Politikot eivät osaa muuta kuin valehdella olen ollut 6 vuotta vanuus eläkkeellä ja tänää aikana netto eläkkeeni on pudonnut 400 euroa ja politikot väittäät että joka vuosi eläkkeitä korotetaan. Joko he eivät osaa laskea tai eivätuskalla tunnustaa hölmöjä päätöksiään.
Katsokaa nyt hyvät ihmiset sen verran seuraavissa vaaleissa, että älkää äänestäkö ainakaan niitä jotka vastustavat eläkeleikkausten poistamista. Suureläkkeet ovat eri asia mutta niihinhän ei voi puuttua, kuin sivistys valtiossa jouihin suomi ei kuulu.
Onneksi Katainen saatiin pilaamaan eun asioita hän vastusti eläkeleikkauksia
kyllä osaavat valehdella
tyhmyys tiivistyy
1
82
Vastaukset
- saamattomuuta
politikot täytyy olla tyhmiä,kun eivät edes tajua miten SAAMATTOMIA HE OVAT.
PÄÄLLIMMÄINEN ON OMA HYVINVOINTI!
kuorossa RUIKUTETAAN ÄÄNIÄ .
SIELTÄ KOKOOMUKSESTA JOUTAIS ULOS VANHAT KÄÄKÄT.
JOKU JAKAA JO PAIKKOJA KUKA VOITTAA
joku taktikoi levittää YKKÖSPAIKKAA me voitetaan
kristillinen puolue tuli olla se ykönen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791