Issikoiden nimiä

issikkafani11

Mitä issikoiden nimiä tiedätte?
Laittakaa mahdollisimman paljon!:)

44

1069

Vastaukset

• biskup, hjera, ,botla, vördur

• Fagri (kaunis), Safír (safiiri), Silfri ( hopeinen) TAMMAT Dís (kaunotar), Tindra ( hehkuva,loistava), Gledi ( ilo), Brella ( jekku ).

• Nina, dina, diana, daisi, laura, sirkka, julle, possu, ilkku, joosef, garo, taiga, taia, lona, oopeli, ops, airi, jemppu, dona, pops, bubble, soila, frens, fiona
    Kattokaas ku käyn issikka tallilla:)

• kutsumanimiä flosi mocca ja feira

sori en laittan paljoo

• Hyviä kutsumanimiä on

• Mun tallilla on söppis :3 eli sjön frá ytrí-Kóngsbakka

• Mamu kaikki Taavi

• Hastigi tai Geysir

• Vignir,Vatnadis,Póka,Blesa,Sigurros,Trölli,Kolfinnur,Vindfax,Grånsteinn,Býr,Jörvi,Dulcifal,Katla,Hrappur,Velgja,Emma,Hemja,siinä pari esimerkkii

• Stjarni, Dynur, Dagur, Birta, Sveifla, Glampi, Drangi, Sikill, Svalur, Kilja, Dröfn, Moí(Moa), Nonni, Ljosbra, Humor, Kveikur, Tvistur, Kolbakur, Kvika, Fifa, Prymur, Hemja, Hamí, Hera, Hrappur, Kola :)

• Heei tallilla jossa käyn on issikoita nimeltä Dynur, Dagur, Birta, Sveifla, Glambi, Drangi, Sikil, Svalur, Kilja, Dröfni, Moí(Moa), Nonni, ja Fifa;)
      Heppatyttöö, käymmeköhän samalla tallilla?

• Kata.T kirjoitti:

Heei tallilla jossa käyn on issikoita nimeltä Dynur, Dagur, Birta, Sveifla, Glambi, Drangi, Sikil, Svalur, Kilja, Dröfni, Moí(Moa), Nonni, ja Fifa;)
      Heppatyttöö, käymmeköhän samalla tallilla?

Nurminiemi Kuusamossa

• Fria, Fifa, Rölli, Geysir, Ville, Fanny, Vökö, Tvistur, Glaesir, Neisti, Dulle, Snille, Vinur, Thor, Lysi, Sandra, Ofeigur, Drengur, Stjarni, Flosi,

• Biskup, Værð, Sneggla, Hrói, Viður, Bolla, Fáfnir, Farri, Eilífur, Brella, Muskur, Vorros, Snaelda, Bessi, Mynd, Vörður, Eldvör.... Noin niinkun muutaman mainitakseni ;) Ja siis noi kaikki on samalta tallilta...ööö....eli joku varmaan ehkä tunnistaa miltä jos sillä tallilla käy...ite siis otin noi nimet tallin sivuilta.... :)

• Otitko noi tuulensillan tallilta? Olin siellä kust leirillä.

• Vertti
    Dumbo
    Keke
    Sonja
    Saaga
    Hippo
    Salla
    kyllä issikan nimeksi voi laittaa jonkun mikä on myös esim NF ponin nimi

• Ja muistaakseni istukan nimi menee:
    (Kutsumanimi) frá/frà (paikka josta on kotoisin)

• aivan kauheeta kun issikan nimi väännetään suomalaisex.. suokit voi nimetä taavix mutta issikka on issikka vain jos sillä issikan nimi-..
      Omur
      Finnur
      Meidur
      Avalon
      Laufa
      Skaffe
      Valbra
      lilla tru

• Anonyymi kirjoitti:

aivan kauheeta kun issikan nimi väännetään suomalaisex.. suokit voi nimetä taavix mutta issikka on issikka vain jos sillä issikan nimi-..
      Omur
      Finnur
      Meidur
      Avalon
      Laufa
      Skaffe
      Valbra
      lilla tru

Mä oon menny Avalonilla ja Laufalla, Finnur Meidur ja Omir olivat tallilla jolla käyn, hestbakkissa

• Mitä ihmettä??? Kirjotin varmaan väärin tai sitten oli automaatttikorjaus. Tarkotin issikan nimi. Ja se oli frá, eikä frà.

• Darri, Primadonna, Bolla, Alfgrimur, Mimir, Stjarna, Frosti, Frök, Saga, Salka, Baldur, Doppa, Eilifur, Börje, Vigdis, Avangur, Aera, Straumur, Fengur, Forkur, Mosi, Spilda, Nypa, Hofur, Snaedis, Valkyrja, Snekkja, Nistingur, Skramur, Flotti, Alfagjöf, Alf, Askur, Kantata, Gna, Trítill, Hela, Glama, Amor, Blair, Fitjungur, Gunnar, Hvinnur, Jökull, Kapteinn, Pila, Tandri, Thydur, Yrpa, Busla, Sokrates, Kralfa, Geysir,
    þrymur, Prùð, Grettir, Glasi, Ari, Flipi, Frosta, Heimir, Himra, Höttur, Sida, Hausti, Kalsi.

No siinä nyt oli muutama...

• Pieru hajukasa pissa kakka

• mä laitan ton hajukasan mun ponille nimeksi

• Mahtavia nimiä jdksisks! Hyvää 2v syntymäpäivää! Hae nimimerkilläni googlessa niin pääset issikkatallin sivuille, mun lemppareita:Trimur, Blida,Thoka ja Vinur. Ne tosin on lempinimiä paitsi Blida. PS muista laittaa välit eli näin: Islanninhevostalli minttu ja mascot

• fifi kaunotar nappi luna mini fido safiiri coco ruska sunset essi hemuli haisuli myy jack omppu lindi lilli pepper finnie kingi pippuri sugar kerma mustis

• Funi, Veiga, Sindra, Lokka, Strakur, Rodadis, Ruben, Grima, Runa

• Orka, Orga, Himppu, Hemuli, Kaffe, Lucious, Tyttö, Vili, Kingi, Pippuri, Skaffe, Ruben, Viikinki, Wiikinki, Wiikkari, Lissy, Lilli, Prinsessa, Cocoa, Candy, Latte, Limppu, Simppa, Sugar, Jutta, Aaro, Adolf, Hilli, Hofyr, Lipsi, Mangnum, Lotta, Watti, Wilperi, Wiili, Rumda, Fassi, Reiska, Zsa Zsa ja Fossi.

• Grima ja Hetja

• stakur
    sindri
    vinda
    silfa
    snepla
    seifur
    safir
    svalur
    sveipur
    yndi
    felga
    samba
    rumba
    grima
    vidar
    krappi
    luga
    saga
    tur

• Primadonna, Klaki, Aska, Fitjujungur, Nettle, Svarri, Litur, Bylgja, Rós, Farsæl, Dekkja, Glóa, Gláma, Kantata, Kaspar, Gná, Alfagjöf, Askur, Tritill, Viljar, Toti, Elding, Alfur , Glitnir. Siinäpä pari :))

• Fala, Eirikur, Runolfur, Tirri, Ferill, Doppa, Lovisa, Matthea, Olarful, Strengur, Baldur, Atla, Lísa, Viljar, Elding, Vinda, Perla.
    Siinä muutama! ☺

• En lukenut aiempia mutta ainakin:

Draumur
    Baldur
    Nistingur
    Prymur
    Hamingja
    Hemja
    Eidur

Kantsii katsoo issikkatallien nettisivuilta

• Vepja, Vördur, Dana, Fengur, Fjalar, Småralind(en oo kirjoituksesta vrm), Fifill, Kölskör, Skegja, Litbra

• Gna,örvar,kaspar,tritill,saga,gerdur,kanatata,tata,blesa,alfagjöf,askur,sletta,kufa,kapa,skölkuldur,skjör,serkur,grima,brella,as,katla,brä,neisti,iqa,kembingur,naggur,freyja,thyrnuros,valbra,kupur,skufur,höttur,salka,demantur,jalle,gäski,glumut,hela,flekka,glöa,kyndill,rän,färsaell,veira,hjalmur,vinur,randali,sylga,lokkur,helmingur,skotti,lundi,katla,röskva,kiskaer,vaendskjöna,rissa,prins,aska,udi,fluekingur,kima,fagri,kappi,kolla,engill,odur,trina
    Tässä oli joitain tuntemieni issikoiden nimiä. Ne olivat OIKEITA islanninkielisiä nimiä!

• Frosti Siglir Rás Bófi Orka Næla Oskmey Karoliina Vera Prudueirur Fimur Katla Fliira kattilaa lisää www.islanninhevostallisydänkavio.com

• Alfa, Kahvi, Muru, Aera, Fengur,Huugo, Meidur, Litla, Arabella, Loki, siinä muutamia.
    käyny Mintzun tallissa & issikkavealluksella.

• Alfa oli siis mintzulla .samoin kahvi.kahvi oli ihana tamma.Muru oli vain lyhyen aikaa.Aera on yhä.Aeran nimi lausutaan Aira.Fengur on tallin vanhin hevonen ja oli jo silloin.Huugo oli oikeesti tamma.Meidur oli mun lemppari.menin usein Meidurilla.Litla oli ihana.samoin Arabellalla.Arabella oli jo silloin siellä. Loki taas asu toresonin tallissa.

• Alfa oli ihana.noin 144 cm korkea tamma.eka jolla menin.Kahvi oli hieno tamma.jotain 145 cm korkee.ihana.muru oli ihana.noin 144 cm.myytiin melko pian.Aera on noin 145 cm. siis aika iso issikka.Fengur oli kanssa noin 145 cm. Huugo oli noin 144 cm.aivan ihana.Meidur oli noin 145 cm.ihana otus.Litla oli noin 144 cm .ihana myös.Arabella oli noin 145 cm.lauman johtaja.menin sillä viimeisenä.Loki oli noin 144 cm.olis kiva mennä valasmatkoille islantiin.

• yhdellä vaellustallilla oli:
    Tyr ja Tor(veljekset)
    Saaga
    Frey
    Nörtti
    Nortti
    Freyja
    Sleipnir
    Odinn tai Odin

• jatkuu:
    Onni
    Sebu
    Bliki
    Tumi
    Hela
    Rinkula
    Täplä
    Snadi
    Mosi
    Simmi
    Koru

• jatkuu vielä:
    Hringur
    Rosa
    Jumbo
    Saga
    Mey
    Katla
    Varjo
    Sara
    Blossi
    Merkur
    Nett

• Myöhässä mutta, mm. Örk, Mósi, Seifur, Safir, Nök, Mugga, Imynd, Mona, Brydja, Saer, Tínna, Höttur, Páradís, Karfi, Kolka, Herakles...

• Mä oon menny noilla Avalonilla, Laufalla ja Finnur Meidur ja Omur oli hestbakkisa ja mä käyn siellä

• Glöria
    Gaga
    Bibyli
    Taiga

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi ihailet häntä?

Onko jotenkin erityinen?
    Ikävä
    55
    458