Issikoiden nimiä

issikkafani11

Mitä issikoiden nimiä tiedätte?
Laittakaa mahdollisimman paljon!:)

101

8164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 020202 miten voin..

      biskup, hjera, ,botla, vördur

    • Issikatonparhaita

      Fagri (kaunis), Safír (safiiri), Silfri ( hopeinen) TAMMAT Dís (kaunotar), Tindra ( hehkuva,loistava), Gledi ( ilo), Brella ( jekku ).

    • Issikkatalliiiiiii

      Nina, dina, diana, daisi, laura, sirkka, julle, possu, ilkku, joosef, garo, taiga, taia, lona, oopeli, ops, airi, jemppu, dona, pops, bubble, soila, frens, fiona
      Kattokaas ku käyn issikka tallilla:)

    • issikka harrastaja

      kutsumanimiä flosi mocca ja feira



      sori en laittan paljoo

      • Anonyymi

        Hyviä kutsumanimiä on


    • Mun tallilla on söppis :3 eli sjön frá ytrí-Kóngsbakka

    • mamu

      Mamu kaikki Taavi

    • Sartsi

      Hastigi tai Geysir

    • issikkaridaaaja

      Vignir,Vatnadis,Póka,Blesa,Sigurros,Trölli,Kolfinnur,Vindfax,Grånsteinn,Býr,Jörvi,Dulcifal,Katla,Hrappur,Velgja,Emma,Hemja,siinä pari esimerkkii

      • Anonyymi

        issikkaridaaja Käydäänköhän me samalla tallilla?


    • Heppatyttöö

      Stjarni, Dynur, Dagur, Birta, Sveifla, Glampi, Drangi, Sikill, Svalur, Kilja, Dröfn, Moí(Moa), Nonni, Ljosbra, Humor, Kveikur, Tvistur, Kolbakur, Kvika, Fifa, Prymur, Hemja, Hamí, Hera, Hrappur, Kola :)

      • Kata.T

        Heei tallilla jossa käyn on issikoita nimeltä Dynur, Dagur, Birta, Sveifla, Glambi, Drangi, Sikil, Svalur, Kilja, Dröfni, Moí(Moa), Nonni, ja Fifa;)
        Heppatyttöö, käymmeköhän samalla tallilla?


      • ihaniahevosia
        Kata.T kirjoitti:

        Heei tallilla jossa käyn on issikoita nimeltä Dynur, Dagur, Birta, Sveifla, Glambi, Drangi, Sikil, Svalur, Kilja, Dröfni, Moí(Moa), Nonni, ja Fifa;)
        Heppatyttöö, käymmeköhän samalla tallilla?

        Nurminiemi Kuusamossa


      • Anonyymi
        ihaniahevosia kirjoitti:

        Nurminiemi Kuusamossa

        Minä käyn Raatesalmella


    • tziiiisus

      Fria, Fifa, Rölli, Geysir, Ville, Fanny, Vökö, Tvistur, Glaesir, Neisti, Dulle, Snille, Vinur, Thor, Lysi, Sandra, Ofeigur, Drengur, Stjarni, Flosi,

    • issikkatyttöpirkanmaalta

      Biskup, Værð, Sneggla, Hrói, Viður, Bolla, Fáfnir, Farri, Eilífur, Brella, Muskur, Vorros, Snaelda, Bessi, Mynd, Vörður, Eldvör.... Noin niinkun muutaman mainitakseni ;) Ja siis noi kaikki on samalta tallilta...ööö....eli joku varmaan ehkä tunnistaa miltä jos sillä tallilla käy...ite siis otin noi nimet tallin sivuilta.... :)

      • Tuulensiltatytto

        Otitko noi tuulensillan tallilta? Olin siellä kust leirillä.


      • Anonyymi

        Uu mä oon käyny samal tallil


      • Anonyymi

        Tuulensillan talli?


    • ratsastajatyttö

      Vertti
      Dumbo
      Keke
      Sonja
      Saaga
      Hippo
      Salla
      kyllä issikan nimeksi voi laittaa jonkun mikä on myös esim NF ponin nimi

    • Kata.T

      Ja muistaakseni istukan nimi menee:
      (Kutsumanimi) frá/frà (paikka josta on kotoisin)

      • Anonyymi

        aivan kauheeta kun issikan nimi väännetään suomalaisex.. suokit voi nimetä taavix mutta issikka on issikka vain jos sillä issikan nimi-..
        Omur
        Finnur
        Meidur
        Avalon
        Laufa
        Skaffe
        Valbra
        lilla tru


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aivan kauheeta kun issikan nimi väännetään suomalaisex.. suokit voi nimetä taavix mutta issikka on issikka vain jos sillä issikan nimi-..
        Omur
        Finnur
        Meidur
        Avalon
        Laufa
        Skaffe
        Valbra
        lilla tru

        Mä oon menny Avalonilla ja Laufalla, Finnur Meidur ja Omir olivat tallilla jolla käyn, hestbakkissa


    • Kata.T

      Mitä ihmettä??? Kirjotin varmaan väärin tai sitten oli automaatttikorjaus. Tarkotin issikan nimi. Ja se oli frá, eikä frà.

    • eao

      Darri, Primadonna, Bolla, Alfgrimur, Mimir, Stjarna, Frosti, Frök, Saga, Salka, Baldur, Doppa, Eilifur, Börje, Vigdis, Avangur, Aera, Straumur, Fengur, Forkur, Mosi, Spilda, Nypa, Hofur, Snaedis, Valkyrja, Snekkja, Nistingur, Skramur, Flotti, Alfagjöf, Alf, Askur, Kantata, Gna, Trítill, Hela, Glama, Amor, Blair, Fitjungur, Gunnar, Hvinnur, Jökull, Kapteinn, Pila, Tandri, Thydur, Yrpa, Busla, Sokrates, Kralfa, Geysir,
      þrymur, Prùð, Grettir, Glasi, Ari, Flipi, Frosta, Heimir, Himra, Höttur, Sida, Hausti, Kalsi.

      No siinä nyt oli muutama...

    • jdksisks

      Pieru hajukasa pissa kakka

      • Anonyymi

        mä laitan ton hajukasan mun ponille nimeksi


    • Minttujamascot

      Mahtavia nimiä jdksisks! Hyvää 2v syntymäpäivää! Hae nimimerkilläni googlessa niin pääset issikkatallin sivuille, mun lemppareita:Trimur, Blida,Thoka ja Vinur. Ne tosin on lempinimiä paitsi Blida. PS muista laittaa välit eli näin: Islanninhevostalli minttu ja mascot

      • Anonyymi

        Kävin ennen minttu & mascotis ja ainoo noista hepoista jonka tiiän on blida..


    • fidofani

      fifi kaunotar nappi luna mini fido safiiri coco ruska sunset essi hemuli haisuli myy jack omppu lindi lilli pepper finnie kingi pippuri sugar kerma mustis

    • Miumauuu

      Funi, Veiga, Sindra, Lokka, Strakur, Rodadis, Ruben, Grima, Runa

    • neltsu04

      Orka, Orga, Himppu, Hemuli, Kaffe, Lucious, Tyttö, Vili, Kingi, Pippuri, Skaffe, Ruben, Viikinki, Wiikinki, Wiikkari, Lissy, Lilli, Prinsessa, Cocoa, Candy, Latte, Limppu, Simppa, Sugar, Jutta, Aaro, Adolf, Hilli, Hofyr, Lipsi, Mangnum, Lotta, Watti, Wilperi, Wiili, Rumda, Fassi, Reiska, Zsa Zsa ja Fossi.

    • bita10

      Grima ja Hetja

    • stakuriarakastava

      stakur
      sindri
      vinda
      silfa
      snepla
      seifur
      safir
      svalur
      sveipur
      yndi
      felga
      samba
      rumba
      grima
      vidar
      krappi
      luga
      saga
      tur

    • Issikkafani

      Primadonna, Klaki, Aska, Fitjujungur, Nettle, Svarri, Litur, Bylgja, Rós, Farsæl, Dekkja, Glóa, Gláma, Kantata, Kaspar, Gná, Alfagjöf, Askur, Tritill, Viljar, Toti, Elding, Alfur , Glitnir. Siinäpä pari :))

    • issikkalove

      Fala, Eirikur, Runolfur, Tirri, Ferill, Doppa, Lovisa, Matthea, Olarful, Strengur, Baldur, Atla, Lísa, Viljar, Elding, Vinda, Perla.
      Siinä muutama! ☺

    • TOINENISSIKKAFANI

      En lukenut aiempia mutta ainakin:

      Draumur
      Baldur
      Nistingur
      Prymur
      Hamingja
      Hemja
      Eidur

      Kantsii katsoo issikkatallien nettisivuilta

    • Fandi

      Vepja, Vördur, Dana, Fengur, Fjalar, Småralind(en oo kirjoituksesta vrm), Fifill, Kölskör, Skegja, Litbra

    • paljon_hevosia_tunteva

      Gna,örvar,kaspar,tritill,saga,gerdur,kanatata,tata,blesa,alfagjöf,askur,sletta,kufa,kapa,skölkuldur,skjör,serkur,grima,brella,as,katla,brä,neisti,iqa,kembingur,naggur,freyja,thyrnuros,valbra,kupur,skufur,höttur,salka,demantur,jalle,gäski,glumut,hela,flekka,glöa,kyndill,rän,färsaell,veira,hjalmur,vinur,randali,sylga,lokkur,helmingur,skotti,lundi,katla,röskva,kiskaer,vaendskjöna,rissa,prins,aska,udi,fluekingur,kima,fagri,kappi,kolla,engill,odur,trina
      Tässä oli joitain tuntemieni issikoiden nimiä. Ne olivat OIKEITA islanninkielisiä nimiä!

    • Issikkatyttö05

      Frosti Siglir Rás Bófi Orka Næla Oskmey Karoliina Vera Prudueirur Fimur Katla Fliira kattilaa lisää www.islanninhevostallisydänkavio.com

      • Anonyymi

        Käyksä sydtänkaviossa?! Mäki käyn!


    • 1ssu

      Alfa, Kahvi, Muru, Aera, Fengur,Huugo, Meidur, Litla, Arabella, Loki, siinä muutamia.
      käyny Mintzun tallissa & issikkavealluksella.

      • 1SSU

        Alfa oli siis mintzulla .samoin kahvi.kahvi oli ihana tamma.Muru oli vain lyhyen aikaa.Aera on yhä.Aeran nimi lausutaan Aira.Fengur on tallin vanhin hevonen ja oli jo silloin.Huugo oli oikeesti tamma.Meidur oli mun lemppari.menin usein Meidurilla.Litla oli ihana.samoin Arabellalla.Arabella oli jo silloin siellä. Loki taas asu toresonin tallissa.


      • 1ssu

        Alfa oli ihana.noin 144 cm korkea tamma.eka jolla menin.Kahvi oli hieno tamma.jotain 145 cm korkee.ihana.muru oli ihana.noin 144 cm.myytiin melko pian.Aera on noin 145 cm. siis aika iso issikka.Fengur oli kanssa noin 145 cm. Huugo oli noin 144 cm.aivan ihana.Meidur oli noin 145 cm.ihana otus.Litla oli noin 144 cm .ihana myös.Arabella oli noin 145 cm.lauman johtaja.menin sillä viimeisenä.Loki oli noin 144 cm.olis kiva mennä valasmatkoille islantiin.


      • Anonyymi
        1SSU kirjoitti:

        Alfa oli siis mintzulla .samoin kahvi.kahvi oli ihana tamma.Muru oli vain lyhyen aikaa.Aera on yhä.Aeran nimi lausutaan Aira.Fengur on tallin vanhin hevonen ja oli jo silloin.Huugo oli oikeesti tamma.Meidur oli mun lemppari.menin usein Meidurilla.Litla oli ihana.samoin Arabellalla.Arabella oli jo silloin siellä. Loki taas asu toresonin tallissa.

        Meidur on Mulla
        Ja fengur kuulemma kuollut


      • Anonyymi
        1SSU kirjoitti:

        Alfa oli siis mintzulla .samoin kahvi.kahvi oli ihana tamma.Muru oli vain lyhyen aikaa.Aera on yhä.Aeran nimi lausutaan Aira.Fengur on tallin vanhin hevonen ja oli jo silloin.Huugo oli oikeesti tamma.Meidur oli mun lemppari.menin usein Meidurilla.Litla oli ihana.samoin Arabellalla.Arabella oli jo silloin siellä. Loki taas asu toresonin tallissa.

        Meidur on Mulla
        Ja fengur kuulemma kuollut


      • Anonyymi
        1SSU kirjoitti:

        Alfa oli siis mintzulla .samoin kahvi.kahvi oli ihana tamma.Muru oli vain lyhyen aikaa.Aera on yhä.Aeran nimi lausutaan Aira.Fengur on tallin vanhin hevonen ja oli jo silloin.Huugo oli oikeesti tamma.Meidur oli mun lemppari.menin usein Meidurilla.Litla oli ihana.samoin Arabellalla.Arabella oli jo silloin siellä. Loki taas asu toresonin tallissa.

        Meidur ollut mulla nyt 11v ja on edelleen olemassa
        Sillä on kisattu hyvin pistein
        Ja asustaa nyt mustilan Farmilla


      • Anonyymi
        1ssu kirjoitti:

        Alfa oli ihana.noin 144 cm korkea tamma.eka jolla menin.Kahvi oli hieno tamma.jotain 145 cm korkee.ihana.muru oli ihana.noin 144 cm.myytiin melko pian.Aera on noin 145 cm. siis aika iso issikka.Fengur oli kanssa noin 145 cm. Huugo oli noin 144 cm.aivan ihana.Meidur oli noin 145 cm.ihana otus.Litla oli noin 144 cm .ihana myös.Arabella oli noin 145 cm.lauman johtaja.menin sillä viimeisenä.Loki oli noin 144 cm.olis kiva mennä valasmatkoille islantiin.

        meidur tarvis vuokraajaa


      • Anonyymi
        1ssu kirjoitti:

        Alfa oli ihana.noin 144 cm korkea tamma.eka jolla menin.Kahvi oli hieno tamma.jotain 145 cm korkee.ihana.muru oli ihana.noin 144 cm.myytiin melko pian.Aera on noin 145 cm. siis aika iso issikka.Fengur oli kanssa noin 145 cm. Huugo oli noin 144 cm.aivan ihana.Meidur oli noin 145 cm.ihana otus.Litla oli noin 144 cm .ihana myös.Arabella oli noin 145 cm.lauman johtaja.menin sillä viimeisenä.Loki oli noin 144 cm.olis kiva mennä valasmatkoille islantiin.

        Tiiän, vanha juttu mutte eiks Aera oo kuiteski pienin mintzun tallilta? Eli ei kamalan iso?


    • 1ssu

      yhdellä vaellustallilla oli:
      Tyr ja Tor(veljekset)
      Saaga
      Frey
      Nörtti
      Nortti
      Freyja
      Sleipnir
      Odinn tai Odin

    • 1ssu

      jatkuu:
      Onni
      Sebu
      Bliki
      Tumi
      Hela
      Rinkula
      Täplä
      Snadi
      Mosi
      Simmi
      Koru

    • 1ssu

      jatkuu vielä:
      Hringur
      Rosa
      Jumbo
      Saga
      Mey
      Katla
      Varjo
      Sara
      Blossi
      Merkur
      Nett

      • Anonyymi

        Bliki ok lopetettu myös


    • Jasooo

      Myöhässä mutta, mm. Örk, Mósi, Seifur, Safir, Nök, Mugga, Imynd, Mona, Brydja, Saer, Tínna, Höttur, Páradís, Karfi, Kolka, Herakles...

    • Anonyymi

      Mä oon menny noilla Avalonilla, Laufalla ja Finnur Meidur ja Omur oli hestbakkisa ja mä käyn siellä

    • Anonyymi

      Glöria
      Gaga
      Bibyli
      Taiga

    • Anonyymi

      Alfa asuu Wanha raatesalmessa, Gjöf eli Kahvi en tiedä missä.
      onko Kahvi enää elossa? Muru oli vain vähän aikaa tallilla.ei Fengur ole kuollut.Fengur asuu yhä Mintzulla.Elääkö Hugljuf eli Huugo enää?
      Litla asuu kotitalli hesterissä . Ormur eli Loki voi olla jo kuollut. ainakin Loki olis jo vanha. Arabella on yhä Mintzulla. Meidur lähti ajat sitten. Onko Meidur jo kuollut vai elääkö se? Aera ainakin näyttäisi elävän.

    • Anonyymi

      sori.uskotaan jos niin sanot.että se on kuollut. tässä joitain issikoita joita ollu Mintzulla:
      Mey
      Rinkula
      Snadi
      Bliki
      Pipsa
      Jumbo
      Moldi
      Rönni
      Velgia
      Sara
      Nia

    • Anonyymi

      Jalkapallo
      Vitriini
      Hissinovi
      Kari
      Weilin Göös
      Televisio
      Raul Kallio

    • Anonyymi

      Alfa oli siis mintzulla .samoin kahvi.kahvi oli ihana tamma.Muru oli vain lyhyen aikaa.Aera on yhä.Aeran nimi lausutaan Aira.Fengur on tallin vanhin hevonen ja oli jo silloin.Huugo oli oikeesti tamma.Meidur oli mun lemppari.menin usein Meidurilla.Litla oli ihana.samoin Arabellalla.Arabella oli jo silloin siellä. Loki taas asu toresonin tallissa.
      ne oli ruunivoikko, kulomustankirjava, vaaleanruunivoikko, kulomusta, punarautias,
      punarautiaankirjava, mustanvoikko, tummapunarautias, mustankirjava, punaruunikko.

    • Anonyymi

      tammoilla:
      Thaka
      Rosa Roosa
      Vaka
      Rönd
      Salka Saga
      Dyna
      Ruunilla:
      Sleipnir
      Rimfaxe Rimpinen
      Jor
      Nörd Nörtti
      Rökkvi

    • Anonyymi

      Meidur on Mulla
      kiitos tiedosta.oli yks mun lemppari. ihana issikka.menin sillä pari kertaa.

    • Anonyymi

      Fengur kuulemma kuollut
      sori, en tiennyt. uskotaan. noi mintzun tallin hevoset sais muutenkin laittaa ajan tasalle.

    • Anonyymi

      Meidur on Mulla
      se oli maailman yks parhaista. millon tuli sulle.

    • Anonyymi

      Fengur kuulemma kuollut
      ja mihin se on kuollut.vanhuuteenko? oli tallin vanhin issikka.syntynyt 1989.

    • Anonyymi

      Meidur on Mulla
      onko se sama joka oli mintzulla ? jos on tiedän sen? sais päivittää hevosten tiedot.
      Garri on kuollut, Sara ja Velgia myyty, Bliki myös lopetettu, Rinkulaa ei sentään lue enää.

      • Anonyymi

        Kyllä meidur on nyt 23v ja ollut mulla noin 11v


    • Anonyymi

      Fengur kuulemma kuollut
      kuoliko se siis jo vanhuuteen ? ei olis ollut ihme.

    • Anonyymi

      Meidur on Mulla
      onko se sama joka on syntynyt 1999.jos on tiedän sen.ihana. sais päivittää sivut.

    • Anonyymi

      Fengur kuulemma kuollut
      olen mennyt sillä kerran. tosi ihana vanha herra.

    • Anonyymi

      Meidur on Mulla
      ikävä sitä ja muitakin myytyjä hevosia. issikat on ihania.tykkään vaan niistä tosi paljon.

    • Anonyymi

      Fengur kuulemma kuollut
      saa nähä koska mintzu laittaa sivunsa ajan tasalle, se ei ole.
      Velgia ja Sara on jo myyty, Bliki ei sentään lue koska kuollut. Garri lukee yhä vaikka lopetettu.Rinkulaa ei sentään ole ollut aikoihin.
      miksi jo lopetetut hevoset tai myydyt ei ole poistettu ja niiden tilalle tulleet laitettu tilalle?! onko Pitsi enää tallilla vai ei?!entä teukka?!

    • Anonyymi

      Meidur on Mulla
      niin ihana se oli että.miks talli ei tee listaa myydyistä ja muista entisistä hevosistaan?!
      ja saisi todellakin päivittää sivustonsa.ei ole kiva lukea sivuja jotka ei ole ajan tasalla!
      ja nyt mä häippäsen pysyvästi täältä.

    • Anonyymi

      Melkeinpä kaikkien issikoiden nimi on islanniksi että älkääpä tänne mitään sofiaa ja sofkaa laittakko vaan esim:bylgia(aalto)

    • Anonyymi

      Perla( Helmi) Dimma (Usva) Frökk (Savu) Capricorn (lentävä yksisarvinen)
      Hera (Zeuksen puoliso) Rosa (Ruusu) Svart (Musta) Zeus (Heran puoliso)
      Geysir (kuuma lähde) Korona (joku avaruustermi)
      nim. exhevostelija

    • Anonyymi

      oikeet nimet joo islanniksi mutta lempinimi voi olla mikä tahansa!
      nim. exhevostelija.

    • Anonyymi

      Capricorn = lentävä yksisarvinen
      oli jonkun tamman nimi. en tiedä onko enää elossa.
      nim. exhevostelija

    • Anonyymi

      Geysir= kuuma lähde. yleensä Geysir on kai ruuna? en ole varma.
      hyvä nimi kuitenkin.
      nim. exhevosteli

    • Anonyymi

      Flora= kukka. nimi voi tarkoittaa muutenkin kasvikuntaa.
      nim. exhevostelija

    • Anonyymi

      Vinur= ystävä. Vinur on tavallisesti ruuna mutta miksei nimi sopisi tammallekkin?! nim. exhevostelija

    • Anonyymi

      Terra= Maa.voi olla vain lempinimi ei tartte olla virallinen nimi. virallinen nimi voisi olla joku ihan muu.nim.exhevostelija

    • Anonyymi

      Saga= Tarina. kiva nimi. Saga lausutaan Saaga.
      nim. exhevostelija

    • Anonyymi

      Hofur= kaviot. ompa älytön nimi annettu! luulisi nyt jonkin viisaammankin voineen antaa! nim. exhevostelija

    • Anonyymi

      Elding= tulen leimahdus. hieno nimi. yksi kauneimmista. minusta Elding on kaunis nimi. nim. exhevostelija

    • Anonyymi

      Isabella= kuningattaren mukaan. hieno nimi. hienoin tai hauskin teidän tietämä nimi issikalla?! nim. exhevostelija

    • Anonyymi

      Ægir=en tiedä. siis en tiedä mitä nimi tarkoittaa mutta kuulostaa kauniilta.
      mitä se tarkoittaa?! nim. exhevostelija

    • Anonyymi

      Koru (Skrauta Fra Langarfossi)
      nimim. exhevostelija

    • Anonyymi

      Rönni (Hrönn) . Rönni oli joskus mintzulla. nim. exhevostelija

      • Anonyymi

        Nia (Nia fra Grimstungu) ja sen sisarpuoli.
        nim. exhevostelija


    • Anonyymi

      Bliki (Bliki) . Bliki asui samalla tallilla.
      nim. exhevosteria

    • Anonyymi

      Täplä (Täplä?) oikea nimi ei tiedossa. tuskin oli Täplä.
      nim. exhevostelija

    • Anonyymi

      Hringur (Hringur fra langarfossi ) Hringur on jo kuollut.
      nim. exhevostelija

    • Anonyymi

      Forkur (Forkur) ei ollut mun aikana.
      nim. exhevostelija

    • Anonyymi

      Pipsa (spilda fra Grimstungu) lopetettiin. eikö Pipsa loukannut jalkansa.
      nim. exhevostelija

    • Anonyymi

      Onni (Onni?) ei varmaan ollut sen oikea nimi se ei tiedossa.
      nim. exhevostelija

    • Anonyymi

      Garri (Garri fra Saloranta) myytiin pois. miksi se ja jotkin jo myydyt ja / tai kuolleet lukee silti yhä tallin sivuilla?! asui samalla tallilla kuin kaikki muutkin joskus.
      nim. exhevostelija

    • Anonyymi

      joskus oikeet nimet on liian vaikeita lausua. esim . Snaedis tunnettiin Snadina.
      ja Snadi oli aito issikka! ei mikään sekoitus! jotkin issikoiden nimet, siis viralliset, olisi liian vaikeita lausua. siksi niille pitää antaa jokin lempinimi. olipa se Snadi tai muu suomenkielinen. virallinen nimi on toki islanniksi.
      nim. exhevosteria

    • Anonyymi

      oho. kahteen tuli kirjoitusvirhe! hevostelijan siaan tuli hevosteria. painovirhepaholainen. nim.exhevostelija.

    • Anonyymi

      Varjo

    • Tässä oisi issikka nimiä:
      Djasn
      Aska
      Tiska
      Teista
      Ysja
      Varda
      Brynja
      Pila
      Lexsus
      Grani
      Galsi
      Hyginn
      Solon
      Adam
      Lukka
      Stella
      Sguggis
      Kari
      Hektor

    • Anonyymi

      Baldur, Baltasar, Askur, Alfur, Randa, Sólperla, Flugar, Katla, Prottur, Demanture, Kolfinnur, Dyrkrippur, Draupnirv jaHrappur

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe