Ruissaloon...itsekin jo eilen kävin ottamassa arskaa paljaalle...

Oliko Ruissaloon uskaltautunut jo muitakin rohkeita?

• Arska_007

minäkin kävin siellä heppiä heiluttamassa, kivaa oli. Ehkä lauantaina uudelleen...seuraa kaipaa kyllä...pussukat täynnä.

• heppijapi

koska olet siellä heppiä heiluttamassa, kerro aika ja paikka Ruissalossa, niin tulen kanssa

• risto1958bi

viime keskiviikona sexy transu jako kimpassa

• Kiitos

• pan_o_man

Tänään oli paradisessä 2 naista mukavaa oli

• Koskakohan olis paradisessa taas naisia tai transuja? Aina kun olen ollut, niin tosi hiljainen paikka on ollut...

• Tuu ens viikolla brunette trans asuissa kaulapanta kahleet nikoissa ja ranteissa

• man56saanut

sain viime viikolla transua paradisessä....täytyy taas käydä katsomassa jos olisi paikalla

• Moi meen kaiketi taas maanantai. Gyne penkille peppu pystyssä ja ovo auki/ saa astua ym

• Oblo

Mihis aikaan anutv menossa, nuori kundi ois kiinnostunu tulla koittamaan

• pan-o-man

Löylykauhamies oli tänään paradisesä. Kannattaa varoa.

• comeasyouare

Löylykauhamies?

• Runck

Onneksi en eksynyt - läheltä piti.

• Onko lähiaikoina xxx:ään menossa naisia tai trans naisia?? olisi kiva käydä tarkastamassa paikka..

t: Ensikertalainen

• 197

Brunette trans menee 9.8 tiistai aamupäiväll. Gynepöydällä jalat levällään... Anu trans...

• 24tiiku

käykö tuolla paradisessa vielä porukkaa? täällä 24v siisti timmi nainen joka haluisi mennä esim. naamiossa ja äijät vois tulla nussimaan kunnolla. Onkohan paikalla muitakin kuin homomiehiä? Kai ihmiset siellä käyttää kumia?

• meku129

Tänään aamupäivällä menossa... tuu mukaan niin tehdään haaveistasi totta... ja kumilla tietysti...

• Pan_o_man

...mieluiten iltapäivän puolella niin saat duunareiltakin munaa ;)

• 197

Maanantaina trans. Lutka Anu levittää sääret

• wik3231

Naisesta tai parista seuraa hetero miehille paradiseen tänään?

• Menos

Paradiseen naista tai paria klo 14 aikoihin tulossa? 30v miehen seuraks

• 197

Maanantaina trans lutka menee. Kimppaa ym ,,

• halukasman56

koska taas olet trans lutka paikalla?

• pettynytnuorimies

Trans lutka oli karvas pettymys melkein kaksimetrinen lihava partasuu joka haisi paska-hiki-alkoholi yhdistelmälle tarjosi gynetuolilla maaten persettään jota ei oltu ainakaan viikkoon pesty.

Hyvin se näytti silti paikan vaki juoppohomoille kelpaavan. OKSETTAVAA MENOA.

• pettynytvanhempimies

Ällötys tosiaan

• 49top
        pettynytnuorimies kirjoitti:

Trans lutka oli karvas pettymys melkein kaksimetrinen lihava partasuu joka haisi paska-hiki-alkoholi yhdistelmälle tarjosi gynetuolilla maaten persettään jota ei oltu ainakaan viikkoon pesty.

Hyvin se näytti silti paikan vaki juoppohomoille kelpaavan. OKSETTAVAA MENOA.

Pöh

• Pariskunta perjantaina päivällä pitkästä aikaan katsomaan mikä meininki

• aisurinvaimo

Kutsuni hyvin sä vedät :)

pstttt. laita lauantaina toisella nimimerkillä stooria kuinka mukavaa oli taas hih hih kyllä nämä aasit juoksee paikalle kun oikein " aisurina " pyytää hih hih

• NÄINTAASVEDÄTYS

TAAS OLI PELKKÄÄ KUTSUNI SAIRASTA VEDÄTYSTÄ OLIN AAMULLA KLO 10-13 JA ILTAPÄIVÄLLÄ KLO 15-18.30 JA VÄLISSÄ KUN OLIN POISSA EI KÄYNYT NAISTA KYSYIN MYYJÄLTÄ ( VANHEMPI SILMÄLASIPÄINEN MIES )

• N28.M32

Tänään puolelta päivin paikalla. Muut tervetulleita leikkiin.

• ek1

nyt se feikkipari 28 32 on täälläkin samaan aikaan kun tre...vittu mitä PELLEJÄ

• kutsunikuule

Eki sai mitä tilasi hih hih aaseja on helppo huiputtaa hih hih

• Aito-Pari

Kahdelta iltapäivällä.

• N28.M32

juu tänään ollaan paikalla puoleltapäivin

• N28.M32

Ollaan vartin päästä paradisessa gynetuolissa vapaasti pantavissa !!!

• ek1

Läskiukko makasi gynetuolilla ja myönsi laittaneensa tänne pariskuntana viestejä että saisi miehiä paikalle naimaan häntä.

Sairasta porukka teillä turussa.

• 49top

niin on

• 123we

Olisko huomenna perjantaina seuraa 35v 20cm miehelle naisista, pareista tai transuista?

• Kolmen-tytön-joukko

Ihan kuten Saija Varjuksen laulussa meitäkin on kolmen hurjan tytön joukko ja yksi menee viikonvaihteessa avioon ja mennään kaikki perjantaina kahden maissa polttareille Paradiseen. Siellä kirjaimellisesti imetään miehistä mehut.

• Runck
        Kolmen-tytön-joukko kirjoitti:

Ihan kuten Saija Varjuksen laulussa meitäkin on kolmen hurjan tytön joukko ja yksi menee viikonvaihteessa avioon ja mennään kaikki perjantaina kahden maissa polttareille Paradiseen. Siellä kirjaimellisesti imetään miehistä mehut.

Huh, hyvä että varoititte etukäteen :D

• N28.M32

Eilinen oli jättimenestys, Aamupäivällä saimme paradisessä kimpat soinin kaksoisolenolta ja iltapäivällä uittamolla päivän toisetkimpat isomaha arabilta huh huh. Tänään kello 19.30 uittamolle panemaan vaimoani translutka anua.

• Runck
        N28.M32 kirjoitti:

Eilinen oli jättimenestys, Aamupäivällä saimme paradisessä kimpat soinin kaksoisolenolta ja iltapäivällä uittamolla päivän toisetkimpat isomaha arabilta huh huh. Tänään kello 19.30 uittamolle panemaan vaimoani translutka anua.

Kuule minä en ole sinun vaimoosi kajonnut, enkä kajoa. Saastainen kristitty!

• Hienoa.oli

Ai ku oisitte ollu perjantaina iltapäivällä paikalla. Siellä oli muutama ihan villi nainen. Tekivät niin paljo kaikkien kanssa, et jopa vakihinttarit läks ulos ku eivät kestäneet moista heteromenoa.

Mullaki oli kalu lauantaina arka. Oli sen verran raisua.

• Runck

Mut kun ei oltu. Eikä oo kalu arka :D
        Oli kyllä kohteliasta varoittaa etukäteen...

• tiskari

RuncK pysy siellä uittamolla sinua ei paradiseen kaivata haisemaan. Kävisit edes suihkussa ja vaihtaisit vaatteet haiset yök.

• N28.M32

Trans Anu ja mies 32 kohta Uittamolla.

• ressu016

olisko keskiviikkona pareja tai miehiä paradiseen johonkin aikaa päivästä kysyy 37v bi mies

• 123we

Keskiviikkona 35v 20cm biukm paradisessa puolenpäivän aikaan.

• Mark166

Entäs ens viikko? ;)

• Vilkasta-menoa

Sinänsä hauskan kuuloinen tapahtuma.

Kävin eilen vuokraamassa filmin ja palautin sen tänään heti putiikin auettua eli kymmeneltä. Siinä juttelimme myyjän kanssa ja kun juttu meni "touhuiluun", hän kertoi, että joku viikko sitten paikalle oli pöllähtänyt muutaman naisen polttarijoukko ja meno oli äitynyt niin villiksi, että homomiehet olivat lähteneet ulos.

Olisi varmaan ollut kiva olla silloin paikalla!

• Perjantaina päivällä 50v pariskunta tulossa pitkästä aikaan

• tummamies26cm

AISURITURKU osaatteko yhtään sanoa kellonaikaa koska olisitte mahdollisesti paikalla ? Voisin tulla mutten viitsisi päivystää aamusta iltaan eli jos pystyisitte edes jonkinnäköistä aikahaarukkaa laittamaan ?

• Eipä-ole-näkynyt

Kumma juttu. Aina pariskuntia tulossa, mutta kun itse siellä pistäydyn, täytyy aina ottaa esiin se oma bi-puoli.

• Aamupäivällä noin 11.00 huomenna perjantaina

• Miten-oli

No mikä oli meno, ilmestyikö tuo pariskunta? Epäilen että ei.

• Sielähän me oltiin eikä tarvinnut ihan kahdestaan olla perällä kahdenhengen kopissa ovi auki

• Ei-näkynyt-naista
        aisuriturku kirjoitti:

Sielähän me oltiin eikä tarvinnut ihan kahdestaan olla perällä kahdenhengen kopissa ovi auki

Olitte siis hengessä. Kropat olivat jossain muualla. Tai sitten olette keksineet näkymättömyysaineen. Sanoo pe puolilta päivin paikalla ollut.

• Mentiin 10.15 ja lähdettiin 11.15.
        Ehkä marraskuussa vielä uudestaan

• Harhakuvitelmaa
        aisuriturku kirjoitti:

Mentiin 10.15 ja lähdettiin 11.15.
        Ehkä marraskuussa vielä uudestaan

Ikävä tuottaa pettymys, mutta tuohon aikaan siellä ei ollut yhtä ainutta naishenkilöä - kuten ei ole ollut muulloinkaan.

• paikallaollut

Ei ollut kuin yksi transu pe 4.11 istui peräkopissa vaaleaperuukki päässä ja vieressä runkkasi pienenpientä kaluaan joku vajakilta vaikuttava pikkumies en tiedä oliko samaa seuruetta tai siellä sitten tavanneet.

Ainuttakaan oikeaa naista siellä ei ollut klo 10-12 välissä kun siellä olin.

• paikallakäynyt

Samaa seuruetta oli Vaaleaan perukkiin pukeutunut oli isonkokoinen ja tämä itseään aisuriksi kutsuva oli pieni ja tosiaankin vähän vajaallakäyvänoloinen reppana.

Naiseksi pukeutunut selvästi häpesi tätä pikkumiestä mutta veti uskottavasti alistumisroolinsa läpi ja teki mitä tämä pikkumies sanoi.

Olisi mukavaa jos tuonne joskus tulisi joku oikea pari.

• paikallakäynyt kirjoitti:

Samaa seuruetta oli Vaaleaan perukkiin pukeutunut oli isonkokoinen ja tämä itseään aisuriksi kutsuva oli pieni ja tosiaankin vähän vajaallakäyvänoloinen reppana.

Naiseksi pukeutunut selvästi häpesi tätä pikkumiestä mutta veti uskottavasti alistumisroolinsa läpi ja teki mitä tämä pikkumies sanoi.

Olisi mukavaa jos tuonne joskus tulisi joku oikea pari.

Kyllä nyt paikallakäynyttä harmittaa.
        Yritti väkisin tunkea itsensä samaan koppiin. Ei nyt sentään ihan kaikki ja sinä yksi heistä.katso peiliin

• P_o_m

...joko te nyt opitte, ettei XP:ssa käyvät parit mainosta TÄÄLLÄ menemisiään? On niitä siellä XP:ssa joskus nähty - mut hyvin, hyvin harvoin. JOS täällä joku "pariskunta" mainostaa visiittiä XP:een, niin kannattaa suosiolla jäädä kotiin ja säästyä pettymykseltä :D

• ruokatunninuhrannut

p_o_m puhut vähän mutta asiaa, Olin mielenkiinosta katsomassa kun tämä aisuriturku oikein rekistöröityneellä nimimerkillä kertoi menostaan tuonne.

Siellä peräkopissa oli iso vaalea ns. ( nainen ) perukkipäässä ja huomattavasti pienempi mies joka nylpytti munaansa hullunkiilto silmissä.

En jääny katsomaan menikö kukaan heidän koppiinsa epäilen suuresti itselläni ei käynyt edes mielessä oli niin halvan oloinen feikki jos ja kun ilmeisesti leikki naista :)

• herätkääääjo

aisuriturku on yksi nimimerkki kutsuni sivupersoona OPETELKAA NYT HYVÄT IHMISET LUKEMAAN RIVIENVÄLISTÄ.

Mietin kuinka moni aasi taas meni kutsuni " aisuriturku " retkuun ja meni tuonne xxlparadiseen turhaan toteamaan TAAS TÄMÄ OLI TÄTÄ.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      115
      1906
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      232
      1216
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      33
      1198
    4. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      895
    5. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      861
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      48
      843
    7. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      794
    8. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      792
    9. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      236
      761
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      29
      733
    Aihe