Oisko jollain kokemuksia kyseisistä hotelleista.Joulukuussa tarkoitus lähteä Phukettiin ja olemme katselleet kyseisiä hotelleja.
Peach Hill Resort tai Kata Sea Breese
3
392
Vastaukset
- hyvä on
Peach Hill hotellista on kokemusta viime talvelta. Hotelli sijaitsee rauhallisella paikalla ISON mäen päällä . Hotelli oli rauhallinen , aamiainen oli monipuolinen ja ruoka ylipäätään oli hyvää kyseisessä hotellissa. Henkilökunta oli erittäin ystävällistä ja allasalueet olivat oikein mukavat. Lyhyet välimatkat rannalle ja Katan keskustaan. Jos lähtisin Katalle uudestaan niin menisin uudelleen samaan hotelliin eli suosittelen tätä vaihtoehtoa (toisesta ei ole kokemusta) ....
- on hyvä
Kata Sea Breese todella hyvä hotelli,siistit tilavat huoneet,mainiot allas alueet ja hyvä aamupala. ainoa miinus on jos joutuu kauinmaisiin huoneisiin niin matka respaan vähä pitkä.
Näistä kahdesta valitsisin tämän ei tartte kiivetä sinne kukkulalle aina,on meinaan aika kova nousu. - Peppi14
Pari vuotta sitten asuttii breezessä ja tilava huone alin kerros miltei terassilta suoraan altaaseen. Suosittelen. Meidän ystävät menevät breezeen tammikuussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013